Delighted integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Co je Delighted?
Delighted je software pro zpětnou vazbu. Používá se k vytváření zákaznických průzkumů a shromažďování dat z odpovědí.
Jak službu používat?
Použijte Delighted ke sledování odezvy nebo vytvářejte nové průzkumy ze svého ovládacího panelu.
Výhody
- Sledování odezvy bez nutnosti přepínat mezi aplikacemi
- Vytváření průzkumů ze svého ovládacího panelu
Frequently Asked Questions
Co je Delighted?
Delighted je software pro zpětnou vazbu, který umožňuje sledovat spokojenost zákazníků. Naslouchejte svým zákazníkům a zlepšujte se každým dnem.
Jak používat Delighted v LiveAgentu?
- vytvářejte zákaznické průzkumy z jednoho rozhraní - sledujte výsledky průzkumů z LiveAgentu
Integrace Intercomu do LiveAgentu zjednodušuje správu zákaznické komunikace a dat. Umožňuje efektivní sledování zpráv, správu tagů a zlepšení pracovních postupů. Využijte možnosti Intercomu pro cílené zprávy a zlepšení zákaznického servisu. Zjistěte více o bezplatné migraci z Intercomu na LiveAgent a objevte výhody zlepšeného helpdesku.
Maximalizujte výkon vašeho helpdesk softwaru s LiveAgent! Objevte širokou škálu integrací, pluginů a aplikací, které zvyšují spokojenost zákazníků. Snadno integrujte VoIP služby jako CallTo365, AstraQom, GDMS a další pro efektivnější obchodní operace. Navštivte naši stránku a zjistěte, jak zjednodušit procesy a inovovat pracovní postupy.
Integrujte Salesforce s LiveAgent a zlepšete své vztahy se zákazníky díky efektivnímu CRM v cloudu. Vytvářejte případy přímo z tiketů LiveAgent a sledujte vývoj podniku. Rychlá a snadná integrace přes Zapier vám umožní spravovat zákazníky, kontakty a kampaně. Vyzkoušejte zdarma a zvyšte spokojenost zákazníků.