Vanilla Telecoms integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Vanilla Telecoms Bezpečnostní zásady
Vanilla Telecoms je předním poskytovatelem internetových služeb a dodavatelem vysoce kvalitního SIP na Maltě. Společnost působí od roku 2007 a v průběhu let se velmi rozrostla. Společnost Vanilla Telecoms si cení flexibility, jednoduchosti, péče a spolehlivosti. Jsou také: ” oficiálním distributorem oceňovaných produktů Grandstream.” Společnost LiveAgent navázala partnerství se společností Vanilla Telecoms v oblasti služeb VoIP. Díky tomu mohou nyní zákazníci společnosti LiveAgent snadno připojit své VoIP číslo Vanilla Telecoms ve svém call centru.
Kolik stojí integrace služby Vanilla Telecoms do systému LiveAgent?
Za integraci se neplatí žádný poplatek, protože Vanilla Telecoms je vestavěný LiveAgent.
Průvodce propojením služby Vanilla Telecoms se službou LiveAgent:
1. Získejte číslo VoIP Vanilla Telecoms
2. Přihlaste se do svého účtu LiveAgent
3. Postupujte podle pokynů na snímku obrazovky
4. Vyplňte nezbytné údaje
5. Klikněte na tlačítko Přidat a začněte s používáním
Výhody:
- nízké náklady
- vysoce spolehlivé
- lepší zákazniký zážitek
- zvýšená produktivita
Pokud se chcete dozvědět víc o tom, jak software pro call centra funguje, podívejte se na video níže.
Don't have LiveAgent yet?
No problem! LiveAgent offers a 14-day free trial where you can test the free Vanilla Telecoms integration!
Frequently Asked Questions
Co je Vanilla Telecoms?
Vanilla Telecoms je telekomunikační společnost poskytující také služby VoIP. VoIP je zkratka pro Voice over Internet Protocol. To znamená, že můžete volat a přijímat hovory prostřednictvím internetového připojení.
Co je to integrace Vanilla Telecoms?
LiveAgent nabízí zákazníkům možnost připojit svá čísla VoIP prostřednictvím různých poskytovatelů. Jedním z nich je Vanilla Telecoms.
Jaké jsou výhody telefonního čísla VoIP?
VoIP číslo přináší mnoho výhod. Hlavní z nich je dostupnost odkudkoli. Protože můžete používat různá zařízení, můžete být neustále ve spojení. Například váš zákaznický servis může zvýšit svou produktivitu a v konečném důsledku i CX tím, že bude k dispozici 24 hodin denně, 7 dní v týdnu.
Objevte špičkové komunikační služby Virtual-Call, které nabízí cloudové PBX, SIP trunking a přímé směrování pro Microsoft Teams. Integrejte snadno s LiveAgent a využijte bezplatné propojení pro bezproblémový provoz vašeho call centra. Flexibilní a škálovatelná řešení pro firmy ve více než 30 zemích. Zkuste zdarma!
Maximalizujte výkon vašeho helpdesk softwaru s LiveAgent! Objevte širokou škálu integrací, pluginů a aplikací, které zvyšují spokojenost zákazníků. Snadno integrujte VoIP služby jako CallTo365, AstraQom, GDMS a další pro efektivnější obchodní operace. Navštivte naši stránku a zjistěte, jak zjednodušit procesy a inovovat pracovní postupy.