TeleCube integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Co je to TeleCube?
TeleCube je platforma VoIP, která nabízí pokrytí ve více než 50 zemích. Lze ji zařadit mezi globálně působící poskytovatele VoIP. Podle společnosti TeleCube je jejím cílem poskytovat telefonní služby, které jsou snadno spravovatelné a zároveň finančně nenáročné pro každou firmu.
LiveAgent a TeleCube jsou partnery VoIP. Díky tomu můžete v LiveAgent využívat TeleCube a v konečném důsledku zlepšit podporu svého call centra i zákaznickou zkušenost.
Jak můžete TeleCube využít?
Využijte službu VoIP pro své call centrum od společnosti TeleCube. LiveAgent vám pomůže vyřídit všechny potřeby vašeho call centra, jako je ukládání historie hovorů či konverzací se zákazníky, stromy interaktivní hlasové odezvy a mnoho dalšího. Podívejte se na video níže, kde uvidíte všechny možnosti call centra LiveAgent, nebo si přečtěte naši stránku s funkcemi call centra.
Kolik stojí integrace TeleCube se službou LiveAgent?
Společnost LiveAgent vám nebude účtovat žádné další poplatky za používání služby TeleCube jako poskytovatele VoIP. K využívání jejich služeb však budete potřebovat aktivní předplatné TeleCube. Další informace o cenách naleznete na webových stránkách společnosti TeleCube.
Jaké jsou výhody používání TeleCube?
- Bezplatná integrace VoIP TeleCube ve službě LiveAgent
- Široká škála aplikací a funkcí
- Podporuje polská i celosvětová čísla
- Předplacené plány nebo plány založené na předplatném
- Nízkonákladové ceny
Try out LiveAgent for FREE
Take care of your customer calls from one help desk solution. Set up your call center with the free 14-day trial today!
Jak se TeleCube integruje se službou LiveAgent?
Integrace služby TeleCube se službou LiveAgent je snadná. Postupujte podle tohoto průvodce nastavením a zjistěte, jak nastavit TeleCube, nebo se podívejte na níže uvedeného videoprůvodce.
- Vytvořte si účet TeleCube – je to zdarma. Pokud jej již máte, přihlaste se ke svému účtu.
- Po vstupu do účtu TeleCube přejděte na hlavní panel. Klikněte na Rychlý přístup > Tradiční čísla > Správa čísel.
- V dolní části stránky klikněte na položku Zakoupené číslo. Upravte část Přesměrovat na a vyberte svůj účet SIP.
- Znovu přejděte na hlavní panel a přejděte na Rychlý přístup > Účty SIP (rozšíření). Otevřete Moje účty SIP a klikněte na ozubené kolečko, poté přejděte na Nastavení SIP. Měli byste se ocitnout na obrazovce, kde máte své přihlašovací jméno (Auth ID) a heslo.
- Otevřete svůj účet LiveAgent, přejděte do části Konfigurace > Volání > Čísla volání a kliknutím na oranžové tlačítko vytvořte nové číslo. Ze seznamu poskytovatelů VoIP vyberte TeleCube. Poté zadejte své přihlašovací jméno, heslo a číslo (v mezinárodním režimu +48). Můžete také vybrat oddělení, kam budou hovory směrovány, a možnost nahrávání hovorů. Klepněte na tlačítko Přidat a je hotovo.
Zajímá vás, co dalšího umí LiveAgent? Podívejte se na video níže nebo se podívejte na naši stránku s funkcemi, kde najdete vše.
Frequently Asked Questions
Co je to VoIP?
VoIP je zkratka pro Voice over Internet Protocol. To znamená, že můžete uskutečňovat a přijímat hovory přes internet a vytvořit virtuální call centrum pouze pomocí svého notebooku nebo telefonu.
Co je to TeleCube?
TeleCube je telekomunikační společnost, která svým zákazníkům poskytuje čísla VoIP. Poskytuje pokrytí ve více než 50 zemích a pomáhá mnoha call centrům vytvářet spojení pro poskytování podpory zákazníkům.
Kolik stojí integrace TeleCube ve službě LiveAgent?
Za integraci VoIP se ve službě LiveAgent neplatí žádný poplatek. Společnost TeleCube však své služby zpoplatňuje samostatně.
Maximalizujte výkon vašeho helpdesk softwaru s LiveAgent! Objevte širokou škálu integrací, pluginů a aplikací, které zvyšují spokojenost zákazníků. Snadno integrujte VoIP služby jako CallTo365, AstraQom, GDMS a další pro efektivnější obchodní operace. Navštivte naši stránku a zjistěte, jak zjednodušit procesy a inovovat pracovní postupy.