Salesforce integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Co je Salesforce?
Salesforce je software pro správu vztahů se zákazníky (CRM). Jeho služby umožňují firmám a podnikům pracovat s cloudem. To jim dává možnost poskytovat lepší služby firmám, které chtějí podporovat své klienty a zákazníky. Může ušetřit čas a zlepšit vztahy se zákazníky a zákaznickou zkušenost.
Jak je možné službu využít?
Pomocí integrace Salesforce a LiveAgent můžete vytvářet případy ve svém účtu Salesforce prostřednictvím tiketů LiveAgent. Nemusíte nechávat zákaznický chat čekat, stačí případy ihned nahlásit a zajistit lepší spokojenost zákazníků.
Kdykoli se objeví požadavek na tiketkonverzace se zákazníkem, můžete kliknout na tlačítko Salesforce na pravém panelu a vytvořit případ s e-mailem zákazníka jako identifikátorem a přepisem chatu nahraným do případu Salesforce.
Integrace Salesforce pro LiveAgent prostřednictvím Zapieru umožňuje sledovat důležité informace, jako jsou noví zákazníci, kontakty, události, objekty, typy objektů, kampaně a uzavřené příležitosti.
Můžete také ručně vytvářet nové účty, kampaně, komentáře, případy, kontakty a přílohy. Neváhejte přidávat kontakty do kampaní, vytvářet a aktualizovat objekty z ovládacího panelu LiveAgent. Tyto integrace lze vytvářet samostatně a můžete si vybrat, které z nich chcete využívat.
Výhody
- Sledujte vaše zákaznické vztahy z LiveAgent
- Spravujte úkoly jednoduše z LiveAgent ovládacího panelu
- Vytvářet nové případy nebo přidávejte potenciální zákazníky
Jak integrovat Salesforce s LiveAgent
LiveAgent má pro své zákazníky k dispozici integrační plugin pro Salesforce. Může vám pomoci sledovat vaše zákazníky, spravovat případy nebo přidávat nové potenciální zákazníky.
- Chcete-li aktivovat svůj zásuvný modul, otevřete aplikaci LiveAgent a přejděte na Konfigurace > Systém > Zásuvné moduly. V seznamu zásuvných modulů najdete svůj zásuvný modul. Až tak učiníte, klikněte na přepínač Aktivovat na pravé straně.
- LiveAgent se restartuje a poté najdete aktivní zásuvný modul v horní části seznamu. Klikněte na tlačítko konfigurace (ikona ozubeného kolečka) vedle přepínače aktivace a otevře se nové okno s možnostmi.
- Zkopírujte a vložte svůj klíč API ze Salesforce a klikněte na Uložit. Klíč API můžete najít a vygenerovat v Salesforce. Otevřete jej a přejděte na Nastavení > Integrace > API.
Jste hotovi a vaše integrace je aktivní. Vyzkoušejte ji.
Jak integrovat Salesforce s LiveAgent skrze Zapier
Pokud chcete odemknout další možnosti pracovních postupů LiveAgent a Salesforce, můžete zkusit použít službu Zapier. Zapier je společnost, která se zaměřuje na propojení libovolných dvou aplikací s různými výsledky integrace v závislosti na jejich schopnostech.
Tento systém pracuje se spouštěči a akcemi, které si můžete vybrat a vytvořit si vlastní integraci. Je to jednoduchý proces, který zabere jen několik minut.
- Nejprve se přihlaste ke svému účtu Zapier nebo založte účet zde, pokud jej nemáte. Je to zdarma. Poté přejděte na stránku integrace LiveAgent + Salesforce.
- Přejděte dolů a vyberte, která aplikace provede spouštění a co bude tímto spouštěním. Existuje více možností, jako je integrace kalendáře, předem napsané zprávy a další, které lze kombinovat s druhou aplikací. Zvažte, co chcete, aby vaše integrace dělala, a vyberte si. Až budete s výběrem hotovi, pokračujte modrým tlačítkem.
- Další kroky se mohou lišit v závislosti na výběru spouště a akce, ale obecně jsou snadno zvládnutelné. Ve většině případů je to stejně jednoduché jako přihlášení k účtům a poskytnutí oprávnění službě Salesforce. Součástí každého nastavení spouštěče je také test spouštěče, kterým zjistíte, zda se Zapier úspěšně připojil k aplikaci.
- Druhá část obvykle vyžaduje také konfiguraci akce. My jsme z nabídky možností integrace na začátku vybrali akci LiveAgent Vytvořit konverzaci, což znamená, že jsme museli nastavit e-mail. To zahrnovalo zadání e-mailových adres odesílatele a příjemce, předmětu a těla zprávy mezi některými nepovinnými možnostmi.
- Po dokončení předchozí části proveďte poslední test integrace v aplikaci Zapier a zkontrolujte, zda funguje. A to je v kostce celý proces integrace Zapier.
Frequently Asked Questions
Co je Salesforce?
Salesforce je software CRM, který vám pomáhá zlepšovat obchodní vztahy již od roku 1996. Navíc dokáže zvýšit ziskovost firmy a celkové procesy.
Jaké jsou výhody integrace Salesforce s LiveAgent?
- zlepšená produktivita - není potřeba přepínat mezi rozhraními - jednoduše aktualizujte kampaně z LiveAgent - přidejte nové kontakty z LiveAgent
Objevte sílu ActiveCampaign s LiveAgent integrací pro automatizaci zákaznické zkušenosti. Zlepšete své marketingové a prodejní procesy díky segmentaci, personalizaci a automatizaci e-mailů. Spravujte zákaznické odběry a propojte se s nabídkami ActiveCampaign pro efektivnější pracovní postupy. Vyzkoušejte zdarma a posuňte svou zákaznickou podporu na vyšší úroveň!
Zvyšte zákaznickou spokojenost a zapojení pomocí integrace Shopify s LiveAgent! Tato funkce vám umožní snadno umístit tlačítko živého chatu na váš e-shop, což zlepší komunikaci s klienty a podpoří prodej. Vyzkoušejte zdarma a poskytněte rychlou a efektivní podporu napříč všemi kanály. Objevte, jak snadno integrovat Shopify a proměnit návštěvníky ve spokojené zákazníky!
Salesflare je CRM řešení pro malé B2B podniky, které zjednodušuje prodej pomocí automatizací a sledování interakcí. Integrujte Salesflare s LiveAgent pro lepší zákaznickou podporu tím, že extrahujete data z chatu a formulářů. Zlepšete pracovní postupy a poskytněte rychlou podporu pomocí našeho bleskového live chatu. Vyzkoušejte zdarma!