ChargeDesk integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Co je to ChargeDesk?
ChargeDesk je sada fakturačních nástrojů, která podporuje nejpoužívanější platební brány a slouží jako brána třetí strany pro tyto služby. Integruje se s většinou online služeb, jako jsou prohlížeče, software a další online služby. Uživatele lze spárovat podle webových adres nebo účtů na sociálních sítích.
Jak je možné službu využít?
Funkce aplikace ChargeDesk umožňují urychlit pracovní postupy pomocí různých funkcí.
Výběr plateb
ChargeDesk je řešení určené právě pro tento účel. Díky podpoře oblíbených platebních bran, jako jsou Stripe, PayPal, Braintree, Recurly, Zuora, WePay nebo Payments MB, získáte správné a pohodlné fakturační řešení pro vaše podnikání.
Vlastní faktury
Jednorázové platby, předplatné, opakování na dobu neurčitou, poplatky za zřízení. O to vše se ChargeDesk postará.
Rozšíření
ChargeDesk nabízí velké množství rozšíření pro populární software, online služby a také prohlížeče, například Google Chrome.
Výhody
Zobrazení plateb zákazníka vedle jeho tiketů podpory
- Poplatky za vrácení peněz
- Zrušení předplatného
- Vytvoření nových poplatků (buď vystavením faktury zákazníkovi, nebo nabitím karty v souboru).
- Vytváření nových odběrů
- Autorizace a zachycení plateb
- Správa kupónů
- Odesílání platebních upomínek
- Úprava údajů o zákaznících včetně přidání čísla DPH
- Bezpečná aktualizace kreditní karty zákazníka v souboru
- Přijímejte oznámení a spravujte své zákazníky na cestách pomocí našich mobilních aplikací.
- Spolupracuje s vaším stávajícím nastavením elektronického obchodu – ve většině případů není potřeba žádné kódování ani změny.
Frequently Asked Questions
Co je to ChargeDesk?
ChargeDesk je společnost, která poskytuje fakturační podporu od roku 2014. Navíc ji lze integrovat s dalším softwarem, například LiveAgent, a vytvořit tak výkonný a efektivní zákaznický servis.
Jak můžete využít integraci ChargeDesk ve službě LiveAgent?
Integrace služby ChargeDesk je skvělým doplňkem služby LiveAgent z mnoha důvodů. Zde jsou některé z nich: důležité fakturační údaje zákazníka uvnitř tiketu, vrácení, účtování nebo zrušení platby, to vše z aplikace LiveAgent, správa předplatného a kupónů, snadná aktualizace fakturačních údajů zákazníka.
Maximalizujte výkon vašeho helpdesk softwaru s LiveAgent! Objevte širokou škálu integrací, pluginů a aplikací, které zvyšují spokojenost zákazníků. Snadno integrujte VoIP služby jako CallTo365, AstraQom, GDMS a další pro efektivnější obchodní operace. Navštivte naši stránku a zjistěte, jak zjednodušit procesy a inovovat pracovní postupy.
Integrujte Salesforce s LiveAgent a zlepšete své vztahy se zákazníky díky efektivnímu CRM v cloudu. Vytvářejte případy přímo z tiketů LiveAgent a sledujte vývoj podniku. Rychlá a snadná integrace přes Zapier vám umožní spravovat zákazníky, kontakty a kampaně. Vyzkoušejte zdarma a zvyšte spokojenost zákazníků.
Objevte mobilní helpdesk aplikace LiveAgent pro Android a iOS, které vám umožní zůstat v kontaktu se zákazníky kdykoliv a kdekoliv. Využijte živý chat, databázi a integraci se sociálními sítěmi v jedné aplikaci. Vyzkoušejte 14denní zkušební verzi zdarma a zlepšete svou zákaznickou podporu na cestách.