OptiTELECOM integration
Partner website
Co je OptiTELECOM?
Společnost OptiTELECOM působí od roku 2008 a zaměřuje se na IP řešení, konkrétně na telefonní ústředny a IP telefony.
Společnost OptiTELECOM neustále usiluje o to, aby svým zákazníkům nabízela co nejinovativnější a zároveň nejstabilnější řešení s velkolepou kombinací obchodních a technických funkcí s cílem nabídnout vždy ta nejlepší řešení.
Má specializovaný tým technické podpory, který je 24 hodin denně k dispozici pro podporu provozu virtuální telefonní ústředny vaší společnosti, protože provoz vašeho podniku je naším zájmem.
Službu virtuální telefonní ústředny a související komunikace poskytuje národní referenční operátor, který je řádně registrován a oprávněn působit v Portugalsku.
Jak jej můžete použít?
Pokud hledáte poskytovatele VoIP pro spojení s call centrem LiveAgent, OptiTELECOM je skvělou volbou. Call centrum společnosti LiveAgent bude vyřizovat vaše hovory a tikety, zatímco OptiTELECOM zajistí zbytek. Mikrofony a reproduktory pro notebook nebo chytrý telefon jsou vším, co potřebujete k vytvoření startovacího call centra. Pokud budete chtít později zlepšit kvalitu hovorů, můžete potřebovat další hardware.
Jak můžete využít výhod call centra LiveAgent?
LiveAgent díky svým pokročilým funkcím usnadňuje správu a provoz call centra. Můžete například vytvořit vlastní stromy IVR (Interaktivní hlasová odezva), které automaticky přesměrují zákazníky na správná oddělení a agenty.
A to nejlepší? Funkce IVR od LiveAgent udělá všechnu práci za vás a vytvoří pro vaše zákazníky bezproblémový zážitek. Stačí, když si poslechnou nabídku IVR a stisknou příslušnou klávesu číselníku (např. stisknou 1 pro prodej), aby byli spojeni se správnou osobou pro danou práci.
Připojil se váš zákazník omylem na špatné oddělení? Řešení je jednoduché, použijte přepojení hovoru a přesměrujte zákazníka na některého z vašich kolegů, čímž ušetříte jeho čas.
Máte problém zapamatovat si, co vaši zákazníci říkali? Žádné obavy, LiveAgent zaznamenává všechny příchozí a odchozí hovory a ukládá je v systému. Pokud si potřebujete osvěžit paměť, jednoduše vyhledejte lístek a poslechněte si celý záznam hovoru. Záznam hovorů lze také využít při školení nových agentů a ukázat jim správné reakce na hovory zákazníků.
Chcete získat více informací o funkcích našeho call centra? Podívejte se na stránku s funkcemi našeho call centra, kde najdete všechny informace o možnostech call centra LiveAgent.
Jak integrovat OptiTELECOM VoIP se službou LiveAgent?
Pokud si chcete vytvořit call centrum LiveAgent s poskytovatelem VoIP OptiTELECOM, postupujte podle tohoto jednoduchého návodu.
- Otevřete aplikaci LiveAgent a přejděte do nabídky Konfigurace > Volání > Čísla. Klikněte na oranžové tlačítko Vytvořit v horní části.
- Vyberte OptiTELECOM ze seznamu poskytovatelů VoIP.
- Vložte jméno a číslo, vyberte oddělení, zadejte přihlašovací údaje a vyberte číslo předvolby pro vytáčení. Můžete také zaškrtnout nebo zrušit zaškrtnutí možnosti zaznamenávat všechny telefonní hovory přijaté a uskutečněné z tohoto čísla. Po dokončení klepněte na tlačítko Přidat v dolní části.
Telefonní číslo je v aplikaci LiveAgent připraveno k použití. Pokud chcete, můžete přidat další telefonní čísla OptiTelecom nebo přidat čísla od jiných poskytovatelů VoIP.
Získejte více informací o softwaru LiveAgent Call Center
Hledáte další informace o založení a provozu call centra? Pokud vás to zajímá, podívejte se do akademie LiveAgent, kde najdete více informací o call centrech a dalších tématech ze světa zákaznické podpory.
Zajímá vás, co dalšího umí LiveAgent? Podívejte se na níže uvedené video a prohlédněte si celou prohlídku našeho softwaru pro zákaznickou podporu.
Don't have LiveAgent yet?
No problem! LiveAgent offers a 14-day free trial where you can test the free Modulus integration!
Frequently Asked Questions
Co je OptiTELECOM?
OptiTELECOM je portugalský operátor, který se od roku 2008 specializuje na VoiP a zaměřuje se na IP řešení, konkrétně na telefonní ústředny a IP telefony.
Kolik stojí integrace OptiTELECOM s LiveAgent?
LiveAgent má již v sobě integrovanou společnost OptiTELECOM. Integrace je tedy zdarma. Mějte však na paměti, že OptiTELECOM své služby zpoplatňuje.
Jak můžete implementovat VoIP číslo OptiTELECOM v LiveAgent?
Jak jsme již zmínili, OptiTELECOM je již součástí LiveAgent. Stačí se přihlásit a postupovat podle tohoto průvodce: Přejděte na Konfigurace > Volání > Čísla > OptiTELECOM. Přidejte číslo VoIP a ihned začněte používat.
Maximalizujte výkon vašeho helpdesk softwaru s LiveAgent! Objevte širokou škálu integrací, pluginů a aplikací, které zvyšují spokojenost zákazníků. Snadno integrujte VoIP služby jako CallTo365, AstraQom, GDMS a další pro efektivnější obchodní operace. Navštivte naši stránku a zjistěte, jak zjednodušit procesy a inovovat pracovní postupy.
Sonetel nabízí efektivní a cenově dostupná komunikační řešení pro podniky, včetně mezinárodních telefonních čísel a AI zákaznických služeb. Integrace s LiveAgentem umožňuje bezproblémové začlenění do call center bez dodatečných nákladů. Využijte výhody, jako jsou zvýšené prodeje, úspory nákladů a globální přístup. Vyzkoušejte Sonetel a LiveAgent zdarma a zvyšte efektivitu své komunikace.