PipeDrive integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Co je to PipeDrive?
PipeDrive je snadno použitelný CRM (software pro řízení vztahů se zákazníky), který umožňuje spravovat potenciální zákazníky a nabídky a také sledovat komunikaci a automatizovat pracovní postupy.
Kromě toho vám PipeDrive poskytuje přehled o výkonnosti vašich prodejců a umožňuje generovat reporty založené na datech v Pipeline.
Jak je možné službu využít?
Používání aplikace PipeDrive je pro prodejní týmy důležité, protože jim umožňuje spravovat a sledovat průběh obchodů a potenciálních zákazníků prostřednictvím intuitivního ovládacího panelu.
Kromě toho mohou uživatelé PipeDrive do svých potrubí ukládat také důležité informace o potenciálních zákaznících, jako jsou kontaktní informace, dohody o úrovni služeb a hodnoty transakcí.
Uživatelé mohou také využívat funkci, která synchronizuje veškerou komunikaci vedoucích pracovníků se softwarem, což umožňuje vedoucím týmů sledovat veškerou činnost a pokrok.
Výhody propojení PipeDrive se službou LiveAgent
Po aktivaci pluginu PipeDrive v aplikaci LiveAgent budete moci registrovat nové nabídky a získat okamžitý přístup k informacím o stávajících nabídkách týkajících se zákazníka, kterému pomáháte, na ovládacím panelu aplikace LiveAgent.
Když se LiveAgent připojí k vašemu účtu PipeDrive, provede kontrolu transakcí PipeDrive, jejich stavů a hodnot. Všechny tyto informace se zobrazí ve widgetu PipeDrive, který se zobrazí na panelu informací o tiketu. Pomocí tohoto doplňku můžete zobrazovat a registrovat nabídky PipeDrive přímo ve svém účtu LiveAgent a zároveň komunikovat se svými zákazníky.
Případy použití a osvědčené postupy
Jakmile kliknete na ikonu PipeDrive na panelu s podrobnostmi tiketu LiveAgent, budete moci:
- Registrace nových nabídek PipeDrive v aplikaci LiveAgent
- Zobrazte si všechny registrované nabídky týkající se zákazníka, kterému pomáháte
Integrace s aplikací PipeDrive od společnosti LiveAgent vám v podstatě šetří čas a zvyšuje efektivitu. Díky tomu, že máte tyto informace po ruce přímo v aplikaci LiveAgent, můžete snadno určit, kdy je vhodná doba pro upsell zákazníka nebo nabídku slevy.
Jak lze integrovat PipeDrive se službou LiveAgent
Aktivace nativní integrace je jednoduchá. Otevřete ovládací panel, přejděte do nabídky Konfigurace > Systém > Pluginy a vyhledejte položku Integrace PipeDrive v2. Klikněte na přepínač aktivovat a poté se aplikace LiveAgent znovu načte.
Nyní najděte aktivní PipeDrive Integraci v2 a klikněte na ikonu informací vedle přepínače. Klikněte na logo PipeDrive. Otevře se výzva k instalaci, proto klikněte na Povolit a Instalovat.
A je hotovo, integrace je aktivní a můžete ji vidět na panelu s informacemi o tiketu. Otevřete jej a v pravém panelu vyhledejte aktivní integraci.
Můžete zobrazit, přidat nebo upravit nabídky z ovládacího panelu.
Jak lze integrovat PipeDrive se službou LiveAgent prostřednictvím Zapier
Můžete také vyzkoušet integraci prostřednictvím služby Zapier. Zapier propojuje dvě aplikace a vytváří různé druhy integrací, které vám mohou pomoci zlepšit vaše pracovní postupy. V případě, že nemáte účet, vytvořte si ho na tomto odkazu. Poté přejděte na stránku integrací LiveAgent + PipeDrive.
Přejděte dolů do části Připojit LiveAgent + PipeDrive. Zde můžete kombinovat více možností, takže zvažte, co chcete, aby vaše integrace dělala. Spouštěč v jedné aplikaci aktivuje akci v druhé aplikaci a vytvoří integraci.
Ukážeme vám příklad s možnostmi Nová nabídka společnosti PipeDrive a Vytvořit konverzaci společnosti LiveAgent. Vaše nastavení se může od tohoto návodu lišit, ale obecně zůstává až na několik podrobných polí stejné bez ohledu na to, jaké možnosti vyberete. Po dokončení výběru klikněte na modré tlačítko pokračovat.
První část nastavení je snadná. Stačí se přihlásit k účtu PipeDrive, potvrdit vybraný spouštěč a otestovat ho.
Přihlaste se a potvrďte akci. Nastavení v naší integraci vyžaduje, abychom mimo jiné vyplnili e-mailové adresy příjemce a odesílatele, předmět e-mailu a tělo zprávy. K dispozici jsou také některá nevyžadovaná pole, ale můžete se rozhodnout je vyplnit a zprávu upřesnit. Pokračujte a otestujte integraci, až budete hotovi.
To je vše, proces je dokončen a vaše integrace bude aktivní, jakmile zapnete zařízení v Zapieru. Zkontrolujte, zda váš LiveAgent neobsahuje nové zprávy z aplikace PipeDrive.
Frequently Asked Questions
Co je to PipeDrive?
PipeDrive je systém pro řízení vztahů se zákazníky. Celý koncept byl vyvinut z pohledu prodejce. Poskytuje vám údaje o vašich potenciálních zákaznících, výkonnosti a další údaje.
Jaké jsou výhody využívání PipeDrive se službou LiveAgent?
Benefity jsou: efektivní pracovní postupy, vylepšená CX (zákaznická zkušenost), lepší vztahy se zákazníky, výhoda nad konkurencí, šetří čas (bez nutnosti přepínat mezi rozhraními).
Maximalizujte výkon vašeho helpdesk softwaru s LiveAgent! Objevte širokou škálu integrací, pluginů a aplikací, které zvyšují spokojenost zákazníků. Snadno integrujte VoIP služby jako CallTo365, AstraQom, GDMS a další pro efektivnější obchodní operace. Navštivte naši stránku a zjistěte, jak zjednodušit procesy a inovovat pracovní postupy.
Software pro zákaznický servis
Výběr softwaru pro zákaznický servis z nejpoužívanějších platforem na trhu. Vyberte si ten ideální a pozvedněte svůj zákaznický servis na měsíc.