Klaus integration
Co je to Klaus?
Klaus je software pro kontrolu kvality zákaznických služeb a hodnocení konverzací, který týmům zákaznické podpory výrazně usnadňuje poskytování interní zpětné vazby. Pomocí interních hodnocení a dalších funkcí snadno zlepšíte výkonnost svého týmu.
Jak je možné službu využít?
Integrace aplikace Klaus pro LiveAgent vám umožní snadno poskytovat zpětnou vazbu vašemu týmu. Po aktivaci integrace si v ní můžete stáhnout tikety LiveAgent. Můžete je pak hodnotit podle různých kritérií, posoudit kvalitu tiketů a zjistit slabá místa svých agentů.

Výhody
- Možnost ohodnocení svých agentů a tiketů přímo z LiveAgent
- Poskytování zpětné vazby podle různých kritérií
- Zlepšení pracovních postupů
- Správa výkonu vašich agentů
Frequently Asked Questions
Co je to Klaus?
Klaus je platforma, která umožňuje manažerovi/nadřízenému hodnotit výkon zákaznické podpory nebo služeb společnosti.
Proč byste měli integrovat systém Klaus se svým oddělením helpdesku LiveAgent?
Integrace systému Klaus vám pomůže získat lepší přehled o výkonnosti vašich agentů a umožní vám efektivně poskytovat zpětnou vazbu vašemu týmu.
Objevte vše, co potřebujete vědět o zákaznickém servisu na LiveAgent Akademii. Zdroj bezplatných školení a teoretických poznatků, který zlepší vaše dovednosti v oblasti komunikace, zpětné vazby a zákaznické zkušenosti. Navštivte nás a naučte se, jak poskytovat kvalitní zákaznický servis a získat spokojené zákazníky.
Maximalizujte výkon vašeho helpdesk softwaru s LiveAgent! Objevte širokou škálu integrací, pluginů a aplikací, které zvyšují spokojenost zákazníků. Snadno integrujte VoIP služby jako CallTo365, AstraQom, GDMS a další pro efektivnější obchodní operace. Navštivte naši stránku a zjistěte, jak zjednodušit procesy a inovovat pracovní postupy.
Podpořte zákazníky okamžitými odpověďmi
Vytvořte bázi znalostí s LiveAgent! Zlepšete zákaznickou podporu, nabídněte samoobslužná řešení a začněte s bezplatnou zkušební verzí."
Objevte všechny funkce LiveAgent, komplexního vícekanálového softwaru pro správu tiketů, který zvyšuje efektivitu vašeho týmu. Od detekce kolize agentů po automatickou distribuci tiketů a hodnocení agentů – vše, co potřebujete pro optimalizaci zákaznické podpory, naleznete na jednom místě. Vstupte do světa efektivní podpory s LiveAgent!