GMX integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Co je to GMX?
GMX (Global Mail eXchange) je bezplatná e-mailová služba podporovaná reklamou. Společnost byla založena v roce 1997 a je dceřinou společností United Internet AG – německé společnosti kótované na burze. Je také sesterskou společností společností 1&1 a Fasthosts Internet. Podporuje protokoly POP3, IMAP4 nebo webmail, přičemž pošta se odesílá pomocí protokolu SMTP. Každý účet registrovaný u GMX podporuje další služby, mezi které patří sběrač pošty, organizér, úložiště souborů a adresář. Pro každého uživatele GMX je stanoven limit 10 individuálních e-mailových adres. Tato poštovní služba je podporována především prostřednictvím reklam, aby byl zachován její provoz, a také pro poskytování neplacených služeb uživatelům.
Jak můžete GMX používat?
Pokud hledáte spolehlivou a bezplatnou e-mailovou službu, GMX je tou správnou volbou. Služba neobsahuje žádné skryté platby, pokud uživatelé nechtějí přejít na prémiový účet. GMX nabízí tři placené plány, které poskytují významné vylepšení e-mailových funkcí. Uživatelé si mohou zaplatit za další e-mail, cloud nebo úložiště příloh a také odstranit veškeré reklamy obsažené v základní verzi.
GMX může sloužit jako ideální primární e-mailový server pro zákaznickou podporu díky integraci s helpdeskem softwarem LiveAgent. LiveAgent obsahuje systém ticketů, který se může bez problémů propojit s GMX, přenést všechny e-maily do systému a převést je na tikety pro snadnou podporu zákazníků. Díky integraci s dalšími kanály zákaznické podpory vám LiveAgent pomůže shromáždit komunikaci na jednom místě a pomůže vám odpovídat rychleji, spolehlivěji a s lepšími výsledky.
Získejte pomoc z našeho ticketovacího systému – obsluhujte live chat a komunikaci na sociálních sítích Facebook, Twitter, Instagram nebo Viber. Vytvořte si vlastní virtuální call centrum s funkcemi příchozích a odchozích hovorů, nastavte si zákaznický portál s fóry nebo pište informační příručky do přiložené báze znalostí. LiveAgent zvládne vše důležité a přinese vám to na jednom pohodlném místě.
Jaké jsou výhody GMX
- Základní e-mail zdarma pro každého uživatele
- Další placené možnosti ukládání
- Bezpečné a spolehlivé
- Snadná registrace a nastavení
Let your clients reach you faster with live chat
Provide better support via email thanks to LiveAgent. Start ticketing and improve overall customer satisfaction.
Jak integrovat GMX s LiveAgent
Proces integrace GMX s LiveAgent je velmi jednoduchý a lze jej dokončit během několika minut. Podívejte se na krátkého průvodce níže a zjistěte, jak to zvládnete sami během chvilky.
- Pokud ještě nemáte připravený e-mailový účet GMX, přejděte na jejich webové stránky a zaregistrujte si bezplatný účet (nebo si vytvořte placený účet podle svých preferencí). Webové stránky jsou intuitivní a provedou vás procesem registrace. Pokud již účet máte, tento krok klidně přeskočte.
Nyní, když máte účet připravený, přejděte na svůj účet LiveAgent (nebo začněte bezplatnou zkušební verzi). Otevřete Konfigurace > E-mail > E-mailové účty a vyberte buď Odchozí e-mailové účty, nebo Příchozí e-mailové účty. Zvolte Odchozí, pokud chcete, aby to byla vaše primární e-mailová adresa pro odesílání e-mailů, nebo Příchozí, pokud chcete z tohoto účtu přijímat e-maily v systému tiketů. V obou případech zůstává proces integrace podobný. Pokračujte oběma možnostmi, poté klikněte na oranžové tlačítko Vytvořit a pokračujte dalším krokem.
- Otevře se nové okno. Zobrazí se výběr poskytovatelů e-mailu. Přejděte dolů a dole klikněte na možnost Vlastní poštovní schránka. Budete přesměrováni do další části.
- Nyní stačí do systému zadat údaje o GMX, aby mohl LiveAgent začít načítat všechny vaše e-maily. Zadejte svou e-mailovou adresu, název hostitele, port a také uživatelské jméno a heslo do GMX. Jakmile vše zadáte, klikněte dole na tlačítko Dokončit integraci a je hotovo.
Úspěšně jste dokončili integraci GMX se službou LiveAgent. Systém začne načítat e-maily do vašeho ticketovacího systému. Neváhejte se podívat na naše další možnosti integrace, projděte si Akademii LiveAgent a naučte se něco nového nebo se podívejte na níže uvedené video, které vás provede systémem LiveAgent help desk.
Looking for an easy and efficient way to manage your GMX email?
With LiveAgent, you can easily manage all of your GMX emails and customer communication in one place.
Frequently Asked Questions
Co je to GMX?
GMX (Global Mail eXchange) je bezplatná e-mailová služba, která je podporována reklamou. Podporovány jsou protokoly POP3, IMAP4 a webmail a k odesílání pošty se používá protokol SMTP. Součástí každého účtu GMX jsou aplikace Mail Collector, Organizer, File Storage a Address Book. Každý uživatel GMX může mít maximálně 10 adres GMX.
Jak můžete GMX používat?
Pokud potřebujete spolehlivou a bezplatnou e-mailovou službu, měli byste používat GMX. Uživatelé nemusí platit žádné skryté poplatky, pokud nepřejdou na prémiový účet. K dispozici jsou tři placené plány předplatného, které poskytují významná vylepšení.
Zažijte bezproblémový provoz díky integraci VoIP čísel Numbyx s LiveAgent. Získejte místní telefonní čísla v Evropě bez zbytečné administrativy během jednoho dne. Ideální pro e-shopy, Numbyx nabízí rychlou aktivaci a flexibilní řešení bez závazků. Integrace je zdarma s LiveAgent předplatným. Vyzkoušejte Numbyx nyní s 30denní bezplatnou zkušební verzí LiveAgent!
Maximalizujte výkon vašeho helpdesk softwaru s LiveAgent! Objevte širokou škálu integrací, pluginů a aplikací, které zvyšují spokojenost zákazníků. Snadno integrujte VoIP služby jako CallTo365, AstraQom, GDMS a další pro efektivnější obchodní operace. Navštivte naši stránku a zjistěte, jak zjednodušit procesy a inovovat pracovní postupy.