ClickPhone integration
Partner website
Co je to ClickPhone?
Společnost ClickPhone působí od roku 2004 jako poskytovatel internetových a telefonních služeb a je registrována u společnosti ANCOM jako provozovatel telefonních služeb a služeb přístupu k internetu v Rumunsku. Její servery jsou umístěny v zabezpečených datových centrech v hlavních národních a mezinárodních komunikačních uzlech.
ClickPhone dokáže integrovat vaši telefonní komunikaci s online platformou se stávajícím CRM nebo ERP a zefektivnit tak činnost operátorů.
Společnost ClickPhone trvale diverzifikovala své portfolio produktů a nabízí služby pro právnické osoby od hostovaných ústředen PBX až po služby call centra.
Jak je možné službu využít?
Společnosti LiveAgent a ClickPhone jsou nyní partnery, což usnadnilo integraci ClickPhone. LiveAgent si neúčtuje žádné další poplatky za propojení VoIP čísla ClickPhone s vaším call centrem.
Pokud máte zájem o propojení ClickPhone s call centrem LiveAgent, jednoduše se přihlaste ke svému účtu LiveAgent a postupujte podle pokynů.
1. Přihlaste se ke svému účtu LiveAgent
2. Přejděte na Čísla
3. Najděte ClickPhone
4. Klikněte na tlačítko Přidat
5. Vyplňte požadované údaje
Náklady na integraci ClickPhone
ClickPhone a LiveAgent jsou nyní partnery. Pokud tedy máte předplatné u LiveAgent, je integrace zdarma. Společnost ClickPhone si však za své služby účtuje poplatky, protože působí samostatně. ç
Výhody ClickPhone
Cenově výhodné
Vylepšená zákaznická zkušenost
přístup po celém Rumunsku
vysoká spolehlivost
Pokud se chcete dozvědět více o tom, jak funguje software call centra, podívejte se na video níže.
Don't have LiveAgent yet?
No problem! LiveAgent offers a 14-day free trial where you can test the free Clickphone integration!
Frequently Asked Questions
Co je to ClickPhone?
Společnost ClickPhone působí od roku 2004 jako poskytovatel internetových a telefonních služeb a je registrována u společnosti ANCOM jako provozovatel telefonních služeb a služeb přístupu k internetu v Rumunsku.
Kolik stojí integrace ClickPhone se službou LiveAgent?
Služba LiveAgent již integrovala službu ClickPhone. Integrace je tedy zdarma. Mějte však na paměti, že ClickPhone své služby zpoplatňuje.
Jak lze v LiveAgent implementovat číslo VoIP ClickPhone?
Jak jsme již zmínili, ClickPhone je již součástí LiveAgentu. Stačí se přihlásit a postupovat podle tohoto průvodce: Přejděte na Konfigurace > Volání > Čísla > ClickPhone. Přidejte číslo VoIP a ihned jej používejte
Objevte špičkové komunikační služby Virtual-Call, které nabízí cloudové PBX, SIP trunking a přímé směrování pro Microsoft Teams. Integrejte snadno s LiveAgent a využijte bezplatné propojení pro bezproblémový provoz vašeho call centra. Flexibilní a škálovatelná řešení pro firmy ve více než 30 zemích. Zkuste zdarma!
Integrace Intercomu do LiveAgentu zjednodušuje správu zákaznické komunikace a dat. Umožňuje efektivní sledování zpráv, správu tagů a zlepšení pracovních postupů. Využijte možnosti Intercomu pro cílené zprávy a zlepšení zákaznického servisu. Zjistěte více o bezplatné migraci z Intercomu na LiveAgent a objevte výhody zlepšeného helpdesku.
Maximalizujte výkon vašeho helpdesk softwaru s LiveAgent! Objevte širokou škálu integrací, pluginů a aplikací, které zvyšují spokojenost zákazníků. Snadno integrujte VoIP služby jako CallTo365, AstraQom, GDMS a další pro efektivnější obchodní operace. Navštivte naši stránku a zjistěte, jak zjednodušit procesy a inovovat pracovní postupy.