Postfix integration
Partner website
Co je Postfix?
Postfix je bezplatný poštovní přenosový agent s otevřeným zdrojovým kódem, který doručuje a směruje elektronickou poštu. Software je uvolněn pod licencí IBM Public License 1.0, což je licence svobodného softwaru. Postfix byl původně vytvořen v roce 1997 a první verze vyšla v prosinci 1998. Je to jeden z nejoblíbenějších poštovních serverů na internetu. Postfix používá přibližně 32 % veřejně dostupných serverů.
Jak můžete používat Postfix?
Postfix umí dobře jednu věc, a tou je e-mail. Pokud chcete řešení, které spolehlivě zvládne veškerou vaši e-mailovou komunikaci, vaše hledání je u konce. Váš e-mail Postfix může být propojen s vaším LiveAgent systémem helpdesku který vám pomůže shromažďovat e-maily od zákazníků, měnit je na tikety a organizovat je tak, abyste se v nich neztratili.
Jste zahlceni a vyčerpáni vyřizováním každého problému se zákazníkem prostřednictvím e-mailového klienta? Najděte si chvilku a seznamte se s úžasnou službou LiveAgent tiketingový systém. Je vytvořen pro organizaci e-mailů a může vám pomoci rychleji řešit problémy se zákazníky a zároveň zvýšit jejich spokojenost. Využijte toto plně funkční řešení pro tiketing a používejte filtry, značky nebo seznamy kontaktů.
Nastavte si vaše úřední hodiny, vytvořte pravidla nebo dohody o úrovni služeb. Ujistěte se, že gamifikujete helpdesk, abyste dosáhli co nejlepšího výkonu svých pracovníků podpory. LiveAgent toho pro vás a vaši firmu může udělat hodně. Projděte si funkce tiketingu, abyste se dozvěděli více.
Nejlepší na tom je, že LiveAgent můžete také propojit s dalšími komunikačními kanály. Vytvořte widget živého chatu pro vaši webovou stránku, zřiďte si call centrum, piště články a příspěvky do fór zákaznického portálu, nebo propojte vaše sociální média – Facebook, Twitter, Instagram, a dokonce Viber a WhatsApp.
Jaké jsou výhody používání Postfix?
- Jedna z nejpopulárnějších e-mailových služeb
- Pokročilé scénáře konfigurace
- Méně spamu
- Filtrování obsahu
Improve your email ticketing with LiveAgent
Start your free LiveAgent trial, connect your email address and get the job done efficiently
Jak integrovat Postfix s LiveAgent?
Postfix lze snadno propojit s LiveAgent prostřednictvím IMAP/POP3 během několika minut. Podle níže uvedeného průvodce se dozvíte, jak propojit e-mailové účty se systémem tiketů LiveAgent.
- Pokud ještě nemáte nastavený e-mail Postfix, přejděte na webové stránky a stáhněte si zdroje pro instalaci. Webové stránky také nabízejí mnoho návodů a tutoriálů pro různé scénáře použití. Po nastavení postupujte podle dalších kroků.
- Nyní, když je Postfix nastaven a připraven, přejděte do aplikace LiveAgent a otevřete aplikaci Konfigurace > E-mail > E-mailové účty. Klikněte na oranžové tlačítko Vytvořit a vyberte Další. Poté vyberte IMAP/POP3.
- Nyní stačí zadat své údaje – e-mail, uživatelské jméno, heslo a vybrat typ načítání, server a port. Můžete také zvolit metodu ověřování a vybrat oddělení, které bude zodpovědné za tikety přicházející z tohoto e-mailu. Až budete hotovi, klikněte na Uložit ve spodní části a máte hotovo.
K tomuto průvodci se můžete vrátit, kdykoli se rozhodnete přidat další e-mailové účty. Hledáte další? Podívejte se na náš Stránka Akademie a další informace o systému tiketingu, nebo se podívejte na video níže a zjistěte, co dalšího umí.
Enhance your email management with LiveAgent's seamless Postfix integration
Streamline your communication processes, manage email queues, and ensure prompt responses to customer inquiries.
Frequently Asked Questions
Co je Postfix?
Agent pro přenos pošty Postfix je bezplatný nástroj s otevřeným zdrojovým kódem, který doručuje a směruje e-maily. Tento poštovní server patří k nejoblíbenějším na internetu. Tento software může zdarma používat každý. Původně byl Postfix vytvořen v roce 1997 a vydán v prosinci 1998.
Jak můžete používat Postfix?
Postfix se může stát vaší hlavní e-mailovou integrací LiveAgent pro příjem zákaznických tiketů. Jedná se o spolehlivého e-mailového klienta, který zvládne načítání e-mailů přímo do vašeho tiketovacího systému.
Jak můžete integrovat Postfix s LiveAgent?
Jděte do LiveAgent a otevřete Konfiguraci > E-mail > E-mailové účty. Vytvořte nový e-mail a vyberte Další. Vyberte IMAP/POP3, poskytněte vaše detaily a klikněte na Uložit.
Maximalizujte výkon vašeho helpdesk softwaru s LiveAgent! Objevte širokou škálu integrací, pluginů a aplikací, které zvyšují spokojenost zákazníků. Snadno integrujte VoIP služby jako CallTo365, AstraQom, GDMS a další pro efektivnější obchodní operace. Navštivte naši stránku a zjistěte, jak zjednodušit procesy a inovovat pracovní postupy.
Zvyšte zákaznickou spokojenost a zapojení pomocí integrace Shopify s LiveAgent! Tato funkce vám umožní snadno umístit tlačítko živého chatu na váš e-shop, což zlepší komunikaci s klienty a podpoří prodej. Vyzkoušejte zdarma a poskytněte rychlou a efektivní podporu napříč všemi kanály. Objevte, jak snadno integrovat Shopify a proměnit návštěvníky ve spokojené zákazníky!