SugarCRM integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Co je SugarCRM?
SugarCRM je rozsáhlý opensourcový software pro řízení vztahu se zákazníky s automatizací prodeje, marketingovou kampaní, zákaznickou podporou a možnostmi spolupráce.
Kód aplikace je dostupný každému uživateli, vývojáři, což znamená, že si můžete přizpůsobit pracovní postupy, pokud k tomu máte potřebné prostředky a znalosti.
Jak službu používat?
Upozornění na novinky nebo aktualizace týkající se zákazníků, kontaktů, políček, úkolů, modulů, případů, vedení, záznamů nebo příležitostí vám už s touto integrací neuniknou. Všechny tyto informace či políčka můžete rovněž vytvářet nebo aktualizovat přímo ze svého ovládacího panelu.
Výhody
- Řízení vztahu se zákazníky z jednoho softwaru
- Oznámení, která vás udrží v obraze o aktuálním dění
- Ze svého ovládacího panelu můžete provádět různé akce
- Lepší pracovní postupy
- Úspora času, už žádné přepínání mezi aplikacemi
Jak propojit SugarCRM s LiveAgentem přes Zapier
SugarCRM lze propojit s LiveAgentem přes službu Zapier, a to pomocí Zap systému se spouštěči a akcemi. Na této stránce najdete i dostupné možnosti mnoha dalších integrací.
Nemáte-li ještě Zapier účet, můžete si ho vytvořit zde. Poté přejděte na stránku s integracemi LiveAgent + SugarCRM.
Sjeďte myší dolů, kde najdete sekci Propojit LiveAgent + SugarCRM během pár minut. Zde si můžete vybrat spouštěč a akci. Podívejte se na seznam možných integrací a dobře si rozmyslete, co od dané integrace vlastně očekáváte.
V následujícím příkladu vám ukážeme propojení SugarCRM spouštěče “Nový úkol” a LiveAgent akce “Vytvořit konverzaci”. Jakmile si vyberete spouštěč a akci, klikněte na modré tlačítko Pokračovat.
Prvním krokem je nastavení spouštěče. Přihlaste se do SugarCRM přes Zapier a umožněte mu přístup k datům. Spouštěč máte možnost nejdříve vyzkoušet, zda vůbec funguje.
Druhým krokem je konfigurace akce. V našem případě jsme museli vyplnit údaje jako e-mailová adresa příjemce a odesílatele, předmět zprávy atd.
Nyní už zbývá udělat pouze finální test integrace a máme hotovo. Odteď kdykoliv vytvoříte nový úkol v SugarCRM, vaši agenti dostanou zprávu, která je o něm informuje.
Na webu Zapier můžete vytvářet i další integrace pro různé účely
Frequently Asked Questions
Co je SugarCRM?
SugarCRM je nástroj pro řízení vztahu se zákazníky, který od roku 2004 umožňuje firmám automatizovat prodeje a marketingové procesy.
Jak používat integraci SugarCRM v LiveAgentu?
- dostávejte oznámení o změnách/aktualizacích - vše v jedné platformě - aktualizujte informace o zákaznících přímo z LiveAgentu
Integrace Intercomu do LiveAgentu zjednodušuje správu zákaznické komunikace a dat. Umožňuje efektivní sledování zpráv, správu tagů a zlepšení pracovních postupů. Využijte možnosti Intercomu pro cílené zprávy a zlepšení zákaznického servisu. Zjistěte více o bezplatné migraci z Intercomu na LiveAgent a objevte výhody zlepšeného helpdesku.
Maximalizujte výkon vašeho helpdesk softwaru s LiveAgent! Objevte širokou škálu integrací, pluginů a aplikací, které zvyšují spokojenost zákazníků. Snadno integrujte VoIP služby jako CallTo365, AstraQom, GDMS a další pro efektivnější obchodní operace. Navštivte naši stránku a zjistěte, jak zjednodušit procesy a inovovat pracovní postupy.
Integrujte Salesforce s LiveAgent a zlepšete své vztahy se zákazníky díky efektivnímu CRM v cloudu. Vytvářejte případy přímo z tiketů LiveAgent a sledujte vývoj podniku. Rychlá a snadná integrace přes Zapier vám umožní spravovat zákazníky, kontakty a kampaně. Vyzkoušejte zdarma a zvyšte spokojenost zákazníků.