Drupal integration
Při aktivaci zásuvného modulu Drupal postupujte krok za krokem podle níže uvedeného návodu.
- Stáhněte si a instalujte modul Drupal pro LiveAgent
- Použijte váš účet nebo si vytvořte zkušební účet zdarma
- Po úspěšném přihlášení k serveru LiveAgent vymažte mezipaměť systému Drupal. Dále můžete na druhé kartě nakonfigurovat tlačítka
- Vyberte, které tlačítko chcete použít. Každé povolené tlačítko bude vytvořeno ve vlastním bloku, který můžete povolit na stránce konfigurace bloku.
- Užijte si používání LiveAgent

Co je Drupal?
Drupal je software pro správu obsahu. Používá se k tvorbě mnoha webových stránek a aplikací, které denně používáte. Historicky Drupal používá více než milion webů, včetně některých našich uživatelů. Proto jsme se rozhodli vytvořit integraci se systémem Drupal, abyste s ním mohli plně využívat službu LiveAgent
Jak je možné službu využít?
Živý Chat – vaši zákazníci se s vámi mohou spojit okamžitě za použití tlačítka živého chatu na vaší webové stránce. Díky živému chatu na vašich webových stránkách můžete návštěvníky webu přeměnit na zákazníky mnohem rychleji než dříve. Studie ukazují, že pokud je na vašich webových stránkách tlačítko live chatu, dochází v průměru k 35% nárůstu prodeje. Vaše tlačítka živého chatu budou automaticky viditelná na vaší stránce, není potřeba žádné HTML/kódování.

Helpdesk – vaši zákazníci vás mohou kontaktovat prostřednictvím mnoha kanálů (můžete připojit neomezený počet e-mailových účtů, účtů na sociálních sítích, telefonních čísel atd. a roztřídit je do několika oddělení.)
Offline zprávy – V případě, že vaše podpora není online, mohou vám zákazníci zanechat offline zprávu, na kterou můžete později odpovědět e-mailem.

Frequently Asked Questions
Co je Drupal?
Drupal je systém pro správu obsahu vyvinutý pro všechny osoby nebo společnosti, které chtějí vytvořit digitální prezentaci.
Jaké jsou výhody používání Drupal?
- vysoká bezpečnost - možnost spravovat více webů z jednoho rozhraní - obsah optimalizovaný pro různá zařízení - rozšíření modulu
Objevte vše, co potřebujete vědět o zákaznickém servisu na LiveAgent Akademii. Zdroj bezplatných školení a teoretických poznatků, který zlepší vaše dovednosti v oblasti komunikace, zpětné vazby a zákaznické zkušenosti. Navštivte nás a naučte se, jak poskytovat kvalitní zákaznický servis a získat spokojené zákazníky.
Maximalizujte výkon vašeho helpdesk softwaru s LiveAgent! Objevte širokou škálu integrací, pluginů a aplikací, které zvyšují spokojenost zákazníků. Snadno integrujte VoIP služby jako CallTo365, AstraQom, GDMS a další pro efektivnější obchodní operace. Navštivte naši stránku a zjistěte, jak zjednodušit procesy a inovovat pracovní postupy.
Podpořte zákazníky okamžitými odpověďmi
Vytvořte bázi znalostí s LiveAgent! Zlepšete zákaznickou podporu, nabídněte samoobslužná řešení a začněte s bezplatnou zkušební verzí."
Objevte všechny funkce LiveAgent, komplexního vícekanálového softwaru pro správu tiketů, který zvyšuje efektivitu vašeho týmu. Od detekce kolize agentů po automatickou distribuci tiketů a hodnocení agentů – vše, co potřebujete pro optimalizaci zákaznické podpory, naleznete na jednom místě. Vstupte do světa efektivní podpory s LiveAgent!