Exim integration
Partner website
Co je Exim?
Exim je agent pro přenos pošty, který funguje v operačních systémech podobných systému Unix. Je to bezplatný software, který funguje jako flexibilní poštovní agent. Má velmi flexibilní konfiguraci, kterou lze nastavit tak, aby zvládala mnoho úloh, například virtuální domény a rozšiřování poštovních seznamů. To je vlastnost, kterou nemá mnoho jiných poštovních agentů.
Jak můžete používat Exim?
Exim může být ideálním e-mailovým klientem pro uživatele, kteří chtějí od svého poštovního přenosového agenta větší flexibilitu a možnosti konfigurace. Propojte Exim se svým LiveAgent tiketovacím systémem pro ještě větší flexibilitu při poskytování zákaznické podpory prostřednictvím e-mailových tiketů.
Propojení e-mailu se systémem tiketů LiveAgent pomáhá zlepšit práci oddělení nápovědy několika způsoby. Především načte všechny vaše e-maily ze všech e-mailových účtů, které jste poskytli, a chytře je pro vás uspořádá. Systém tiketů vám také umožňuje mnohem lépe sledovat konverzace, označovat tikety jako vyřešené a pomáhat zákazníkům rychleji s mnoha dalšími funkcemi.
Dále můžete připojit více e-mailových účtů, vytvářet a vybírat oddělení zodpovědný za různé problémy, které přicházejí v tiketech, nebo sledovat hodnocení agentů zjistit, jak dobře si vaše oddělení helpdesku vede. Podívejte se na úplný seznam funkcí a zjistěte, s čím vším vám může systém tiketingu LiveAgent pomoci.
To není vše, systém tiketingu se také propojuje nejen s e-mailem. Vytvořte widget živého chatu a umístěte jej na svou webovou stránku, zřiďte si call centrum s vaším počítačem, piště články a příspěvky na fóru pro váš zákaznický portál, nebo se socializujte na sociálních médiích – Facebook, Twitter, Instagram, WhatsApp a Viber.
Jaké jsou výhody Exim?
- Další IP adresa
- Testy adresy
- Odeslaná zpráva
- Ruční směrování domén
- Další domény
Provide better email support with LiveAgent
Improve your help desk with LiveAgent ticketing system and provide great customer support today
Jak integrovat Exim s LiveAgent?
Naučte se, jak dokončit integrační proces Exim s LiveAgentem a začít tuto integraci ihned používat. Proces je snadný pro všechny uživatele a zabere jen několik minut. Postupujte podle níže uvedeného průvodce a dozvíte se, jak na to.
- Pokud ještě nemáte Exim e-mail nastavený, jděte na webovou stránku a stáhněte si jej. Průvodce najdete také v sekci Dokumentace spolu s úplnou dokumentací Eximu.
- Nyní, když je váš e-mail Exim nastaven a připraven, přejděte do svého účtu LiveAgent a otevřete Konfigurace > E-mail > E-mailové účty. Klikněte na oranžové tlačítko Vytvořit v horní části a vyberte Další. Poté vyberte IMAP/POP3 ze dvou možností.
- V další části je třeba zadat e-mailové údaje služby Exim – uživatelské jméno, heslo a e-mailovou adresu. Dále musíte vybrat mezi typem načítání IMAP nebo POP3, zadat údaje o serveru a portu, vybrat metodu ověřování a vybrat oddělení, které bude zodpovědné za e-maily načtené z tohoto e-mailu Exim. Po dokončení klikněte na tlačítko Uložit.
Vaše integrace s Exim je dokončena a vaše e-mailová adresa je připojena k tiketovacímu systému LiveAgent. Neváhejte se vrátit k tomuto průvodci a připojit další e-mailové účty. Nezapomeňte se podívat na LiveAgent funkce tiketingu a zjistíte, co všechno můžete se službou helpdesk dělat, nebo se podívejte na video níže a zjistěte, co všechno ještě umí.
Optimize your email management
Experience improved efficiency, increased productivity, and enhanced customer satisfaction by integrating Exim with LiveAgent.
Frequently Asked Questions
Co je Exim?
Exim je agent pro přenos pošty, který běží pod operačními systémy podobnými systému Unix. Můžete jej zdarma používat jako flexibilního poštovního agenta. Má velmi flexibilní konfiguraci a lze jej nastavit tak, aby zvládal mnoho úkolů, například rozšiřování poštovních seznamů a vytváření virtuálních domén.
Jak můžete používat Exim?
Exim lze použít jako primární nebo sekundární e-mailový účet pro systém tiketingu LiveAgent. Je skvělý pro uživatele, kteří vyžadují flexibilní konfiguraci a chtějí pomocí svého e-mailového klienta zvládat mnoho úloh.
Jaké jsou výhody integrace Exim?
Benefity jsou: další IP adresy, testy adresy, odeslaná zpráva, manuální směrování domén, další domény.
Jak můžete integrovat Exim a LiveAgent?
Přejděte do LiveAgent a otevřete Konfigurace > E-mail > E-mailové účty. Klikněte na Vytvořit, poté vyberte Další, a následně IMAP/POP3. Poskytněte Exim vaše detaily a klikněte na Uložit.
Maximalizujte výkon vašeho helpdesk softwaru s LiveAgent! Objevte širokou škálu integrací, pluginů a aplikací, které zvyšují spokojenost zákazníků. Snadno integrujte VoIP služby jako CallTo365, AstraQom, GDMS a další pro efektivnější obchodní operace. Navštivte naši stránku a zjistěte, jak zjednodušit procesy a inovovat pracovní postupy.