TTNC integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Co je to TTNC?
TTNC je poskytovatel služeb VoIP se sídlem ve Spojeném království, který nabízí také cloudové služby, předem nakonfigurované telefony VoIP a správu hovorů. Nabízí velký výběr virtuálních telefonních čísel s ohledem na různé obchodní účely. Jejich klienti si mohou vybrat zapamatovatelná čísla podle oboru podnikání.
Jak můžete TTNC používat?
TTNC můžete využít jako poskytovatele služeb VoIP pro své podnikání ve Spojeném království. Vyberte si z jejich nabídky čísel a software LiveAgent help desk se postará o vaše call centrum a zákaznické tikety.
Ticketovací systém LiveAgent zvládá e-maily, live chat, zákaznický portál, sociální média a call centrum pod jednou střechou. Všechny tyto nástroje jsou podpořeny pokročilými funkcemi, které vám usnadní práci.
Je snadné spravovat hovory, přesměrovat je na správné agenty, vytvářet IVR, které zákazníkům pomohou kontaktovat správné oddělení, a dokonce vytvářet videohovory, když chcete být se svými zákazníky osobnější.
Jaké jsou výhody používání TTNC?
- Poskytovatel VoIP ve Spojeném království
- Zapamatovatelná čísla vhodná pro různé podniky
- Podporuje mnoho zařízení
- Dostupné cloudové služby
Ready to provide better phone support?
Set up your call center with the free 14-day LiveAgent trial and go beyond customer expectations
Stojí integrace TTNC s LiveAgent něco?
Integrace je bezplatná. Jakmile získáte telefonní číslo TTNC, můžete jej jednoduše přidat do aplikace LiveAgent a začít odtud spravovat své hovory. Pokud máte více čísel, můžete je přidat také.
Jak integrovat TTNC s LiveAgent?
Proces je jednoduchý, protože není třeba konfigurovat pluginy ani používat služby třetích stran. Stačí pouze přidat telefonní číslo do konfigurace call centra LiveAgent. Zde je uveden postup, jak to provést.
- Prvním krokem je získání telefonního čísla TTNC, abyste jej mohli připojit ke call centru LiveAgent. Přejděte na webové stránky TTNC a v pravém horním rohu klikněte na možnost Košík > Zvolit číslo.
- Pak si můžete vybrat číslo podle předvolby a preferencí. Můžete se také rozhodnout pro zakoupení zapamatovatelného čísla. Jakmile budete mít připravené uživatelské jméno, heslo a číslo TTNC, přepněte na službu LiveAgent.
- V aplikaci LiveAgent přejděte do části Konfigurace > Volání > Čísla a kliknutím na tlačítko Vytvořit v horní části přidejte své číslo TTNC. Poté vyberte TTNC ze seznamu poskytovatelů VoIP.
- V poslední části nastavení musíte zadat své uživatelské jméno, heslo, hostitele a číslo TTNC. Vyberte oddělení, kam mají být hovory směrovány, zvolte předčíslí a vyberte, zda chcete všechny hovory nahrávat. Po dokončení klikněte na tlačítko Přidat.
Vaše číslo TTNC je nyní spojeno s call centrem LiveAgent. Můžete také přidat další čísla bez dalších plateb.
Chcete se dozvědět více o helpdesk softwaru LiveAgent a jeho možnostech? Podívejte se na níže uvedené video, kde se dozvíte, co všechno umí, nebo se podívejte na naši stránku s funkcemi.
Frequently Asked Questions
Co je TTNC?
TTNC je poskytovatel VoIP a cloudových služeb se sídlem ve Spojeném království. Poskytuje jedinečná a zapamatovatelná telefonní čísla pro různé obchodní účely v závislosti na preferencích a odvětví.
Mohu integrovat TTNC spolu s LiveAgent?
Služba TTNC je již součástí aplikace LiveAgent a je integrovaná, což znamená, že není třeba používat žádné integrační zásuvné moduly ani služby třetích stran. Jednoduše přidejte své číslo TTNC do aplikace LiveAgent a začněte volat.
Stojí integrace TTNC s LiveAgent něco?
Ne, integrace je zdarma jako součást plánu LiveAgent.
Jak lze integrovat TTNC spolu s LiveAgent?
Je to jednoduché. Po získání čísla TTNC otevřete aplikaci LiveAgent. Přejděte na Konfigurace > Volání > Čísla. Klikněte na tlačítko Vytvořit. Vyplňte své uživatelské jméno, heslo, číslo a další údaje. Klikněte na Přidat a je hotovo.