GoDaddy integration
Abyste aktivovali vaši GoDaddy integraci, prosím následujte níže uvedené kroky.
- Přihlaste se k vašemu GoDaddy účtu
- Vyberte stránku, na kterou chcete přidat tlačítko živého chatu a klikněte na spravovat.
- V nástroji pro tvorbu webových stránek klikněte na možnost upravit web
- V části Stránky vyberte stránku, na kterou chcete tlačítko přidat.
- Klikněte na přidat sekci
- Vyberte HTML a klikněte na přidat
- Vložte kód tlačítka LiveAgent do pole pro vlastní kód a klikněte na tlačítko publikovat.
Kde se nachází můj LiveAgent kód tlačítka chatu?
- Přihlaste se do LiveAgent
- Klikněte na chaty
- Klikněte na tlačítka chatu
- Klikněte na upravit existující tlačítko chatu
- Klikněte na integraci a kopírujte a vložte kód.

Co je GoDaddy?
GoDaddy je registrátor domén i webhostingová společnost, která má všechny nástroje, které vám pomohou vytvořit vaše webové stránky. To znamená, že si můžete zaregistrovat název domény, vytvořit pro něj webové stránky a umístit je na web – to vše na jednom místě.
Jak je možné službu využít?
Integrace služby LiveAgent se společností GoDaddy umožňuje umístit tlačítko živého chatu na webové stránky GoDaddy.
Frequently Asked Questions
Jaké jsou výhody používání GoDaddy?
- cenově dostupné - vhodné pro začátečníky - dobrý výkon
Jak můžete integrovat vaše tlačítko živého chatu na vaší GoDaddy webové stránce?
1. přihlaste se do vašeho LiveAgent účtu 2. Vytvořte tlačítko živého chatu a kopírujte HTML kód 3. Vložte váš HTML kód na vaši GoDaddy webovou stránku 4. Použijte ihned
Objevte vše, co potřebujete vědět o zákaznickém servisu na LiveAgent Akademii. Zdroj bezplatných školení a teoretických poznatků, který zlepší vaše dovednosti v oblasti komunikace, zpětné vazby a zákaznické zkušenosti. Navštivte nás a naučte se, jak poskytovat kvalitní zákaznický servis a získat spokojené zákazníky.
Maximalizujte výkon vašeho helpdesk softwaru s LiveAgent! Objevte širokou škálu integrací, pluginů a aplikací, které zvyšují spokojenost zákazníků. Snadno integrujte VoIP služby jako CallTo365, AstraQom, GDMS a další pro efektivnější obchodní operace. Navštivte naši stránku a zjistěte, jak zjednodušit procesy a inovovat pracovní postupy.
Podpořte zákazníky okamžitými odpověďmi
Vytvořte bázi znalostí s LiveAgent! Zlepšete zákaznickou podporu, nabídněte samoobslužná řešení a začněte s bezplatnou zkušební verzí."
Objevte všechny funkce LiveAgent, komplexního vícekanálového softwaru pro správu tiketů, který zvyšuje efektivitu vašeho týmu. Od detekce kolize agentů po automatickou distribuci tiketů a hodnocení agentů – vše, co potřebujete pro optimalizaci zákaznické podpory, naleznete na jednom místě. Vstupte do světa efektivní podpory s LiveAgent!