Migrace helpdesku od Relokia integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Co je to migrace helpdesku od Relokia?
Relokia je společnost, která se zaměřuje na služby migrace dat, dokáže zálohovat a migrovat data mezi velkým množstvím různých aplikací. Procesy jsou rychlé, spolehlivé a bezpečné, takže se nemusíte obávat ztráty dat. Služby společnosti Relokia jsou šifrované a poskytují úžasnou zákaznickou podporu
Migrace helpdesku od společnosti Relokia je online služba, která umožňuje migraci dat mezi místními a cloudovými systémy helpdesku. Nevyžaduje žádné speciální dovednosti ani znalosti.
Relokia dělí své služby na tři části. Kromě možností migrace na help desk můžete také importovat všechna data ze souboru CSV. Třetí možnost zahrnuje export dat do formátu CSV.
Jak lze službu migrace helpdesku od Relokia využít?
Pomocí nástroje migrace helpdesku od společnosti Relokia můžete migrovat data z helpdesku mezi jinými podnikovými řešeními a naopak. Tato služba vám ušetří nespočet hodin potřebných k přesunu dat mezi platformami helpdesku.
Pro většinu společností je migrace dat bolestivým procesem. Některé zvažují použití rozhraní API a napsání vlastního migračního nástroje, zatímco jiné vymýšlejí způsob, jak data přesunout ručně. Oba způsoby vyžadují spoustu času a úsilí. Nejdůležitější však je, že odtržení lidských zdrojů od jejich práce stojí více než použití automatizovaného nástroje pro migraci dat.
A jak můžete tuto migraci dat využít? Může fungovat podobně jako některé naše migrační pluginy a integrace se softwarem, jako je Mailchimp, Slack, Gmail nebo Shopify. Migrace Help Desk by Relokia a integrace LiveAgent shromažďují data z jedné aplikace a umisťují je do ticketovacího systému LiveAgent.
Můžete je využít ke sdílení informací, sledování kontaktů se zákazníky, shromažďování souborů a dokumentů a jejich využití ve svůj prospěch. V neposlední řadě je to možnost trvalého přenosu dat z jiných helpdesků do služby LiveAgent v případě, že chcete trvale přejít na naše řešení a poskytovat úžasnou zákaznickou podporu.
Jaké data lze migrovat?
V závislosti na zdrojovém oddělení pomoci můžete být schopni migrovat:
- Tikety
- Agenti a skupiny
- Kontakty a společnosti
- Značky (tagy)
- Přílohy
- Veřejné i soukromé poznámky
- Vlastní pole
Jaké jsou výhody používání služby Migrace helpdesku od společnosti Relokia?
- Rychlá a snadná migrace dat mezi platformami helpdesku podle vašeho výběru.
- Ušetřete velké množství peněz.
- Spusťte testovací importy tolikrát, kolikrát je třeba.
- Přizpůsobte si migraci tak, aby vyhovovala konkrétním potřebám vaší organizace.
- Zachovejte integritu dat zákaznické podpory a kompletní historii interakcí mezi vámi a vašimi zákazníky.
Struggling with your old help desk?
Switch to LiveAgent and get access to a multi-channel ticketing system today
Jak používat migraci helpdesku se službou LiveAgent
Naučit se používat službu Migrace helpdesku od společnosti Relokia je jednoduchý proces, který zajistí pohodlný přenos dat. Postupujte podle níže uvedeného průvodce a naučte se, jak tento jednoduchý proces sami dokončit.
- Přejděte na webovou stránku Migrace helpdesku a vytvořte si účet. Poté si můžete vybrat mezi službou automatizované migrace a službou vlastní migrace. Druhá jmenovaná zahrnuje rozhovor s odborníkem na migraci z helpdesku, který se o převod postará osobně, proto se tento průvodce zaměří pouze na službu automatizované migrace. Klikněte na tlačítko Spustit průvodce migrací a pokračujte k dalšímu kroku.
