Monday integration
Co je Monday?
Monday je všestranné řešení pro firmy, které můžete využít k řízení projektů, vztahů se zákazníky, reklamních kampaní, ale také k monitorování chyb, řízení zákaznických projektů a další.
Co můžete s Monday dělat?
S touto integrací můžete dělat opravdu spoustu věcí, a to přímo z LiveAgentu. Jakmile Monday integrujete, budete moct sledovat nové zákazníky, změnu hodnoty sloupce, položky na nástěnce, nové aktualizace, položky a uživatele. Rovněž můžete sami provádět změny. Můžete archivovat položky, skupiny či nástěnky, starat se e-mailové hodnoty sloupce, vytvářet položky atd.
Výhody
- Sledujte novinky a aktualizace z LiveAgentu
- Archivujte, vytvářejte položky a pracujte z jednoho rozhraní
- Už žádné přepínání mezi aplikacemi
Frequently Asked Questions
Co je Monday?
Monday je nástroj pro řízení projektu, který vaší společnosti pomůže plánovat, organizovat a sledovat práci vašeho týmu.
Jak používat integraci Monday s LiveAgentem?
Integrace Monday nabízí hned několik výhod. Jednak nemusíte přepínat mezi jednotlivými rozhraními, a navíc Monday pomáhá zefektivnit práci vašeho týmu tím, že sleduje novinky a aktualizace z LiveAgentu.
Objevte vše, co potřebujete vědět o zákaznickém servisu na LiveAgent Akademii. Zdroj bezplatných školení a teoretických poznatků, který zlepší vaše dovednosti v oblasti komunikace, zpětné vazby a zákaznické zkušenosti. Navštivte nás a naučte se, jak poskytovat kvalitní zákaznický servis a získat spokojené zákazníky.
Maximalizujte výkon vašeho helpdesk softwaru s LiveAgent! Objevte širokou škálu integrací, pluginů a aplikací, které zvyšují spokojenost zákazníků. Snadno integrujte VoIP služby jako CallTo365, AstraQom, GDMS a další pro efektivnější obchodní operace. Navštivte naši stránku a zjistěte, jak zjednodušit procesy a inovovat pracovní postupy.
Podpořte zákazníky okamžitými odpověďmi
Vytvořte bázi znalostí s LiveAgent! Zlepšete zákaznickou podporu, nabídněte samoobslužná řešení a začněte s bezplatnou zkušební verzí."
Objevte všechny funkce LiveAgent, komplexního vícekanálového softwaru pro správu tiketů, který zvyšuje efektivitu vašeho týmu. Od detekce kolize agentů po automatickou distribuci tiketů a hodnocení agentů – vše, co potřebujete pro optimalizaci zákaznické podpory, naleznete na jednom místě. Vstupte do světa efektivní podpory s LiveAgent!