Delighted integration
Co je Delighted?
Delighted je software pro zpětnou vazbu. Používá se k vytváření zákaznických průzkumů a shromažďování dat z odpovědí.
Jak službu používat?
Použijte Delighted ke sledování odezvy nebo vytvářejte nové průzkumy ze svého ovládacího panelu.
Výhody
- Sledování odezvy bez nutnosti přepínat mezi aplikacemi
- Vytváření průzkumů ze svého ovládacího panelu
Frequently Asked Questions
Co je Delighted?
Delighted je software pro zpětnou vazbu, který umožňuje sledovat spokojenost zákazníků. Naslouchejte svým zákazníkům a zlepšujte se každým dnem.
Jak používat Delighted v LiveAgentu?
- vytvářejte zákaznické průzkumy z jednoho rozhraní - sledujte výsledky průzkumů z LiveAgentu
Landing PPC Archive - LiveAgent
Objevte LiveAgent: vícekanálový helpdesk software s live chatem, call centrem, integracemi a nástroji pro zlepšení zákaznické podpory zdarma!"
Podpořte zákazníky okamžitými odpověďmi
Vytvořte bázi znalostí s LiveAgent! Zlepšete zákaznickou podporu, nabídněte samoobslužná řešení a začněte s bezplatnou zkušební verzí."
Poskytujte skvělou zákaznickou podporu.
Poskytujte špičkovou zákaznickou podporu s LiveAgent! Vícekanálové nástroje, 24/7 podpora, bez poplatků. Vyzkoušejte 30 dní zdarma!
Objevte vše, co potřebujete vědět o zákaznickém servisu na LiveAgent Akademii. Zdroj bezplatných školení a teoretických poznatků, který zlepší vaše dovednosti v oblasti komunikace, zpětné vazby a zákaznické zkušenosti. Navštivte nás a naučte se, jak poskytovat kvalitní zákaznický servis a získat spokojené zákazníky.