IP Voice integration
Partner website
Co je to IP Voice?
IP VOICE je argentinská společnost z Mar del Plata, která vznikla s vizí poskytovat kvalitní a dostupné služby, které vynikají konkurenceschopnou cenou.
Od roku 2009 poskytuje společnost IP Voice řešení VOIP telefonie pro malé a střední podniky a firmy s nejnovějšími technologiemi.
Následně IP Voice přidal služby internetu pro domácnosti, čímž rozšířil své portfolio produktů a služeb, přičemž si vždy zachovává nejlepší poměr ceny a kvality na trhu.
Jak jej můžete použít?
LiveAgent a IP Voice jsou nyní partnery, což usnadnilo integraci IP Voice. LiveAgent si neúčtuje žádné další poplatky za propojení IP Voice VoIP čísla s vaším call centrem.
Pokud máte zájem o propojení IP Voice s call centrem LiveAgent, jednoduše se přihlaste ke svému účtu LiveAgent a postupujte podle pokynů.
1. Přihlaste se ke svému účtu LiveAgent
2. Přejděte na Čísla
3. Hledejte IP Voice
4. Klikněte na tlačítko Přidat
5. Vyplňte požadované údaje
Cena integrace IP Voice:
Společnosti IP Voice a LiveAgent jsou partnery. Pokud tedy máte předplatné u LiveAgent, je integrace zdarma. IP Voice však své služby zpoplatňuje, protože společnosti fungují odděleně.
Výhody služby IP Voice
- Úsporné
- Vylepšená CX (zákaznická zkušenost)
- přístup po celé Argentině
- vysoká spolehlivost
Pokud byste se rádi dozvěděli více o tom, jak software pro call centra funguje, podívejte se na video níže.
Don't have LiveAgent yet?
No problem! LiveAgent offers a 14-day free trial where you can test the free IP Voice integration!
Frequently Asked Questions
Co je služba IP Voice?
IP VOICE je argentinská společnost z Mar del Plata, která vznikla s vizí poskytovat kvalitní a dostupné služby, které vynikají konkurenceschopnou cenou.
Kolik stojí integrace IP Voice se službou LiveAgent?
LiveAgent má již integrovaný IP Voice ve svém rozhraní. Integrace je tedy zdarma. Mějte však na paměti, že společnost IP Voice své služby zpoplatňuje.
Jak můžete implementovat číslo VoIP od společnosti IP Voice ve službě LiveAgent?
Jak jsme již zmínili, IP Voice je již součástí služby LiveAgent. Stačí se přihlásit a postupovat podle níže uvedeného návodu: 1. Přejděte na Konfigurace > Volání > Čísla > IP Voice 2. Přidejte číslo VoIP a můžete ho začít využívat ihned
Maximalizujte výkon vašeho helpdesk softwaru s LiveAgent! Objevte širokou škálu integrací, pluginů a aplikací, které zvyšují spokojenost zákazníků. Snadno integrujte VoIP služby jako CallTo365, AstraQom, GDMS a další pro efektivnější obchodní operace. Navštivte naši stránku a zjistěte, jak zjednodušit procesy a inovovat pracovní postupy.