Close integration
Co je Close?
Close je software managementu zákaznické podpory používaný pro řešení hovorů, e-mailů a uzavírání nabídek.
Jak je možné službu využít?
Úzká integrace umožňuje sledovat novinky a aktualizace na ovládacím panelu služby LiveAgent. K dispozici je také několik akcí, které můžete provést. Sledujte informace o nových zákaznících, hovorech, kontaktech, e-mailech, potenciálních zákaznících, exportech, položkách ve schránce a vlastních aktivitách. Můžete ručně přidávat adresy k leadům, vytvářet hromadné akce nebo e-maily, spravovat odběry a další.
Výhody
- Šetřete čas sledováním svých zákazníků z LiveAgentu
- Udělejte více z jednoho řešení
Frequently Asked Questions
Co je Close?
Close je software CRM, který umožňuje vašemu týmu vytvářet plynulou automatizaci prodeje.
Jak používat Close integraci v LiveAgent?
Díky integraci aplikace Close s aplikací LiveAgent můžete snadno spravovat informace o zákaznících z jednoho rozhraní. Kromě toho budete dostávat oznámení o všech aktualizacích/novinkách přímo na ovládacím panelu LiveAgent.
Maximalizujte výkon vašeho helpdesk softwaru s LiveAgent! Objevte širokou škálu integrací, pluginů a aplikací, které zvyšují spokojenost zákazníků. Snadno integrujte VoIP služby jako CallTo365, AstraQom, GDMS a další pro efektivnější obchodní operace. Navštivte naši stránku a zjistěte, jak zjednodušit procesy a inovovat pracovní postupy.
Objevte všechny funkce LiveAgent, komplexního vícekanálového softwaru pro správu tiketů, který zvyšuje efektivitu vašeho týmu. Od detekce kolize agentů po automatickou distribuci tiketů a hodnocení agentů – vše, co potřebujete pro optimalizaci zákaznické podpory, naleznete na jednom místě. Vstupte do světa efektivní podpory s LiveAgent!
Landing PPC Archive - LiveAgent
Objevte LiveAgent: vícekanálový helpdesk software s live chatem, call centrem, integracemi a nástroji pro zlepšení zákaznické podpory zdarma!"