Klaviyo integration
Co je Klaviyo?
Klaviyo je nástroj pro e-mailový marketing automatizace se zaměřením na e-commerce. Tento nástroj pomáhá firmám poskytovat osobnější zážitky prostřednictvím e-mailu, SMS, oznámení v aplikaci a na webu.
Jak je možné službu využít?
Klaviyo vám pomůže spravovat základnu zákazníků, naslouchat jim a přizpůsobovat zkušenosti konkrétním skupinám podle vašich potřeb. Činí tak prostřednictvím řady funkcí a nástrojů.
Dynamické formy personalizace
Nástroj pro tvorbu formulářů Klaviyo vám umožní shromažďovat více informací o zákaznících a rozšiřovat seznam e-mailových adres. Dokonce ani nemusíte mít znalosti kódování.
Segmentace
Na zákazníky můžete cílit na základě libovolné události, profilu, metriky, místa nebo data. Pomocí segmentace můžete vytvářet skupiny zákazníků.
Datová věda
Software automaticky předpovídá důležité analytické údaje, jako je míra odchodu zákazníků, celoživotní hodnota zákazníka a předpověď pohlaví.
Automatizace
Nástroj Flow Builder společnosti Klaviyo vám umožňuje automatizovat komunikaci prostřednictvím předpřipravených šablon, které můžete dále přizpůsobit a zacílit na konkrétní část zákazníků.
Výhody
- Automatický import/export kontaktů mezi Klaviyo a LiveAgent
- Aktualizujte kontakty přímo z LiveAgent
- Přihlašování lidí přímo z tiketů v LiveAgent
- Pomáhá vám shromáždit více odběratelů podle počtu příchozích tiketů.
- Vše je na jednom místě – na ovládacím panelu LiveAgent, takže nemusíte přepínat mezi jednotlivými nástroji.
Frequently Asked Questions
Co je Klaviyo?
Klaviyo je společnost, která od roku 2012 pomáhá firmám zvyšovat prodeje tím, že poskytuje platformu, na které mohou vytvářet e-mailové a SoMe marketingové kampaně.
Jak můžete integrovat Klaviyo a LiveAgent?
Přihlaste se k vašemu LiveAgent > Klikněte na Konfigurace > Systém > Pluginy > Vyhledejte Klaviyo > Aktivujte plugin. Vyplňte API klíč z Klaviyo.
Maximalizujte výkon vašeho helpdesk softwaru s LiveAgent! Objevte širokou škálu integrací, pluginů a aplikací, které zvyšují spokojenost zákazníků. Snadno integrujte VoIP služby jako CallTo365, AstraQom, GDMS a další pro efektivnější obchodní operace. Navštivte naši stránku a zjistěte, jak zjednodušit procesy a inovovat pracovní postupy.
Podpořte zákazníky okamžitými odpověďmi
Vytvořte bázi znalostí s LiveAgent! Zlepšete zákaznickou podporu, nabídněte samoobslužná řešení a začněte s bezplatnou zkušební verzí."
Objevte všechny funkce LiveAgent, komplexního vícekanálového softwaru pro správu tiketů, který zvyšuje efektivitu vašeho týmu. Od detekce kolize agentů po automatickou distribuci tiketů a hodnocení agentů – vše, co potřebujete pro optimalizaci zákaznické podpory, naleznete na jednom místě. Vstupte do světa efektivní podpory s LiveAgent!
Poskytujte skvělou zákaznickou podporu.
Poskytujte špičkovou zákaznickou podporu s LiveAgent! Vícekanálové nástroje, 24/7 podpora, bez poplatků. Vyzkoušejte 30 dní zdarma!