Insightly integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Co je Insightly?
Insightly je řešení pro řízení vztahu se zákazníky (CRM). Používá se k budování vztahů, uchovávání dat, odevzdávání projektů a správě obchodů.
Jak je možné službu využít?
Informace o zákaznících, nové nebo aktualizované záznamy a aktualizovaná políčka v oznámeních o záznamech vás udrží v obraze. Vytvářejte, aktualizujte nebo vyhledávejte záznamy, spravujte své zákazníky a zahajujte konverzace přímo z vašeho ovládacího panelu LiveAgent.
Výhody
- Možnosti CRM ve vašem ovládacím panelu
- Sledování důležitých aktualizací a novinek
- Správa záznamů, zákazníků a zahajování konverzací bez zbytečného přepínání mezi aplikacemi
Frequently Asked Questions
Co je Insightly?
Insightly je platforma pro řízení vztahu se zákazníky, která poskytuje úložiště dat, management zákazníků a řízení prodeje více než 1,5 milionům uživatelů.
Jak používat Insightly v LiveAgentu?
- prohlížení dat o zákaznících přímo z LiveAgentu - efektivní pracovní postupy - správa informací o zákaznících přímo z LiveAgentu
Zvyšte zákaznickou spokojenost a zapojení pomocí integrace Shopify s LiveAgent! Tato funkce vám umožní snadno umístit tlačítko živého chatu na váš e-shop, což zlepší komunikaci s klienty a podpoří prodej. Vyzkoušejte zdarma a poskytněte rychlou a efektivní podporu napříč všemi kanály. Objevte, jak snadno integrovat Shopify a proměnit návštěvníky ve spokojené zákazníky!
Maximalizujte výkon vašeho helpdesk softwaru s LiveAgent! Objevte širokou škálu integrací, pluginů a aplikací, které zvyšují spokojenost zákazníků. Snadno integrujte VoIP služby jako CallTo365, AstraQom, GDMS a další pro efektivnější obchodní operace. Navštivte naši stránku a zjistěte, jak zjednodušit procesy a inovovat pracovní postupy.