Progress IMail Server integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Co je Progress iMail Server?
Server Progress IMail představuje spolehlivý a všestranný systém pro zasílání e-mailových zpráv, který lze snadno nastavit a udržovat. Je to skvělý podnikový e-mailový systém a používají ho také vzdělávací a vládní organizace. Progress IMail poskytuje nenáročnou údržbu a zároveň snadný a vysoce hodnotný způsob komunikace. Používá jej více než milion uživatelů po celém světě a chrání jejich komunikaci antivirovou ochranou a zvýšeným zabezpečením.
Jak můžete používat server Progress IMail?
Pokud vaše firma vyžaduje spolehlivý a snadno udržovatelný e-mailový server, je server Progress IMail tou správnou volbou. Je také cenově velmi dostupný, takže nezruinuje váš firemní rozpočet. Server Progress IMail umožňuje sdílení jedné domény mezi 10 uživateli s bezplatnou startovací edicí. Pokud chcete zlepšit svou e-mailovou podporu a vyřizovat větší množství zákaznických problémů, je skvělým nápadem propojit serverProgress IMail se systémem helpdesku od služby LiveAgent.
LiveAgent může podporovat helpdesky se serverem Progress IMail pomocí svého pokročilého systému ticketingu. To může pomoci agentům zákaznické podpory zpracovávat větší počet požadavků zákazníků, zvýšit efektivitu a poskytovat kvalitnější podporu. Veškerá komunikace se zákazníky je převedena na tikety, které mohou jednotliví agenti filtrovat, organizovat a označovat podle potřeby. K dispozici je také spousta dalších funkcí ticketingu, které všem usnadňují práci.
Kromě filtrování a organizování zahrnují funkce ticketingu časová pravidla, odpovědnost a oddělení, které agentům pomáhají efektivně zvládat každodenní nuance práce. Spravujte kontakty nebo profily agentů, abyste vytvořili efektivní společnost, nebo nastavte pracovní dobu spolu s přestávkami na pauzu, abyste udrželi rovnováhu mezi pracovním a soukromým životem. Až se budete cítit připraveni, nechte agenty sbírat odznaky díky funkcím gamifikace, které mohou práci učinit zábavnější.
Další výhodou je, že se LiveAgent propojuje i s dalšími komunikačními kanály. Vytvoření widgetu live chatu pro vaše webové stránky, nastavení efektivního call centra a vytvoření informačních článků pro váš zákaznický portál – to vše pomáhá zvýšit spokojenost zákazníků. Využijte kanály sociálních sítí – Facebook, Twitter, Instagram a dokonce i Viber – a oslovte zákazníky přímo tam, kde tráví svůj čas.
Jaké jsou výhody serveru Progress IMail?
- E-mailový server s nízkými nároky na údržbu
- Antivirová a antispamová ochrana
- K dispozici je bezplatný plán a férové ceny
- Snadné nastavení
Get the most out of your email server
Connect Progress IMail Server with your LiveAgent help desk today and provide first-class customer support
Jak integrovat Progress IMail server
Aplikace LiveAgent se může snadno připojit k serveru Progress IMail prostřednictvím protokolu IMAP/POP3. Tento proces lze snadno provést v nastavení aplikace LiveAgent a zabere jen několik minut. Níže naleznete informace o tom, jak propojit svůj e-mailový účet se systémem ticketingu LiveAgent.
- Pokud ještě nemáte vytvořený účet pro e-mailový server Progress IMail, přejděte na jejich webové stránky a stáhněte si vše potřebné. Jakmile jej nastavíte, pokračujte dalšími kroky, které vysvětlují postup konfigurace.
- Jakmile je server Progress IMail Server nakonfigurován a připraven k použití, otevřete nabídku Konfigurace LiveAgent > E-mail > E-mailové účty. Klepněte na oranžové tlačítko Vytvořit a vyberte možnost Jiné. Poté vyberte možnost IMAP/POP3.
- Nyní stačí zadat své údaje – e-mail, uživatelské jméno, heslo, požadovanou metodu načítání a server a port. Dále můžete vybrat oddělení, kterému mají být lístky z tohoto e-mailu zaslány, a metodu ověřování. Kliknutím na tlačítko Uložit proces dokončíte.
Nyní je vše hotovo a váš systém ticketingu bude načítat všechny e-maily zákazníků ze serveru Progress IMail. Nezapomeňte je pravidelně kontrolovat, odpovídat na ně a řešit problémy zákazníků. Podívejte se na níže uvedené video s prohlídkou, abyste se seznámili s dalšími možnostmi softwaru LiveAgent, nebo si projděte funkce a články Akademie, abyste se dozvěděli více o používání softwaru help desk.
Frequently Asked Questions
Co je Progress iMail Server?
Progress IMail Server je snadno konfigurovatelný a snadno udržovatelný systém pro zasílání zpráv, který je spolehlivý a všestranný. Jako skvělý e-mailový systém jej využívají podniky, vládní a vzdělávací organizace.
Jak můžete Progress iMail Server používat?
Server Progress IMail je správnou volbou, pokud vaše firma potřebuje spolehlivý e-mailový server se snadnou údržbou. Tento produkt je také cenově velmi dostupný, takže jeho nákup vaši firmu nezruinuje. Bezplatné startovací edice serveru Progress IMail umožňují uživatelům sdílet jednu doménu mezi 10 uživateli. Propojení služeb Progress IMail a LiveAgent vám umožní poskytovat vynikající e-mailovou podporu a spravovat větší množství zákaznických problémů.
Jaké jsou výhody serveru Progress IMail Server?
Výhody: e-mailový server s nízkými nároky na údržbu, antivirová a antispamová ochrana, bezplatný plán a férové ceny, snadné nastavení.
Jak lze integrovat Progess iMail Server s LiveAgent?
Přejděte do aplikace LiveAgent a otevřete Konfigurace > E-mail > Poštovní účty. Vytvořte nový e-mail a vyberte možnost Other. Vyberte možnost IMAP/POP3, zadejte své údaje a klikněte na tlačítko Uložit.
Zažijte bezproblémový provoz díky integraci VoIP čísel Numbyx s LiveAgent. Získejte místní telefonní čísla v Evropě bez zbytečné administrativy během jednoho dne. Ideální pro e-shopy, Numbyx nabízí rychlou aktivaci a flexibilní řešení bez závazků. Integrace je zdarma s LiveAgent předplatným. Vyzkoušejte Numbyx nyní s 30denní bezplatnou zkušební verzí LiveAgent!
Maximalizujte výkon vašeho helpdesk softwaru s LiveAgent! Objevte širokou škálu integrací, pluginů a aplikací, které zvyšují spokojenost zákazníků. Snadno integrujte VoIP služby jako CallTo365, AstraQom, GDMS a další pro efektivnější obchodní operace. Navštivte naši stránku a zjistěte, jak zjednodušit procesy a inovovat pracovní postupy.