Clockify integration
Abyste integrovali váš LiveAgent účet s Clockify, následujte tohoto integračního průvodce.
Průvodce integrací pro účty hostované v doméně LiveAgent
- Vytvořte si CLockify účet
- Stáhněte si Google Chrome rozšíření
- Po stažení rozšíření pro Chrome se ujistěte, že jste přihlášeni ke svému účtu Clockify.
- Přihlaste se do svého účtu LiveAgent nebo jej obnovte, pokud jste jej již měli otevřený.
- Otevřete tiket a v poli informací o tiketu uvidíte časovač Clockify, jak je uvedeno níže

- Časovač Clockify se zobrazuje také ve znalostní databázi při úpravách článků.

Průvodce integrací služby Clockify pro samostatně hostované účty
- Vytvořte si CLockify účet
- Stáhněte si Google Chrome rozšíření
- Po stažení rozšíření pro Chrome se ujistěte, že jste přihlášeni ke svému účtu Clockify.
- Klikněte na Clockify rozšíření ve vašem prohlížeči


- Klikněte na Integrace

- V dolní části nabídky vyberte možnost LiveAgent. Vezměte prosím na vědomí, že nejsou zobrazeny v abecedním pořadí, takže budete muset LiveAgent v seznamu najít ručně.


- Přidejte vaši doménu a klikněte na Přidat

- Obnovte panel agenta v aplikaci LiveAgent a máte hotovo!
Co je Clockify?
Clockify je bezplatná webová aplikace pro sledování času a timesheet pro týmy všech velikostí, která je k dispozici zdarma pro neomezený počet uživatelů.
Jak je možné službu využít?
Pomocí aplikace Clockify můžete sledovat, kolik času strávíte řešením tiketů a úpravou článků znalostní databáze. Zvyšte svou produktivitu, ziskovost a sledujte záznamy o činnosti týmu.
Frequently Asked Questions
Co je Clockify?
Clockify je bezplatný nástroj pro sledování času a také software pro vyplňování časových výkazů zaměstnanců, který poskytuje služby od roku 2017.
Jak můžete používat Clockify integraci v LiveAgent?
Pokud hledáte způsoby, jak zlepšit efektivitu svého týmu, integrace s aplikací Clockify vám umožní sledovat, kolik času váš tým stráví různými úkoly LiveaAgent, například konkrétními tikety nebo články znalostní databáze. Díky tomu můžete odhalit špatné pracovníky a v případě potřeby jim poskytnout další pokyny nebo školení.
Maximalizujte výkon vašeho helpdesk softwaru s LiveAgent! Objevte širokou škálu integrací, pluginů a aplikací, které zvyšují spokojenost zákazníků. Snadno integrujte VoIP služby jako CallTo365, AstraQom, GDMS a další pro efektivnější obchodní operace. Navštivte naši stránku a zjistěte, jak zjednodušit procesy a inovovat pracovní postupy.
Objevte všechny funkce LiveAgent, komplexního vícekanálového softwaru pro správu tiketů, který zvyšuje efektivitu vašeho týmu. Od detekce kolize agentů po automatickou distribuci tiketů a hodnocení agentů – vše, co potřebujete pro optimalizaci zákaznické podpory, naleznete na jednom místě. Vstupte do světa efektivní podpory s LiveAgent!
Landing PPC Archive - LiveAgent
Objevte LiveAgent: vícekanálový helpdesk software s live chatem, call centrem, integracemi a nástroji pro zlepšení zákaznické podpory zdarma!"