Jira integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Co je Jira?
Jira je software pro sledování chyb, problémů a projektů. Dnes se vyvinul v jeden z nejvýkonnějších nástrojů pro správu práce, který je na trhu k dispozici, a využívají ho týmy po celém světě, které se zaměřují na správu produktů, řízení projektů, agilní vývoj, vývoj softwaru, sledování chyb a správu úkolů.
Jak je možné službu využít?
Jira má mnoho účelů a nabízí různá řešení pro vaše pracovní postupy. Software Jira Cloud vám může pomoci s prodejem, sledováním problémů, sledováním nebo správou aktualizací, poznámek, uživatelských recenzí a dalších věcí. Záleží jen na vás, jak tento software pro sledování využijete.
Sledování problémů & management
Jira umožňuje vytvářet úkoly, přiřazovat je jednotlivcům a týmům, nastavovat priority a sledovat jejich průběh. Umožňuje také přesouvat úkoly mezi jednotlivými fázemi vývoje pro maximální přehlednost pracovních postupů.
Reporting
Pomocí aplikace Jira můžete vytvářet komplexní reporty, abyste lépe porozuměli průběhu konkrétních projektů. Jira například dokáže sledovat, kolik peněz na jednotlivé projekty vynakládáte, abyste přizpůsobili pracovní postup svému rozpočtu.
Scrum a Kanban
Jira poskytuje připravené tabule Scrum a Kanban. Tyto nástěnky slouží jako střediska pro správu úkolů, na kterých jsou umístěny různé úkoly v rámci projektu. Využitím těchto nástěnek můžete zajistit větší transparentnost pracovních postupů různých týmů.
Výhody
Když propojíte Jira s účtem LiveAgent, budete moci:
- Zobrazujte tikety spojené s Jira úkoly uvnitř LiveAgent
- Sloučení úkolů s tikety od konkrétních zákazníků
- Vyhledávejte Jira tikety přímo v LiveAgent
Jak integrovat Jira s LiveAgent
LiveAgent obsahuje nativní integrační plugin pro Jira, takže můžete obě aplikace snadno propojit z konfigurace oddělení technické pomoci. Nepotřebujete žádné znalosti programování, stačí se řídit tímto průvodcem a dozvíte se, jak integrovat Jira s LiveAgentem.
Prvním krokem je přejít do konfigurace aplikace LiveAgent. Přejděte do sekce zásuvných modulů a najděte Jira. Kliknutím na aktivační přepínač zásuvný modul aktivujte. Po tomto kroku se bude muset LiveAgent znovu načíst.
Najděte aktivní Jira plugin a klikněte na konfigurační kolečko, abyste nastavili integraci.
Nyní musíte zadat své údaje. První pole musí obsahovat vaši adresu URL Jira. Do druhého pole pak zadejte svou e-mailovou adresu. Použijte e-mail, který jste použili při nastavení účtu Jira. Do posledního pole je třeba zadat token API.
Odkaz najdete pod polem. Klikněte na něj, vygenerujte si token API a poté jej zkopírujte a vložte do pole tokenu API v aplikaci LiveAgent.
Nezapomeňte kliknout na Uložit, když budete hotoví
Nyní je integrace se systémem Jira nastavena. Chcete-li se podívat, jak to funguje, otevřete si e-mailové nebo jakékoli jiné tikety a podívejte se na pravý panel. Zde uvidíte ikony svých integrací (pokud již máte nějaké aktivní). V otevřeném tiketu hledejte logo Jira.
Když na něj kliknete, můžete snadno vytvořit problém přímo ze zobrazení tiketu. Po kliknutí na tlačítko Vytvořit se otevře nové okno aplikace Jira, kde můžete nastavit specifika tiketu.
