Insightly integration
Co je Insightly?
Insightly je řešení pro řízení vztahu se zákazníky (CRM). Používá se k budování vztahů, uchovávání dat, odevzdávání projektů a správě obchodů.
Jak je možné službu využít?
Informace o zákaznících, nové nebo aktualizované záznamy a aktualizovaná políčka v oznámeních o záznamech vás udrží v obraze. Vytvářejte, aktualizujte nebo vyhledávejte záznamy, spravujte své zákazníky a zahajujte konverzace přímo z vašeho ovládacího panelu LiveAgent.
Výhody
- Možnosti CRM ve vašem ovládacím panelu
- Sledování důležitých aktualizací a novinek
- Správa záznamů, zákazníků a zahajování konverzací bez zbytečného přepínání mezi aplikacemi
Frequently Asked Questions
Co je Insightly?
Insightly je platforma pro řízení vztahu se zákazníky, která poskytuje úložiště dat, management zákazníků a řízení prodeje více než 1,5 milionům uživatelů.
Jak používat Insightly v LiveAgentu?
- prohlížení dat o zákaznících přímo z LiveAgentu - efektivní pracovní postupy - správa informací o zákaznících přímo z LiveAgentu
Maximalizujte výkon vašeho helpdesk softwaru s LiveAgent! Objevte širokou škálu integrací, pluginů a aplikací, které zvyšují spokojenost zákazníků. Snadno integrujte VoIP služby jako CallTo365, AstraQom, GDMS a další pro efektivnější obchodní operace. Navštivte naši stránku a zjistěte, jak zjednodušit procesy a inovovat pracovní postupy.
Objevte všechny funkce LiveAgent, komplexního vícekanálového softwaru pro správu tiketů, který zvyšuje efektivitu vašeho týmu. Od detekce kolize agentů po automatickou distribuci tiketů a hodnocení agentů – vše, co potřebujete pro optimalizaci zákaznické podpory, naleznete na jednom místě. Vstupte do světa efektivní podpory s LiveAgent!
Landing PPC Archive - LiveAgent
Objevte LiveAgent: vícekanálový helpdesk software s live chatem, call centrem, integracemi a nástroji pro zlepšení zákaznické podpory zdarma!"