VIPTel integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Co je to VIPtel?
VIPTel je slovenský poskytovatel VoIP, který od roku 2002 nabízí komplexní služby volání pro firemní klientelu. Od konkurence se odlišuje moderními technologiemi, efektivním zákaznickým servisem, nízkými náklady a individuálními službami.
LiveAgent spolupracuje s více partnery VoIP. Většina těchto partnerů VoIP je již součástí LiveAgent pro lepší uživatelskou zkušenost. Pokud jste předplatitelem služby LiveAgent, je integrace bez dalších poplatků.
Jak lze integrovat VIPtel?
Zde je návod krok za krokem:
1. Získejte číslo VoIP VIPTel
2. Přihlaste se do LiveAgent
3. Přejděte na Čísla
4. Vložte VoIP číslo a vyplňte požadované informace
5. Klikněte na Přidat a začněte se použítím
Pokud si stále nejste jisti, jak propojit VIPTel se službou LiveAgent, zde naleznete podrobného průvodce integrací VIPTel.
Výhody VIPtel:
- low-cost řešení
- zlepšená produktivita
- lepší zákaznická zkušenost
- dobrá kompabilita se zařízením
Chcete se dozvědět více? Podívejte se na video o softwaru pro call centra níže.
Don't have LiveAgent yet?
No problem! LiveAgent offers a 14-day free trial where you can test the free VIPTel integration!
Frequently Asked Questions
Co je to VIPtel?
VIPTel je slovenský poskytovatel VoIP od roku 2002.
Kolik stojí VIPTel VoIP?
Přestože je VIPTel součástí společnosti LiveAgent, jedná se o samostatnou společnost. Proto si za své služby účtuje odpovídající poplatky. Doporučujeme vám, abyste si přesné informace o cenách ověřili na webových stránkách společnosti VIPTel.
Jak můžete propojit VIPTel se službou LiveAgent?
Přihlaste se do LiveAgent. Klikněte na Konfigurace> Volání> Čísla > VIPTel. Vložte potřebnéúdaje.
3 nejlepší poskytovatelé služeb VOIP 2022
LiveAgent is a customer support software that offers a variety of features, integrations, and support options. They provide a blog, dictionary, academy, templates, webinars, and tests to help users learn and improve their support skills. The company also offers sales contacts and social media accounts for those interested in their product. They are currently creating a user's dashboard for their LiveAgent account.
The text discusses a software called LiveAgent that offers a range of customer support tools such as call center management, complaints tracking, and email management. The software is designed for startups and offers a free trial. The company provides support and data migration services, and has won awards and certifications. Sales contacts and social media links are provided for interested customers. Quality Unit, LLC owns and operates LiveAgent, and also provides GDPR-compliant security policies and privacy policies.
LiveAgent je software pro zákaznickou podporu, který nabízí e-mailové ticketování a live chat. Má funkce jako systém správy stížností a software klientského portálu. Součástí služby je také analytika a reportování v rámci sledování cílů. LiveAgent je vhodný pro zákaznickou podporu a stížnosti. Společnost nabízí partnerský program a zdarma webináře. Integrace s VoIP poskytovatelem Voyced umožňuje snadné zlepšení zákaznické zkušenosti a produktivity. LiveAgent nabízí 14denní bezplatné zkušební období, během kterého lze testovat integraci Voycedu do LiveAgentu. Společnost Firemní služby O2 nabízí ukázky, integrace a bezplatné zkušební verze LiveAgentu.
Call centra jsou důležitá pro zvýšení spokojenosti zákazníků a nabízení dokonalého help desk systému. Integrace služby VoIP.ms s LiveAgentem je zdarma, přičemž LiveAgent nabízí 14-denní bezplatné zkušební období. Pro propojení je potřeba pouze vytvořit nové číslo pro telefonní centrum a jako poskytovatele vybrat VoIP.ms. VoIP.cz přináší několik výhod, jako například možnost volat a přijímat hovory pomocí připojení k internetu.