CS-Cart integration
Pro umístění LiveAgent tlačítka živého chatu do vašeho obchodu CS-Cart, jednoduše postupujte podle níže uvedeného průvodce integrací nebo se podívejte na přiložené video.

- První krok pro vytvoření a upravení vašeho nového chatového tlačítka v LiveAgent panelu je (Nemáte účet LiveAgent? Přihlaste se zde). Kopírujte HTML kód (Ctrl+C) do schránky.
- Přejděte do panelu správce CS-Cart a zvolte Rychlé menu > Design > Bloky > Přejděte na GRID 16 > Blok “Zákaznický servis” > Klikněte na Možnosti bloku > zvolte kartu Obsah > Vložte (Ctrl +V) kód HTML pod řádek ” > Uložit
- Poznámka: Blok “Zákaznický servis” není nutné používat. Můžete si vytvořit vlastní bloky a používat je také.
- Přejděte na webovou stránku svého obchodu, obnovte ji a tlačítko chatu je připraveno.
Co je CS-cart?
CS-Cart je nejlepším řešením nákupního košíku pro vytvoření webových stránek elektronického obchodu jakékoli velikosti: od malého webového obchodu až po virtuální nákupní centrum. Připravený storefront, podpora mnoha možností plateb a dopravy, plná kontrola skladových zásob, neomezený počet produktů, propagační nástroje a další funkce softwaru pro elektronické obchodování out-of-the-box.
Jak je možné službu využít?
Integrace s CS-Cart od společnosti LiveAgent vám umožňuje umístit tlačítko živého chatu do vašeho obchodu CS-Cart.
Frequently Asked Questions
Jaké jsou výhody CS-cart integrace?
Integrace umožňuje umístit tlačítko živého chatu na webové stránky CS-cart. Hlavní výhody integrace tlačítka živého chatu jsou: zvýšené prodeje, snížené náklady, konkurenční výhoda, lepší zákaznická spokojenost.
Jak můžete integrovat CS-cart s LiveAgent?
Snadnou integraci provedete podle tohoto stručného průvodce: Přihlaste se do vašeho LiveAgent účtu > vytvoření/přizpůsobení tlačítka živého chatu > zkopírujte kód HTML > vložte kód do CS-cart.
Objevte vše, co potřebujete vědět o zákaznickém servisu na LiveAgent Akademii. Zdroj bezplatných školení a teoretických poznatků, který zlepší vaše dovednosti v oblasti komunikace, zpětné vazby a zákaznické zkušenosti. Navštivte nás a naučte se, jak poskytovat kvalitní zákaznický servis a získat spokojené zákazníky.
Maximalizujte výkon vašeho helpdesk softwaru s LiveAgent! Objevte širokou škálu integrací, pluginů a aplikací, které zvyšují spokojenost zákazníků. Snadno integrujte VoIP služby jako CallTo365, AstraQom, GDMS a další pro efektivnější obchodní operace. Navštivte naši stránku a zjistěte, jak zjednodušit procesy a inovovat pracovní postupy.
Podpořte zákazníky okamžitými odpověďmi
Vytvořte bázi znalostí s LiveAgent! Zlepšete zákaznickou podporu, nabídněte samoobslužná řešení a začněte s bezplatnou zkušební verzí."
Objevte všechny funkce LiveAgent, komplexního vícekanálového softwaru pro správu tiketů, který zvyšuje efektivitu vašeho týmu. Od detekce kolize agentů po automatickou distribuci tiketů a hodnocení agentů – vše, co potřebujete pro optimalizaci zákaznické podpory, naleznete na jednom místě. Vstupte do světa efektivní podpory s LiveAgent!