Jak integrovat Jira Software Cloud s LiveAgentem pomocí nástroje Zapier
Integrace přes Zapier trvá jen několik minut. Je to velmi jednoduché. Zapier propojí dvě funkce dvou různých aplikací. V tomto případě půjde o aplikace Jira Software Cloud a software pro zákaznickou podporu LiveAgent. K jejich vzájemné spolupráci nejsou potřeba žádné zkušenosti s kódováním, stačí postupovat podle tohoto jednoduchého průvodce nebo si to zkusit na Zapier udělat sami.
Nejprve budete potřebovat účet Zapier. Pokud ho nemáte, můžete si jej vytvořit zde. Po přihlášení pokračujte na LiveAgent + Jira software cloud integrační stránku.
Posuňte se na stránce dolů, dokud neuvidíte část Propojit LiveAgent + Jira Software Cloud během minut. Zde můžete vybrat spouštěč a akci. Spouštěč v jedné aplikaci aktivuje akci v druhé aplikaci a vytvoří integraci. Vyberte si ty, které vyhovují vašim potřebám.
Jako příklad si ukážeme integraci se spouštěčem Jira Nový problém a akcí LiveAgent Vytvořit konverzaci. Po jejich výběru pokračujte kliknutím na modré tlačítko.
V této části je třeba nastavit spouštěč Jira Software Cloud. Přihlaste se ke svému účtu Atlassian/Jira a pokračujte v nastavení. Budete muset udělit Zapieru oprávnění ke zpracování dat.
Až budete hotoví, klikněte na Uložit & Pokračovat
Posledním krokem nastavení spouštěče je jeho otestování. Tento krok můžete přeskočit, ale důrazně doporučujeme test provést. Zabere jen několik sekund. V případě, že narazíte na nějaké potíže, Zapier vám nabídne praktického průvodce řešením problémů, který vám pomůže.
Nyní je třeba nastavit akci LiveAgent. Postup je stejný jako dříve, jen je třeba vyplnit několik dalších polí, v našem případě zadat konverzaci, která bude vytvořena. Vyplňte e-mail odesílatele, e-mail příjemce, předmět a zprávu. V případě, že chcete akci dále specifikovat, můžete vyplnit i nepovinná pole.
Když jste hotoví, proveďte ještě jeden finální test integrace.
Po úspěšném testu přejděte do aplikace LiveAgent a podívejte se do sekce s tikety. Pokaždé, když je v Jira Software Cloud vytvořen nový problém, zobrazí se tiket s informacemi.
To je vše! Úspěšně jste integrovali Jira Software Cloud s LiveAgent systémem tiketingu.
Frequently Asked Questions
Co je Jira?
Jira je software pro správu projektů, který umožňuje spravovat úkoly, projekty a produkty. Kromě toho upozorňuje na případné chyby, které je třeba opravit.
Jaké jsou výhody používání Jira?
Benefity jsou: upravitelný, užitečné pluginy, uživatelsky přátelský, zvyšte efektivitu pracovních procesů.
Objevte špičkové komunikační služby Virtual-Call, které nabízí cloudové PBX, SIP trunking a přímé směrování pro Microsoft Teams. Integrejte snadno s LiveAgent a využijte bezplatné propojení pro bezproblémový provoz vašeho call centra. Flexibilní a škálovatelná řešení pro firmy ve více než 30 zemích. Zkuste zdarma!
Maximalizujte výkon vašeho helpdesk softwaru s LiveAgent! Objevte širokou škálu integrací, pluginů a aplikací, které zvyšují spokojenost zákazníků. Snadno integrujte VoIP služby jako CallTo365, AstraQom, GDMS a další pro efektivnější obchodní operace. Navštivte naši stránku a zjistěte, jak zjednodušit procesy a inovovat pracovní postupy.
Integrujte Salesforce s LiveAgent a zlepšete své vztahy se zákazníky díky efektivnímu CRM v cloudu. Vytvářejte případy přímo z tiketů LiveAgent a sledujte vývoj podniku. Rychlá a snadná integrace přes Zapier vám umožní spravovat zákazníky, kontakty a kampaně. Vyzkoušejte zdarma a zvyšte spokojenost zákazníků.