CoreCommerce integration
Abyste umístili LiveAgent tlačítko živého chatu na webu CoreCommerce, postupujte podle níže uvedeného průvodce integrací krok za krokem nebo se jednoduše podívejte na přiložené video.
- První krok k vytvoření nového vlastního chatového tlačítka na LiveAgent panelu. Kopírujte HTML kód (Ctrl+C) na nástěnku.

- Přejděte do správce obchodu CoreCommerce a zvolte Design > Rozšířené možnosti > Upravit HTML/CSS > footer.html > vložte kód tlačítka chatu (Ctrl + V) přímo nad řádek

- Přejděte na webovou stránku svého obchodu, obnovte ji a tlačítko chatu je připraveno.

Co je CoreCommerce?
Vytvořte si e-shop s naším hostovaným nákupním košíkem typu “vše v jednom”! Žádné transakční poplatky, jednoduché nastavení a přístup ke stovkám funkcí bez ohledu na zvolený plán. Navštivte CoreCommerce stránku pro více informací.
Jak je možné službu využít?
Integrace služby LiveAgent s obchodem CoreCommerce umožňuje umístit tlačítko živého chatu do vašeho obchodu CoreCommerce.
Frequently Asked Questions
Co je CoreCommerce?
CoreCommerce je platforma SaaS pro elektronické obchodování od roku 2001, která poskytuje přizpůsobitelnou a personalizovanou podporu/služby.
Jak můžete integrovat CoreCommerce s LiveAgent?
1. Vytvořte tlačítko živého chatu a zkopírujte kód HTML z aplikace LiveAgent 2. Přejděte do správce elektronického obchodu Corecommerce 3. Klikněte na Návrh - Rozšířené možnosti - Upravit HTML - Vložit - Publikovat
Objevte sílu ActiveCampaign s LiveAgent integrací pro automatizaci zákaznické zkušenosti. Zlepšete své marketingové a prodejní procesy díky segmentaci, personalizaci a automatizaci e-mailů. Spravujte zákaznické odběry a propojte se s nabídkami ActiveCampaign pro efektivnější pracovní postupy. Vyzkoušejte zdarma a posuňte svou zákaznickou podporu na vyšší úroveň!
Zvyšte zákaznickou spokojenost a zapojení pomocí integrace Shopify s LiveAgent! Tato funkce vám umožní snadno umístit tlačítko živého chatu na váš e-shop, což zlepší komunikaci s klienty a podpoří prodej. Vyzkoušejte zdarma a poskytněte rychlou a efektivní podporu napříč všemi kanály. Objevte, jak snadno integrovat Shopify a proměnit návštěvníky ve spokojené zákazníky!
Integrace Intercomu do LiveAgentu zjednodušuje správu zákaznické komunikace a dat. Umožňuje efektivní sledování zpráv, správu tagů a zlepšení pracovních postupů. Využijte možnosti Intercomu pro cílené zprávy a zlepšení zákaznického servisu. Zjistěte více o bezplatné migraci z Intercomu na LiveAgent a objevte výhody zlepšeného helpdesku.