- Nyní si můžete vybrat, ze kterého oddělení pomoci chcete data migrovat. Klikněte na tlačítko vedle položky ”Migrovat z” a vyberte si z velkého množství řešení. Kliknutím na záložku Helpdesk zobrazíte pouze možnosti migrace softwaru helpdesku.
- V závislosti na oddělení pomoci, ze kterého migrujete, budete muset zadat buď adresu URL, nebo klíč API, v některých případech budete muset zadat obojí. Adresu URL vašeho helpdesku lze snadno zkopírovat a vložit z panelu URL v libovolném prohlížeči, zatímco klíč API lze vygenerovat přímo v nastavení nebo konfiguraci softwaru helpdesku. Pokud si nejste jisti, kde ho najít, určitě si vyhledejte průvodce pro svůj software helpdesku. Po zadání potřebných údajů klikněte na tlačítko Pokračovat.
Vyberte data, která chcete migrovat. Nejprve proveďte porovnání skupin a vyberte výchozí skupinu pro všechny neaktivní, odstraněné a nezařazené skupiny. Poté proveďte totéž s agenty. Dále namapujte zdrojová a cílová pole tiketů, aby se data správně převedla. Pokud máte pocit, že s tímto krokem potřebujete pomoci, obraťte se na tým podpory pro migraci helpdesku. Spusťte test, abyste zjistili, jak migrace funguje. Před pokračováním pečlivě zkontrolujte výsledek migrace.
Pokud jste s výsledky spokojeni, zahajte proces migrace. Kromě toho může tým Helpdesk Migration (Migrace helpdesku), vaši objednávku přizpůsobit konkrétním potřebám vaší firmy. Chcete-li požádat o migraci na míru, zanechte zprávu v chatu nebo založte tiket.
A to je vše, úspěšně jste dokončili Migraci helpdesku pomocí integrace Relokia a přenesli jste data ze staré služby helpdesku do služby LiveAgent. Podívejte se na další skvělé integrace s různými softwary, podívejte se na video s prohlídkou aplikace LiveAgent nebo si projděte Akademii a dozvíte se více o poskytování úžasné zákaznické podpory.
Frequently Asked Questions
Jak můžete migrovat přes migraci helpdesku od Relokia?
Vytvořte si účet na Migrace helpdesku > vyplňte požadované přihlašovací údaje > Migraci otestujte a pečlivě vyhodnoťte. Migrujte.
Co je to migrace helpdesku?
Migrace dat může být pro mnoho společností velmi nepříjemnou zkušeností, která může dokonce vést k uzavření smlouvy. Společnost Relokia proto vytvořila migraci helpdesku, která vám pomůže efektivně migrovat všechna data pomocí několika kliknutí.
Jaká data můžete migrovat do aplikace LiveAgent pomocí nástroje migrace helpdesku od Relokia?
Můžete zmigrovat vše důležité, jako jsou kontakty, tikety, značky, zpětná vazba nebo profily agentů.
Maximalizujte výkon vašeho helpdesk softwaru s LiveAgent! Objevte širokou škálu integrací, pluginů a aplikací, které zvyšují spokojenost zákazníků. Snadno integrujte VoIP služby jako CallTo365, AstraQom, GDMS a další pro efektivnější obchodní operace. Navštivte naši stránku a zjistěte, jak zjednodušit procesy a inovovat pracovní postupy.
Objevte všechny funkce LiveAgent, komplexního vícekanálového softwaru pro správu tiketů, který zvyšuje efektivitu vašeho týmu. Od detekce kolize agentů po automatickou distribuci tiketů a hodnocení agentů – vše, co potřebujete pro optimalizaci zákaznické podpory, naleznete na jednom místě. Vstupte do světa efektivní podpory s LiveAgent!
Chcete migrovat ze SupportBee do LiveAgent?
Přejděte ze SupportBee na LiveAgent s bezplatnou zkušební verzí a zlepšete svůj helpdesk. Snadná migrace a skvělá podpora!