Optimal Call integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Co je to Optimal Call?
Optimal Call je slovenský poskytovatel VoIP a komunikačních služeb. Nabízí služby pro firmy i individuální klienty se sídlem na Slovensku a v Česku. Kromě služeb hlasového volání nabízí Optimal Call možnost zakoupení exkluzivních, snadno zapamatovatelných telefonních čísel podle různých zeměpisných poloh.
Mezi další služby patří call centrum, společné propojení s dalšími podnikovými systémy, jako je CRM, SIP Trunking a telefonní sítě CPBX (Cloud Private Branch Exchange).
Jak můžete používat Optimal Call se službou LiveAgent?
Pokud hledáte poskytovatele VoIP, společnost Optimal Call může vyřídit vaše internetové hovory a poskytnout vám telefonní číslo. Toto telefonní číslo můžete přidat do aplikace LiveAgent a vytvořit tak vícekanálový help desk s call centrem.
Po přidání čísla do služby LiveAgent ji můžete začít používat jako hlavní software call centra. LiveAgent nabízí spoustu funkcí, které vám usnadní práci a díky funkcím call centra a automatizaci usnadní řízení hovorů se zákazníky.
Kolik stojí integrace služby Optimal Call se službou LiveAgent?
I když je služba Optimal Call placená a má samostatné cenové plány, integrace se službou LiveAgent vás nebude stát nic navíc. Telefonní čísla služby Optimal Call můžete zdarma přidat do asistenční služby LiveAgent a začít volat.
Jaké jsou výhody používání služby Optimal Call?
- Cenově dostupné cenové plány
- Více služeb pro jednotlivce a firmy
- Exkluzivní, snadno zapamatovatelná telefonní čísla
- CPBX a kmeny SIP
Ready to set up your call center?
Handle all callers from one omnichannel solution. Start your free 14-day trial and create your call center today!
Jak můžete integrovat službu Optimal Call se službou LiveAgent?
Služba Optimal Call je již součástí vašeho účtu LiveAgent, a proto není třeba aktivovat pluginy ani vytvářet integrace se službami třetích stran. Přidejte své číslo Optimal Call a začněte volat. Zde je návod, jak to udělat.
- Budete potřebovat své uživatelské jméno, heslo a číslo hovoru Optimal Call. Přihlaste se ke svému účtu Optimal Call nebo si vytvořte nový účet. Po dokončení registrace obdržíte e-mail s novým uživatelským jménem, heslem a telefonním číslem.
- Informace můžete také najít v profilové části svého účtu Optimal Call. Připravte si informace pro další kroky.
- Otevřete svůj účet LiveAgent a přejděte do nabídky Konfigurace > Volání > Čísla. Kliknutím na oranžové tlačítko přidejte v aplikaci LiveAgent nové číslo a ze seznamu poskytovatelů VoIP vyberte Optimal Call.
- V další části zadejte své uživatelské jméno, heslo a číslo Optimal Call. Číslo můžete také pojmenovat, vybrat předvolbu vytáčení, oddělení, které bude hovory z tohoto čísla vyřizovat, a zapnout nahrávání hovorů. Po dokončení klepněte na tlačítko Přidat v dolní části okna.
Vaše telefonní číslo Optimal Call je nyní propojeno s aplikací LiveAgent a můžete začít uskutečňovat a přijímat hovory. Zajímá vás více informací o službě LiveAgent? Podívejte se na níže uvedené video, kde se s ním seznámíte.
Frequently Asked Questions
Co je to Optimal Call?
Optimal Call je slovenský poskytovatel komunikačních služeb a VoIP. Nabízí služby vhodné pro slovenské a české klienty.
Kolik stojí integrace Optimal Call v LiveAgent?
Integrace se službou Optimal Call je součástí plánu a není zpoplatněna. Můžete si přidat své číslo a začít volat bez dalších poplatků.
Jak lze integrovat Optimal Call se službou LiveAgent?
Optimal Call je již integrovaný ve službě LiveAgent, takže není třeba používat žádné integrační pluginy ani služby třetích stran. Jediné, co musíte udělat, je přidat své číslo a zadat některé údaje o účtu. Přejděte do části Konfigurace > Volání > Čísla v aplikaci LiveAgent. Vytvořte nové číslo a jako poskytovatele VoIP vyberte Optimal Call. Zadejte své uživatelské jméno, heslo, číslo a další údaje. Klepněte na tlačítko Přidat a je hotovo.
Co je to VoIP?
VoIP je zkratka pro Voice over Internet Protocol (Volání přes internet). Jednoduše řečeno, VoIP umožňuje uskutečňovat a přijímat telefonní hovory, konferenční hovory, videohovory a další formy komunikace prostřednictvím internetu.
Objevte sílu ActiveCampaign s LiveAgent integrací pro automatizaci zákaznické zkušenosti. Zlepšete své marketingové a prodejní procesy díky segmentaci, personalizaci a automatizaci e-mailů. Spravujte zákaznické odběry a propojte se s nabídkami ActiveCampaign pro efektivnější pracovní postupy. Vyzkoušejte zdarma a posuňte svou zákaznickou podporu na vyšší úroveň!
Objevte špičkové komunikační služby Virtual-Call, které nabízí cloudové PBX, SIP trunking a přímé směrování pro Microsoft Teams. Integrejte snadno s LiveAgent a využijte bezplatné propojení pro bezproblémový provoz vašeho call centra. Flexibilní a škálovatelná řešení pro firmy ve více než 30 zemích. Zkuste zdarma!
Maximalizujte výkon vašeho helpdesk softwaru s LiveAgent! Objevte širokou škálu integrací, pluginů a aplikací, které zvyšují spokojenost zákazníků. Snadno integrujte VoIP služby jako CallTo365, AstraQom, GDMS a další pro efektivnější obchodní operace. Navštivte naši stránku a zjistěte, jak zjednodušit procesy a inovovat pracovní postupy.