Highrise integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Při aktivaci zásuvného modulu Highrise postupujte krok za krokem podle níže uvedeného návodu.
- Nejprve musíte mít aktivní účet Highrise.
- Pokud ano, aktivujte zásuvný modul Highrise v části Zásuvné moduly LiveAgent. (Konfigurace > Systém> Zásuvné moduly)
- Stiskněte tlačítko Konfigurovat a zkopírujte adresu API a adresu URL svého účtu Highrise.
- Potvrďte a jste hotoví!
Co je Highrise?
Highrise je cloudový nástroj CRM vytvořený společností 37signals. CRM – řízení vztahů se zákazníky, je metoda interakce se současnými i budoucími zákazníky. Cílem CRM je získat více zákazníků a udržet si ty stávající tím, že budete při komunikaci s nimi vždy připraveni. Můžete také sledovat jejich aktuální problémy nebo problémy, se kterými se setkali v minulosti.
Jak to funguje?
Uchovávání dat zákazníků ve dvou oddělených rozhraních může být časově náročné. Proto jsme integrovali Highrise přímo do LiveAgentu. Highrise vám pomůže sledovat předchozí obchody a/nebo problémy s vašimi kontakty a LiveAgent vám umožní poskytovat jim kvalitní help – desk zákaznický servis. Aktivujte aplikaci Highrise a začněte spravovat data Highrise v aplikaci LiveAgent (a naopak).
Příklad:
Řekněme, že pan Marsellus Wallace předloží tiket. Pana Marselluse již znáte a sledujete jeho předchozí obchody v Highrise. Váš agent podpory bude mít všechny tyto informace k dispozici v LiveAgentu, a proto vám poskytne co nejpřesnější a nejrychlejší odpověď. Agenti navíc mohou přímo v LiveAgentu přidávat poznámky, které se zobrazí i v Highrise.
Frequently Asked Questions
Co je Highrise?
Highrise je výkonný systém pro řízení vztahů se zákazníky, který vám pomůže spravovat a zobrazovat údaje o zákaznících vaší společnosti. Propojením systému Highrise s aplikací LiveAgent můžete využívat CRM přímo z tiketu a efektivně pomáhat svým zákazníkům z jednoho rozhraní.
Jak můžete integrovat Highrise?
Přihlaste se do vašeho LiveAgent účtu > klikněte na Konfigurace > Systém > Pluginy > aktivujte Highrise. Vložte URL a API klíč z Highrise . a POUŽIJTE!
Objevte sílu ActiveCampaign s LiveAgent integrací pro automatizaci zákaznické zkušenosti. Zlepšete své marketingové a prodejní procesy díky segmentaci, personalizaci a automatizaci e-mailů. Spravujte zákaznické odběry a propojte se s nabídkami ActiveCampaign pro efektivnější pracovní postupy. Vyzkoušejte zdarma a posuňte svou zákaznickou podporu na vyšší úroveň!
Integrace Intercomu do LiveAgentu zjednodušuje správu zákaznické komunikace a dat. Umožňuje efektivní sledování zpráv, správu tagů a zlepšení pracovních postupů. Využijte možnosti Intercomu pro cílené zprávy a zlepšení zákaznického servisu. Zjistěte více o bezplatné migraci z Intercomu na LiveAgent a objevte výhody zlepšeného helpdesku.
Maximalizujte výkon vašeho helpdesk softwaru s LiveAgent! Objevte širokou škálu integrací, pluginů a aplikací, které zvyšují spokojenost zákazníků. Snadno integrujte VoIP služby jako CallTo365, AstraQom, GDMS a další pro efektivnější obchodní operace. Navštivte naši stránku a zjistěte, jak zjednodušit procesy a inovovat pracovní postupy.
Integrujte Salesforce s LiveAgent a zlepšete své vztahy se zákazníky díky efektivnímu CRM v cloudu. Vytvářejte případy přímo z tiketů LiveAgent a sledujte vývoj podniku. Rychlá a snadná integrace přes Zapier vám umožní spravovat zákazníky, kontakty a kampaně. Vyzkoušejte zdarma a zvyšte spokojenost zákazníků.