MultiTEL integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Co je to MultiTEL?
MultiTEL je poskytovatel služeb VoIP s nákladově efektivními komunikačními řešeními. Poskytuje služby v celosvětovém měřítku a má pobočky na všech kontinentech. Kromě celosvětového pokrytí nabízí společnost MultiTEL také analytické nástroje, které lze využít ke sledování příchozích a odchozích hovorů a objemu textových zpráv.
Jak lze MultiTEL využít spolu s LiveAgent?
MultiTEL je jedním z poskytovatelů VoIP podporovaných helpdesk softwarem LiveAgent. Můžete si jej vybrat jako poskytovatele telekomunikačních služeb. Stačí si pořídit telefonní číslo, připojit jej k aplikaci LiveAgent a začít poskytovat a přijímat hovory zákazníků jako součást vícekanálového helpdesku.
Funkce call centra LiveAgent vám pomohou se správou hovorů se zákazníky. Můžete přesměrovat hovory na správné agenty, vytvářet vlastní stromy IVR, které pomohou vašim zákazníkům spojit se s konkrétními odděleními, uskutečňovat videohovory nebo poslouchat předchozí konverzace uložené v historii LiveAgent.
Pokud se chcete dozvědět více, podívejte se na video níže, kde uvidíte, jak call centrum LiveAgent funguje v praxi.
Jaké jsou výhody používání služby MultiTEL?
- Celosvětové pokrytí
- Globální telefonní čísla
- Užitečný výběr funkcí
- Nástroje pro analýzu hovorů a textových zpráv
Create your own call center today!
Try LiveAgent with our free 14-day trial and provide better phone support
Je integrace MultiTEL se službou LiveAgent zdarma?
Integrace je již zahrnuta v plánu LiveAgent a nemusíte platit žádné další poplatky. Jakmile získáte přístup k službám MultiTEL i LiveAgent, můžete jednoduše propojit své číslo MultiTEL s naší asistenční službou a začít volat.
Jak lze integrovat MultiTEL se službou LiveAgent?
Služba MultiTEL je již integrována do služby LiveAgent, stačí pouze přidat číslo MultiTEL a provést jednoduchou konfiguraci. Postupujte podle níže uvedeného průvodce, abyste se dozvěděli, jak tento proces dokončit.
- Přejděte na webové stránky společnosti MultiTEL a vytvořte si účet. Je to zdarma. Po přihlášení přejděte na ovládací panel a klikněte na Čísla > Moje čísla a vyberte možnost Pronájem čísel. Vyplňte kontaktní formulář a společnost MultiTEL vás bude kontaktovat. Jakmile od společnosti MultiTEL obdržíte své číslo, přejděte na svůj účet LiveAgent.
- Na panelu nástrojů LiveAgent přejděte do nabídky Konfigurace > Volání > Čísla. Kliknutím na tlačítko Vytvořit v horní části přidejte do systému své číslo MultiTEL. Poté v seznamu poskytovatelů vyberte možnost MultiTEL.
Nyní zadejte své uživatelské jméno, heslo a číslo MultiTEL. Vyberte oddělení, kam mají hovory směřovat, pojmenujte číslo a vyberte, zda chcete, aby se hovory nahrávaly. Klepněte na tlačítko Přidat a je hotovo.
Vaše číslo MultiTEL je nyní připojeno ke službě LiveAgent a vy můžete přijímat hovory zákazníků. Kromě call centra nabízí LiveAgent širokou škálu nástrojů helpdesku v jednom ticketovacím systému – e-maily, live chat, zákaznický portál nebo sociální média jako Facebook, Instagram a Twitter.
Další informace o LiveAgent najdete na stránce s funkcemi nebo se podívejte na níže uvedené video, kde si můžete prohlédnout celou sadu našich nástrojů.
Frequently Asked Questions
Co je to MultiTEL?
MultiTEL je poskytovatel VoIP, který nabízí globální čísla, různé funkce volání a analytické nástroje pro volání a zasílání textových zpráv.
Je integrace služby MultiTEL se službou LiveAgent zdarma?
Integrace je zdarma jako součást našeho plánu LiveAgent all-inclusive a nejsou účtovány žádné další poplatky.
Jak lze integrovat MultiTEL s LiveAgent?
Čísla MultiTEL lze snadno přidat do aplikace LiveAgent díky naší vestavěné funkci. Zde je návod, jak to udělat: Otevřete aplikaci LiveAgent a přejděte do nabídky Konfigurace > Volání > Čísla. Vytvořte nové číslo a ze seznamu poskytovatelů vyberte MultiTEL. Přidejte své číslo a další údaje a klikněte na tlačítko Přidat.
Maximalizujte výkon vašeho helpdesk softwaru s LiveAgent! Objevte širokou škálu integrací, pluginů a aplikací, které zvyšují spokojenost zákazníků. Snadno integrujte VoIP služby jako CallTo365, AstraQom, GDMS a další pro efektivnější obchodní operace. Navštivte naši stránku a zjistěte, jak zjednodušit procesy a inovovat pracovní postupy.