Fontumi integration
Partner website
Co je Fontumi?
Fontumi je kolumbijský poskytovatel internetové telefonie | VoIP | SIP trunk, který vytváří pokročilé telekomunikační služby pro Kolumbii a další země Latinské Ameriky jako Peru, Chile nebo Mexiko.
Společnost Fontumi navrhuje aplikace a telekomunikační služby pro firmy a call centra jakékoli velikosti.
Fontumi nabízí:
- Bez trvalé či měsíční doložky.
- Vlastní ID volajícího
- Automatické hovory
- Virtuální ústředna, DID a nahrávání
- Tlačítko pro volání
- Automatické telefonické průzkumy
Jak to můžete používat?
Společnosti LiveAgent a Fontumi jsou nyní partnery, což usnadnilo integraci Fontumi. Společnost LiveAgent si neúčtuje žádné další poplatky za propojení VoIP čísla Fontumi s vaším call centrem.
Pokud máte zájem o propojení služby Fontumi s call centrem služby LiveAgent, jednoduše se přihlaste ke svému účtu LiveAgent a postupujte podle pokynů.
1. Přihlaste se ke svému účtu LiveAgent
2. Přejděte na Čísla
3. Najděte Fontumi
4. Klikněte na tlačítko Přidat
5. Vyplňte požadované údaje
Náklady na integraci Fontumi:
Společnosti Fontumi a LiveAgent jsou partnery. Pokud tedy máte předplatné u LiveAgent, je integrace zdarma. Společnost Fontumi však své služby zpoplatňuje, protože funguje samostatně.
Výhody Fontumi
Cenově výhodné
Vylepšená zákaznická zkušenost
přístup po celé Kolumbii
vysoká spolehlivost
Pokud se chcete dozvědět více o tom, jak software pro call centra funguje, podívejte se na video níže.
Don't have LiveAgent yet?
No problem! LiveAgent offers a 14-day free trial where you can test the free Fontumi integration!
Frequently Asked Questions
Co je Fontumi?
Fontumi je kolumbijský poskytovatel internetové telefonie | VoIP | SIP trunk, který vytváří pokročilé telekomunikační služby pro Kolumbii a další země Latinské Ameriky jako Peru, Chile nebo Mexiko.
Kolik stojí integrace aplikace Fontumi se službou LiveAgent?
Služba LiveAgent již integrovala aplikaci Fontumi. Integrace je tedy zdarma. Mějte však na paměti, že společnost Fontumi své služby zpoplatňuje.
Jak můžete do LiveAgent implementovat číslo VoIP Fontumi?
Jak jsme již zmínili, Fontumi je již součástí LiveAgent. Stačí se přihlásit a postupovat podle níže uvedeného návodu: 1. Přejděte na Konfigurace > Volat > Čísla > Fontumi 2. Přidejte číslo VoIP a začněte ihned s používáním
Maximalizujte výkon vašeho helpdesk softwaru s LiveAgent! Objevte širokou škálu integrací, pluginů a aplikací, které zvyšují spokojenost zákazníků. Snadno integrujte VoIP služby jako CallTo365, AstraQom, GDMS a další pro efektivnější obchodní operace. Navštivte naši stránku a zjistěte, jak zjednodušit procesy a inovovat pracovní postupy.