RingCentral integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Co je RingCentral?
RingCentral je software pro call centra s celou řadou možností. Nabízí hlasové, faxové, textové, konferenční a webové meetingy. Pomáhá firmám spravovat vše od řízení call centra až po každodenní schůzky.
Jak používat RingCentral?
RingCentral lze používat jako specializovaného poskytovatele VoIP služeb pro vaše LiveAgent call centrum. S jejich spolehlivými službami zajistíte hladké spojení se softwarovými telefony či jinými zařízeními určenými k volání. V kombinaci s možnostmi LiveAgent helpdesku budete moct poskytovat vynikající zákaznickou službu napříč všemi důležitými zákaznickými kanály.
Call centrum LiveAgent si poradí jak se softwarovými telefony, tak i těmi hardwarovými, a zároveň zajistí plynulé pracovní postupy s množstvím funkcí, které zvýší vaši produktivitu. Využijte funkcí, jako Interaktivní hlasová odpověď, díky níž se vaši zákazníci spojí se správným oddělením. Navíc budete mít přístup k neomezeným nahrávkám hovorů, které si budete moct kdykoliv přehrát a zjistit vše o předchozích telefonátech s jednotlivými zákazníky. Rovněž si můžete upravit tlačítko pro volání, aby korespondovalo s vaší firemní značkou.
Jaké jsou výhody integrace RingCentral?
- Specializované call centrum a poskytovatel VoIP služeb v jednom
- Přijímejte hovory přímo z LiveAgentu
- Jednoduchá integrace přes Zapier
- Různé možnosti integrace
Improve your call support
Handle all calls with LiveAgent and get support from our multi-channel help desk solution.
Jak propojit RingCentral s LiveAgentem přes Zapier?
LiveAgent lze s RingCentral propojit pomocí služby Zapier – šikovné řešení třetí strany, které zvládne propojit obrovské množství nejrůznějších aplikací. Se Zapierem mohou uživatelé vytvářet vlastní integrace, což znamená, že si mohou sami zvolit, co má daná integrace dělat. Nemáte-li ještě Zapier účet, můžete si ho vytvořit zde. Poté pokračujte na webu Zapier na stránku s integrací LiveAgent a RingCentral.
- Zvolte spouštěč a akci. Spouštěč v jedné aplikaci spustí akci ve druhé aplikaci, takže si vlastně vytvoříte integraci na míru. Výběr je pouze na vás, tudíž si pořádně rozmyslete, co mají aplikace vlastně dělat. Jakmile budete mít vybrané spouštěče a akce, klikněte na modré tlačítko Pokračovat.
- Nyní je třeba připojit obě aplikace ke službě Zapier, která vám celý proces usnadní tím, že k jednotlivým nástrojům a funkcím přidala popisky a další informace. Jakmile pomocí Zapieru aplikace propojíte, můžete provést test integrace, případně zapnout tlačítko Zap k její aktivaci.
Toť vše. Se Zapierem můžete bez problémů vytvořit i další integrace, s jinými softwary. Kombinujte je mezi sebou, ať víte, které pro vás fungují nejlépe. Chcete se o call centrum softwaru a telefonické podpoře dozvědět víc? Podívejte se na naše Akademické články, ve kterých se o těchto tématech dozvíte víc.
Frequently Asked Questions
Co je RingCentral?
RingCentral je od roku 2003 poskytovatelem sjednocené komunikace, který poskytuje firmám služby call centra po celém světě.
Jaké jsou výhody používání RingCentral?
Benefity jsou:- dostávejte oznámení do LiveAgentu, spravujte své zákazníky z jednoho rozhraní, zlepšete efektivitu své zákaznické služby.
TimeCamp je výkonná aplikace pro sledování času, projektů a produktivity týmů s možností automatického sledování, reportování a fakturace. Vyzkoušejte zdarma a zlepšete efektivitu svého týmu pomocí jednoduché integrace s LiveAgent. Získejte přehled o čase stráveném na úkolech a optimalizujte pracovní postupy díky pokročilým funkcím TimeCamp.