ManyChat integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Co je to ManyChat?
Facebook a Messenger jsou stále oblíbenější jako kanály pro zákaznický servis. ManyChat je služba, která umožňuje firmám vytvářet chatboty pro textové zprávy a Facebook Messenger. Ty lze využít k automatizaci prodeje, marketingu a zákaznického servisu, což mnoha podnikům usnadní práci. Snadnější komunikace s lidmi.
Jak je možné službu využít?
V kombinaci s aplikací ManyChat můžete snadněji automatizovat své odpovědi v aplikacích Facebook Messenger a SMS a snadno řešit často kladené dotazy. Můžete sledovat nové zákazníky, nákupy, odběry, značky. Můžete také ručně zpracovávat odesílání SMS nebo zpráv z Messengeru, odesílat obsah, přihlašovat nebo odhlašovat zákazníky, zpracovávat značky nebo vyhledávat lidi.
Výhody
- Sledování nových chatů nebo zpráv ve službě Facebook Messenger z jednoho řešení
- Odesílání a odpovídání na zprávy, přeposílání obsahu
- Upozornění na akce chatu z aplikace Facebook Messenger na panelu nástrojů LiveAgent
- Bezproblémový pracovní postup se společností Facebook
Jak integrovat ManyChat se službou LiveAgent přes Zapier
Podle tohoto průvodce snadno propojíte funkce ManyChatu na Facebooku a v Messengeru. Pomocí nástroje Zapier můžete zvolit samostatné spouštěče a akce pro Messenger nebo jiné, které tyto dvě aplikace propojí, a zlepšit tak práci se zákaznickou podporou a službou Facebook Messenger.
Proces integrace dvou aplikací nevyžaduje žádné zkušenosti s kódováním a lze jej provést během několika minut. Zapier vám vysvětlí a provede vás všemi kroky tohoto procesu. Prvním krokem je přihlášení k účtu Zapier. Pokud jej nemáte, můžete si jej vytvoři pomocí tohoto odkazu. Poté můžete přejít na stránku integrace LiveAgent + ManyChat.
Přejděte na stránce dolů a zobrazí se výběr spouštěče a akce. Spouštěč funguje jako spouštěč vámi zvolené akce. To znamená, že pokud se něco stane v jednom softwaru, dojde ke spouštění a aktivaci akce probíhající v druhém integrovaném softwaru. Spouštěče a akce lze nastavit oběma směry mezi softwary nebo dokonce v rámci jednoho softwaru.
Rozhodněte se, který spouštěč a akci chcete nastavit. Pokud budete chtít, můžete software kdykoli integrovat s dalšími spouštěči a akcemi. Jako ukázku jsme vybrali ManyChat pro spuštění akce Nový označený uživatel a akci LiveAgent Vytvořit konverzaci. Jakýkoli uživatel, který bude označen na Facebooku, spustí ve vašem helpdesku akci konverzace. V případě potřeby můžete vytvořit další spojení, takže si vyberte první a klikněte na modré tlačítko Připojit LiveAgent + ManyChat.
Otevře se konfigurace spouštěče ManyChat. Musíte vybrat svůj účet a vyplnit údaje, abyste se ujistili, že spouštěč bude fungovat. Po dokončení doporučujeme vyzkoušet, zda funguje.
Po dokončení práce s Manychatem zbývá jen nastavit akci. Ujistěte se, že jste vyplnili požadovaná pole. V případě, že chcete akci ještě více specifikovat, je zde možnost vyplnit i nepovinná pole.
Nyní stačí provést závěrečný test a zjistit, zda integrace funguje. V případě, že narazíte na nějaké potíže, Zapier vám nabídne praktického průvodce řešením problémů, který vám pomůže problém vyřešit. Pokud test proběhne úspěšně, je vaše integrace připravena a můžete ji otestovat v ostrém provozu.
Frequently Asked Questions
Co je to ManyChat?
ManyChat je platforma, která vám umožní vytvořit chatbota pro vaši stránku na Facebooku, který pomůže vaší společnosti zvýšit prodej, návratnost investic a nakonec i příjmy.
Jak můžete integrovat ManyChat se službou LiveAgent?
Přihlaste se ke svému účtu Zapier a přejděte na Zapier - LiveAgent + ManyChat. Vyberte akci > Připojit. Vyplňte potřebné údaje > Otestovat a okamžitě začít používat ze služby LiveAgent.
Maximalizujte výkon vašeho helpdesk softwaru s LiveAgent! Objevte širokou škálu integrací, pluginů a aplikací, které zvyšují spokojenost zákazníků. Snadno integrujte VoIP služby jako CallTo365, AstraQom, GDMS a další pro efektivnější obchodní operace. Navštivte naši stránku a zjistěte, jak zjednodušit procesy a inovovat pracovní postupy.