Dovecot integration
Partner website
Co je Dovecot?
Dovecot je řešení e-mailového serveru, které se zaměřuje na poskytování skvělého výkonu, flexibilní ověřování a vlastní optimalizaci. Jeho používání je snadné díky samoopravným funkcím, které vyhledávají problémy a ihned je opravují. Je snadno rozšiřitelný a poskytuje snadné možnosti správy. Dovecot se také zaměřuje na zabezpečení, které chrání e-mailovou komunikaci, a nabízí snadné možnosti migrace pro lidi, kteří přecházejí z jiného řešení e-mailového serveru.
Jak můžete službu Dovecot používat?
Dovecot je skvělým řešením pro firmy, které potřebují spolehlivé řešení e-mailového serveru. I když je stále nutná správa, Dovecot dokáže některé problémy vyřešit sám bez cizí pomoci. Poskytuje také standardní možnosti zabezpečení a snadnou migraci a podporu rozšíření. Větší společnosti mohou využít výhod systému Dovecot, pokud si pořídí verzi OX Dovecot Pro. Integrujte Dovecot s LiveAgentem a používejte jej jako e-mailového klienta, abyste posílili svou zákaznickou podporu o specializované a plně funkční řešení ticketingu. LiveAgent zvládne velký objem e-mailových adres, takže si jich můžete přidat, kolik potřebujete.
Zpracovávejte příchozí e-maily pomocí systému tiketů, který vám pomůže organizovat a filtrovat komunikaci. Využívejte funkce pro zvýšení produktivity, jako jsou předdefinované zprávy, které vám umožní rychleji odpovídat, nebo univerzální schránka, která sleduje zákaznické kanály v jednom vlákně lístků od zákazníka. To je pravda, bez ohledu na to, jakým způsobem se vás zákazníci rozhodnou kontaktovat, každá linie komunikace zůstane uspořádaná na jednom místě.
Využijte více komunikačních kanálů a přidejte call centrum, live chat, zákaznický portál nebo sociální sítě. Každý kanál má vlastní sadu funkcí. LiveAgent nabízí kromě e-mailu také řadu dalších možností integrace. Projděte si naše stránky s funkcemi a integrací a zjistěte, co všechno náš ticketovací systém dokáže.
Jaké jsou výhody služby Dovecot?
- Snadná administrace
- Schopnost samofixace
- Možnosti rozšíření
- Skvělý výkon
Improve your help desk with LiveAgent
Add your Dovecot email to LiveAgent and start providing excellent support for your customers
Jak lze integrovat Dovecot se službou LiveAgent?
Integrace služby Dovecot s řešením ticketingu od LiveAgent je možné prostřednictvím protokolu IMAP/POP3. Přístup je možný přes konfigurační obrazovku aplikace LiveAgent. Následující kroky vám ukáží, jak integrovat Dovecot se systémem ticketingu.
- Potřebujete Dovecot nejprve nainstalovat? Přejděte na webové stránky Dovecot a stáhněte si nejnovější stabilní verzi. Po nastavení služby Dovecot přepněte na LiveAgent a postupujte podle dalších kroků.
- Pokud je služba Dovecot nastavena a připravena k použití, přihlaste se k účtu LiveAgent. Pokud ještě nemáte účet, můžete se zde přihlásit k bezplatné 14denní zkušební verzi. Kliknutím na tlačítko Vytvořit v horní části nabídky Konfigurace > E-mail > E-mailové účty přidejte svůj e-mailový účet. Tím se otevře seznam poskytovatelů e-mailových služeb. V dolní části vyberte možnost Jiné a poté možnost IMAP/POP3.
- Pro dokončení integrace je nutné poskytnout službě LiveAgent údaje o službě Dovecot. LiveAgent vás požádá o e-mailovou adresu Dovecot, heslo a uživatelské jméno. Po zadání těchto údajů zadejte metodu načítání a informace o serveru. Vyberte oddělení, na které budou tikety z této e-mailové adresy směřovány. Jakmile jste s konfigurací spokojeni, klikněte na tlačítko Uložit v dolní části okna.
Jakmile to dokončíte, LiveAgent přenese e-maily Dovecotu do vašeho ticketovacího systému. Pokud chcete, můžete přidat další e-mailové účty nebo vytvořit další integrace. Další informace o aplikaci LiveAgent naleznete v níže uvedeném videu. Můžete se také podívat do Akademie od LiveAgent, která poskytuje informace o tom, jak poskytovat zákaznickou podporu.
Frequently Asked Questions
Co je to Dovecot?
Klíčovou vlastností služby Dovecot je její výkon, univerzální metody ověřování a vlastní optimalizace. Schopnosti samoopravy tohoto softwaru mu umožňují automaticky vyhledávat a opravovat problémy, což velmi usnadňuje jeho používání. Software je také velmi flexibilní a poskytuje snadný způsob správy. Kromě zabezpečení e-mailové komunikace nabízí Dovecot také snadné možnosti migrace v případě přechodu z jiného e-mailového serveru.
Jak můžete službu Dovecot používat?
Pro firmy, které hledají spolehlivý e-mailový server, je Dovecot skvělou volbou. Přestože server Dovecot stále vyžaduje správu, dokáže často některé problémy vyřešit sám bez pomoci. K dispozici jsou také možnosti zabezpečení, migrace a rozšíření. Velká společnost může Dovecot využít, pokud si pořídí OX Dovecot Pro. Službu Dovecot můžete přidat do aplikace LiveAgent jako e-mailového klienta, takže můžete posílit zákaznickou podporu prostřednictvím specializovaného a plně funkčního řešení ticketingu.
Jaké jsou výhody integrace služby Dovecot?
Výhody: snadná správa, možnost samoopravy, možnosti rozšíření, úžasný výkon.
Jak integrovat Dovecot se službou LiveAgent?
Přejděte do aplikace LiveAgent a otevřete Konfigurace > E-mail > Poštovní účty. Vytvořte nový e-mail a vyberte možnost Jiný. Vyberte možnost IMAP/POP3, zadejte údaje a klikněte na tlačítko Uložit.
Maximalizujte výkon vašeho helpdesk softwaru s LiveAgent! Objevte širokou škálu integrací, pluginů a aplikací, které zvyšují spokojenost zákazníků. Snadno integrujte VoIP služby jako CallTo365, AstraQom, GDMS a další pro efektivnější obchodní operace. Navštivte naši stránku a zjistěte, jak zjednodušit procesy a inovovat pracovní postupy.