Sendmail integration
Partner website
Co je Sendmail?
Sendmail je zařízení pro směrování elektronické pošty v internetové síti pro obecné účely. Jedná se o svobodný a open-source softwarový projekt, který si získal slávu jako svobodný i uzavřený software. Podporuje velké množství metod přenosu a doručování pošty. Podporuje protokol Simple Mail Transfer Protocol.
Zabezpečené e-maily, jako je Sendmail, vám pomohou vyhnout se běžným poštovním virům, nechtěným e-mailům nebo otravným e-mailům od spammerů nebo podvodníků. To je důležité zejména pro vytížené helpdesky, které si nemohou dovolit ztrácet čas nevyžádanou komunikací.
Jak můžete používat Sendmail?
Sendmail lze použít jako vyhrazený e-mail pro zákaznickou podporu pro lidi, kteří potřebují používat interní e-mailový server. To umožňuje uživatelům vyšší flexibilitu, pokud jde o konfiguraci e-mailu, a také poskytuje vyšší zabezpečení e-mailové komunikace.
Sendmail lze také snadno integrovat s LiveAgent help deskem jako váš vyhrazený e-mail zákaznické podpory. Vyřizování zákaznické podpory prostřednictvím e-mailového klienta může v malých firmách fungovat zázračně, ale při práci s velkým počtem zákazníků může být tento proces chaotický. Propojení služby Sendmail se službou LiveAgent umožňuje vašemu helpdesku využívat mnoho užitečných funkcí a může vám pomoci zlepšit pracovní postupy.
Tiketovací systém LiveAgent podporuje mnoho funkcí, například univerzální schránku, která shromažďuje veškerou komunikaci přicházející z vašich e-mailů, live chat, call centrum, zákaznický portál nebo sociální média – Facebook, Twitter, Instagram a Viber. Nastavte pravidla, filtry nebo přidejte označení pro organizaci práce nebo rozdělit agenty do oddělení odpovědných za různé druhy záležitostí.
Můžete si také nastavit úřední hodiny, připravit předdefinované odpovědi na běžné otázky a používat je jako rychlé odpovdi, nebo využít gamifikační funkce povzbudit své agenty, aby se stali těmi nejlepšími. Existuje spousta dalších funkcí, které lze s LiveAgentem využít, podívejte se na ně na naší stránkce s funkcemi.
Jaké jsou výhody integrace Sendmail?
- Otevřený zdroj
- Nástroje monitorování
- Vzdálená správa
Improve your customer support with LiveAgent
Integrate your email with the LiveAgent ticketing system and provide better and faster support
Jak integrovat Sendmail s LiveAgent?
Vše, co musíte udělat pro dokončení integrace, je propojit Sendmail se systémem tiketů LiveAgent. Celý proces zabere jen několik minut. Postupujte podle níže uvedeného průvodce, abyste zjistili, jak na to.
- Potřebujete si nejdříve vytvořit Sendmail? Přejděte na jejich stránky a vytvořte jej. Na stránkách je k dispozici odkaz ke stažení na FTP a další informace o funkcích a zabezpečení služby Sendmail. Chcete-li pokračovat, musíte nakonfigurovat IMAP/POP3. Jakmile to uděláte, přejděte k dalšímu kroku.
- Nyní otevřete svůj účet LiveAgent a přejděte na Konfigurace > E-mail > Poštovní účty a kliknutím na tlačítko Vytvořit přidejte svůj e-mailový účet Sendmail. V další části klikněte na Ostatní a v další části vyberte IMAP/POP3.
- V dalším kroku zadáte své údaje – e-mail, uživatelské jméno, heslo a vyberete typ, server a port pro načítání. Dále je třeba zvolit metodu ověřování a vybrat oddělení, které bude tikety přicházející z dané e-mailové adresy zpracovávat. Po dokončení klikněte na ;Uložit v dolní části.
To je vše, váš Sendmail je integrován se systémem tiketů LiveAgent. Vraťte se k této příručce v případě, že budete potřebovat přidat další e-mailové účty. Nyní, když je váš e-mail nastaven a připraven, neváhejte a procházejte stránky LiveAgent. K dispozici je Akademie, kde se můžete dozvědět mnoho informací o zákaznické podpoře. nebo stránka funkcí, kde se můžete seznámit s našimi funkcemi produktu.
Frequently Asked Questions
Co je Sendmail?
Sendmail je zařízení pro směrování e-mailů v internetové síti pro obecné účely. Tento software se proslavil jako svobodný software i jako software s uzavřeným zdrojovým kódem. Služba podporuje širokou škálu metod přenosu a doručování pošty.
Jak můžete používat Sendmail?
V malých firmách může být obsluha zákazníků prostřednictvím e-mailu hračkou, ale obsluha velkého počtu zákazníků může být problematická. Propojením služeb Sendmail a LiveAgent můžete využít mnoho užitečných funkcí a zlepšit pracovní postupy.
Jaké jsou výhody Sendmail integrace?
Benefity jsou: otevřený zdroj, nástroje monitorování, vzdálená správa.
Jak integrovat Sendmail s LiveAgent?
Přejděte do konfigurace aplikace LiveAgent > E-mail > Poštovní účty. Klikněte na Vytvořit > Ostatní > IMAP/POP3. Poskytněte vaše detaily a klikněte na Uložit.
Objevte sílu Postfix – jednoho z nejoblíbenějších poštovních serverů s otevřeným zdrojovým kódem, který spolehlivě doručuje a směruje e-maily. Integrujte ho s LiveAgentem a zefektivněte svou e-mailovou komunikaci pomocí pokročilého tiketingového systému. Využijte výhody, jako je méně spamu a pokročilé filtry, a zlepšete zákaznickou podporu. Vyzkoušejte zdarma a zjistěte, jak může LiveAgent proměnit váš helpdesk!
Maximalizujte výkon vašeho helpdesk softwaru s LiveAgent! Objevte širokou škálu integrací, pluginů a aplikací, které zvyšují spokojenost zákazníků. Snadno integrujte VoIP služby jako CallTo365, AstraQom, GDMS a další pro efektivnější obchodní operace. Navštivte naši stránku a zjistěte, jak zjednodušit procesy a inovovat pracovní postupy.
MailEnable je komerční e-mailový server pro Windows, který podporuje IMAP, POP3 a SMTP, a nabízí anti-SPAM a antivirovou ochranu. Ideální pro bezpečné e-mailové řešení s integrací Outlooku a LiveAgent pro lepší zákaznickou podporu. Prozkoumejte, jak se MailEnable snadno integruje s LiveAgent a zvyšte efektivitu vaší komunikace. Vyzkoušejte zdarma!