Produkt
Kanály
Platforma
Zákaznický portál
Firmy mají přístup k jejim vlastním portálům pro zákazníky.
Prohlédnout
Objevte všechny možnosti aplikace LiveAgent.
Ceník
Vyžádat demo
Zkušební verze

Nicereply

Chcete-li Nicereply integrovat do LiveAgentu, postupujte podle níže uvedeného průvodce integrací.

Získejte zpětnou vazbu od zákazníků v reálném čase s Nicereply

Víte, co si zákazníci myslí o vašem zákaznickém servisu? Sledujte kvalitu svého zákaznického servisu s Nicereply - nástrojem průzkumu spokojenosti zákazníků typu "vše v jednom" vytvořeným pro LiveAgent.

Nicereply

Využijte výhody několika metod distribuce průzkumu

Distribuce pomocí e-mailové šablony Sbírejte zpětnou vazbu při každé interakci se svými zákazníky. Vložte průzkum do svého e-mailového podpisu nebo libovolných e-mailových šablon, které odesíláte.

Cílená distribuce  Využijte sílu automatického odesílání e-mailů. Po uzavření tiketu si můžete automaticky vyžádat zpětnou vazbu od zákazníků.

Distribuce pomocí chatu Po ukončení chatu můžete automaticky navázat na hodnocení spokojenosti zákazníka prostřednictvím předdefinovaného průzkumu Nicereply.

Nicereply
  • Několik metrik pro měření spokojenosti Měření spokojenosti zákazníků (CSAT), míry loajality zákazníků (NPS) a skóre zákaznického úsilí (CES) na agenta, tým nebo celou společnost
  • Různé metody distribuce Využijte výhody několika metod distribuce průzkumu. Kombinujte metody distribuce s průzkumy tak, aby vyhovovaly vašim zákazníkům
  • Vše na jednom místě Získejte rychlý přehled o výkonu svého týmu na jednom místě s hodnocením, trendy a grafy CSAT, CES 2.0 a NPS
  • Hodnocení a komentáře jako poznámky Podívejte se na zpětnou vazbu hodnocení vašimi zákazníky - odesláno k příslušným ticketům ve formě poznámky
  • Synchronizace agentů Jedním kliknutím synchronizujte všechny své agenty v LiveAgent. Nově přidaní uživatelé obdrží automatický e-mail s pokyny k přihlášení
  • Synchronizace zákazníků Zákazníci většinou ve formulářích pro zpětnou vazbunesdílejí své jméno. Nicereply automaticky přidá jména zákazníků na základě ID ticketu, takže ve svých průzkumech nemusíte o jméno žádat.
  • Pravidla založená na výsledcích hodnocení Nastavte pravidla automatizace na základě dostupných hodnot. Chcete oslovit zákazníky, jejichž CSAT bylo nízké? Co takhle požádat o recenzi ty, kteří byli spokojeni?
  • Přizpůsobitelné průzkumy Přizpůsobte si vzhled i obsah vašich průzkumů
Nicereply

Zjistěte více o integraci LiveAgent s Nicereply. Založte si 14 denní bezplatnou verzi.

LiveAgent CZ s.r.o.
Zoubkova 548/45
Nový Lískovec
634 00 Brno
IČ: 07166753
DIČ: CZ07166753
© 2020 LiveAgent CZ s.r.o. Všechna práva vyhrazena.
crossmenu linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram