ExpressionEngine integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Pokud chcete přidat jedno z vašich tlačítek chatu do ExpressionEngine, můžete to snadno provést vložením kódu tlačítka do globálního souboru záhlaví nebo zápatí.
- Nejprve, kopírujte požadované tlačítko chatu – ve vašem LiveAgent.
- Přejděte do Konfigurace> Chat> Tlačítka chatu, upravte vybrané tlačítko a kopírujte integrační kód.
- Nyní přejděte do aplikace Expression Engine Design> Šablony> Upravit> globální a vyberte soubor záhlaví nebo zápatí. V našem příkladu pracujeme se souborem zápatí. Vložte kód do oblasti kódu:
- Hotovo! Uložte změny pomocí tlačítka Aktualizovat a váš web je nyní integrován s tlačítkem. Bude se zobrazovat na základě nastavení tlačítka.
Co je ExpressionEngine?
ExpressionEngine je systém pro správu obsahu, pomocí kterého můžete vytvořit webové stránky nebo fórum. Je poměrně robustní, má výkonný systém zabezpečení a navíc je velmi dobře přizpůsobitelný.
Jak je možné službu využít?
LiveAgent vám umožňuje umístit tlačítka chatu na vaše ExpressionEngine webové stránky.
Frequently Asked Questions
Jaké jsou výhody používání ExpressionEngine?
- uživatelsky přívětivé - skvělá bezpečnost - velký výběr dodatečných funkcí/rozšíření
Jak můžete integrovat ExpressionEngine s LiveAgent?
Zde je několik kroků k integraci tlačítka živého chatu: 1. Vytvořte si účet / Přihlaste se k vašemu LiveAgent účtu 2. Klikněte na Konfigurace -> Chat -> Tlačítko chatu 3. Vytvořte nebo Upravtetlačítko chatu 4. Kopírujte HTML kód z LiveAgent 6. Vložte kód do ExpressionEngine (Design-Šablony-Upravit-Globální-zápatí/záhlaví-Vložit-Uložit)
Maximalizujte výkon vašeho helpdesk softwaru s LiveAgent! Objevte širokou škálu integrací, pluginů a aplikací, které zvyšují spokojenost zákazníků. Snadno integrujte VoIP služby jako CallTo365, AstraQom, GDMS a další pro efektivnější obchodní operace. Navštivte naši stránku a zjistěte, jak zjednodušit procesy a inovovat pracovní postupy.
Integrujte Salesforce s LiveAgent a zlepšete své vztahy se zákazníky díky efektivnímu CRM v cloudu. Vytvářejte případy přímo z tiketů LiveAgent a sledujte vývoj podniku. Rychlá a snadná integrace přes Zapier vám umožní spravovat zákazníky, kontakty a kampaně. Vyzkoušejte zdarma a zvyšte spokojenost zákazníků.