GIPHY integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Co je Giphy?
Giphy je online databáze a vyhledávač animovaných GIFů, bezzvučných videí ve smyčce, které mohou zlepšit online interakci. Giphy je populární především na sociálních sítích, ale také v některých profesních oblastech, jako jsou kanály zákaznické podpory nebo kanály Slack.
Jak to můžete používat?
GIFy lze použít v tiketech LiveAgent. Vyjádřete se pomocí velkého množství obrázků GIF vytvořených pro různé účely a příležitosti. Dejte zákazníkům vědět, co si myslíte v živém chatu, podělte se o trochu radosti ve zprávě na sociálních sítích nebo se podělte o vtipnou historku s kolegy ve Slacku.
Služba je zdarma, takže záleží jen na vás, jak moc ji budete využívat. Většina lidí ocení vstřícného pracovníka zákaznické podpory. Tak si z toho udělejte zábavu a nebuďte takoví bručouni jako tady Roy…
… buďte jako Beavis! Vypadá, že ví, co dělá.
Služba LiveAgent tiketing podporuje Giphy, takže GIFy můžete používat kdykoli a kdekoli. Zde je několik populárních kanálů, kde můžete využít GIFy.
E-maily nemusí být jen nevýrazné kusy textu, když můžete používat obrázky, odkazy, emoji a hádáte správně, GIFy. Zlepšete interakci se zákazníky a přimějte je, aby po dobře odvedené práci zavřeli svou schránku s úsměvem na tváři.
Facebook je skvělým místem pro použití GIFů při řešení problémů se zákazníky. Některé špičkové společnosti tuto taktiku používají, aby se zákazníci cítili pochopeni, uvolněni a spokojeni.
Někdy zákazníci nechtějí řešit problémy, ale sdílet své myšlenky, nápady nebo jen napsat něco vtipného. GIFy si o použití v těchto scénářích přímo říkají, tak se do toho pusťte a sledujte reakce svých sledujících na Facebooku.
Mimo komunikaci se zákazníky je můžete používat v kanálech Slack se svými kolegy. Uživatelé Slacku vědí o podpoře a oblíbeném používání GIFů ve svém pracovním prostoru a tikety LiveAgent tuto funkci také podporují.
Výhody
- GIF vyhledávací nástroj ve vašem tiketingovém systému
- Jednoduché používání
- Zlepšuje komunikaci se zákazníky
- Dostupné na mnoha kanálech
Jak integrovat Giphy s LiveAgent?
LiveAgent má v konfiguraci k dispozici nativní podporu pluginu Giphy. Chcete-li začít, otevřete ovládací panel a přejděte na Konfigurace > Systém > Zásuvné moduly.
V seznamu zásuvných modulů najděte zásuvný modul Giphy a klikněte na přepínač aktivovat. Poté se LiveAgent restartuje.
Dále přejděte do Giphy pro Developery a klikněte na Vytvořit aplikaci. Poté vyberte API, pojmenujte vaši aplikaci a popište ji. Giphy pro vás vygeneruje API klíč.
Zkopírujte tento klíč a vraťte se do sekce zásuvného modulu LiveAgent. Najděte položku Giphy a kliknutím na ikonu ozubeného kolečka zásuvný modul nakonfigurujte. Zkopírujte klíč API do pole Giphy API klíč a klikněte na Uložit.
Jste hotovi a Giphy je nyní připraven. Přejděte do systému tiketů a otevřete tiket, na který chcete odpovědět pomocí obrázku GIF. Klikněte na tři tečky pod názvem tiketu a vyberte možnost Giphy. Vyhledávač vám umožní vyhledat různé obrázky GIF, které jsou vhodné pro vaši konverzaci.
Existuje spousta GIFů, které lze použít. Nebo si vytvořte vlastní na giphy.com, jako jsme to udělali my!
Jak integrovat Giphy s LiveAgent skrze Zapier
Můžete také vyzkoušet integraci služby Giphy se službou Zapier. Zapier propojuje dvě aplikace a nabízí několik možností integrace, takže si můžete vybrat, co má integrace dělat. Pokud nemáte účet Zapier, vytvořte si ho zde. Poté přejděte na Giphy + LiveAgent stránku integrace.
Přejděte na stránce dolů a najděte výběr spouštěče a akce. Prohlédněte si možnosti a vyberte ty, které vám vyhovují nejvíce. V době psaní tohoto článku máme k dispozici pouze jednu možnost, takže ji vybereme. Kliknutím na modré tlačítko připojit pokračujte v procesu integrace.
První krok je jednoduchý, stačí se přihlásit k účtu LiveAgent a udělit Zapieru přístup ke zpracování dat zákazníků. Otestujte spouštěč a pokračujte.
Udělejte totéž s Giphy a zadejte klíčové slovo pro vyhledávání GIF při přidání nového zákazníka. Otestujte integraci a zapněte Zap.
To je vše, jste hotoví.
Frequently Asked Questions
Co je GIPHY integrace uvnitř LiveAgent?
Pokud je cílem vaší společnosti vytvářet originální, personalizované konverzace se zákazníky, pak je integrace GIPHY správnou cestou. Posílejte gify, když je to vhodné, a vytvářejte lepší vztahy se zákazníky pomocí aplikace LiveAgent.
Jak můžete integrovat GIPHY do vašeho LiveAgent?
1. přihlaste se k vašemu LiveAgent 2. Klikněte na Konfigurace - Systém - Pluginy - GIPHY 3. Aktivujte plugin 4. Ihned POUŽÍVEJTE
Maximalizujte výkon vašeho helpdesk softwaru s LiveAgent! Objevte širokou škálu integrací, pluginů a aplikací, které zvyšují spokojenost zákazníků. Snadno integrujte VoIP služby jako CallTo365, AstraQom, GDMS a další pro efektivnější obchodní operace. Navštivte naši stránku a zjistěte, jak zjednodušit procesy a inovovat pracovní postupy.
Objevte všechny funkce LiveAgent, komplexního vícekanálového softwaru pro správu tiketů, který zvyšuje efektivitu vašeho týmu. Od detekce kolize agentů po automatickou distribuci tiketů a hodnocení agentů – vše, co potřebujete pro optimalizaci zákaznické podpory, naleznete na jednom místě. Vstupte do světa efektivní podpory s LiveAgent!