Fayn integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Co je to Fayn?
Fayn je prvním českým telekomunikačním operátorem, který od roku 2002 provozuje službu VoIP. Jejím cílem je poskytovat telekomunikační služby, které jsou levné, ale přesto kvalitní.
Jak můžete připojit Fayn do služby LiveAgent?
Prvním krokem je získání čísla VoIP společnosti Fayn. Dalším krokem je kliknutí na:
- Konfigurace
- Hovory/Volání
- Čísla
- Fayn
Posledním krokem je přidání potřebných informací.
Kolik stojí propojení služby Fayn se službou LiveAgent?
Pokud jste zákazníkem společnosti Fayn i LiveAgent, neplatíte žádné další poplatky za integraci.
Výhody Fayn VoIP:
- nízké náklady
- široká škála kompatibilních zařízení
- zlepšená produktivita
- vysoká spolehlivost
Chcete se dozvědět více?
Podívejte se na naše video z call centra níže.
Don't have LiveAgent yet?
No problem! LiveAgent offers a 14-day free trial where you can test the free Fayn integration!
Frequently Asked Questions
Co je to Fayn?
Fayn je evropský poskytovatel VoIP, který od roku 2002 poskytuje kvalitní a levné služby.
Jak můžete připojit Fayn k LiveAgent?
Přihlaste se do vašehoLiveAgent účtu. Klikněte na Konfigurace > Hovory/Volání > Čísla. Vyhledejte Fayn > Vyplňte nezbytné údaje. Začněte s používáním.
Co je to VoIP operátor?
Operátor VoIP je v podstatě poskytovatel/společnost/podnik nabízející služby přenosu hlasu přes internetový protokol. Těmito službami mohou být například příchozí a odchozí hovory prostřednictvím internetového připojení.
Maximalizujte výkon vašeho helpdesk softwaru s LiveAgent! Objevte širokou škálu integrací, pluginů a aplikací, které zvyšují spokojenost zákazníků. Snadno integrujte VoIP služby jako CallTo365, AstraQom, GDMS a další pro efektivnější obchodní operace. Navštivte naši stránku a zjistěte, jak zjednodušit procesy a inovovat pracovní postupy.