Axigen integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Co je to Axigen?
Axigen je e-mailový server a groupware s mnoha funkcemi pro spolupráci, které jsou k dispozici pro jejich plány. Umožňuje uživatelům sdílet kalendáře, soubory a kontakty a také kontrolovat dostupnost uživatelů a přístup k softwaru z různých zařízení. Axigen má vícevrstvé zabezpečení a nabízí snadnou správu, takže je ideální pro společnosti s menšími týmy IT.
Jak můžete Axien používat?
Axigen lze používat jako řešení pro kancelářskou spolupráci i jako e-mailový server. Snadno se udržuje, takže je ideální pro firmy, které hledají jednoduché, ale spolehlivé e-mailové řešení s funkcemi groupwaru. Je také velmi bezpečný pro ty, kteří hledají dodatečnou ochranu. Axigen poskytuje každému klientovi nepřetržitou zákaznickou podporu, takže se nemusíte obávat řešení problémů. Lze jej integrovat se službou LiveAgent. To je ideální pro společnosti, které chtějí vylepšit svůj help desk o specializované řešení zákaznické podpory.
Přidejte zabezpečenou e-mailovou komunikaci do ticketovacího systému od LiveAgent a poskytněte tu nejlepší zákaznickou podporu. Využijte archivaci e-mailů a historii tiketů, abyste měli přehled o komunikaci se zákazníky. LiveAgent nabízí mnohem více než jen e-mailovou komunikaci, ticketovací systém zvládne i live chat, call centrum, sociální sítě a zákaznický portál. Vše je podpořeno pokročilými funkcemi, které vám usnadní práci.
Univerzální schránka s hybridním proudem tiketů vám pomůže udržet si v komunikaci pořádek. Odpovídejte kontaktům pomocí předdefinovaných zpráv nebo předdefinovaných odpovědí a poskytněte tak rychlejší zákaznickou podporu. Nastavte pravidla pro vytváření automatizací, které se postarají o běžné opakující se úkoly. Podívejte se na celý seznam funkcí ticketingu a zjistěte, jak mohou pomoci vašemu helpdesku.
Jaké jsou výhody integrace Axigen?
- Snadná údržba
- Zákaznická podpora 24/7
- Vysoce bezpečná
- Funkce spolupráce
Enhance your help desk with ticketing
Add your email to LiveAgent ticketing system and provide the best customer support
Jak integrovat Axigen se službou LiveAgent?
Axigen lze integrovat se systémem ticketingu LiveAgent prostřednictvím IMAP/POP3. Tuto možnost snadno najdete v konfiguračních možnostech systému LiveAgent. Podívejte se na níže uvedeného průvodce krok za krokem, kde se dozvíte, jak integrovat Axigen s vaším ticketovacím systémem.
- Potřebujete Axigen nejprve nastavit? Přejděte na webové stránky Axigen a vyberte si plán, se kterým chcete začít. Axigen nabízí užitečnou sekci dokumentace s průvodcem instalací a dalšími zdroji, které byste mohli potřebovat. Jakmile získáte přístup k Axigenu a nastavíte jej, přepněte na LiveAgent a pokračujte dalším krokem.
- Když je Axigen nastaven a připraven k použití, přejděte do svého účtu LiveAgent. Pokud ho ještě nemáte, vytvořte si nejprve bezplatnou zkušební verzi. Nyní přejděte do nabídky Konfigurace > E-mail > E-mailové účty a klikněte na tlačítko Vytvořit v horní části. Otevře se seznam s poskytovateli e-mailových služeb. V dolní části vyberte možnost Jiné a v dalším okně klikněte na IMAP/POP3.
- Nyní je třeba zadat údaje o Axigen do aplikace LiveAgent a dokončit integraci. Vyplňte uživatelské jméno, heslo a e-mailovou adresu. Poté vyberte metodu načítání a také informace o serveru a portu. Nezapomeňte vybrat oddělení odpovědné za vyřizování tiketů z této e-mailové adresy. Až budete s konfigurací spokojeni, dokončete ji kliknutím na tlačítko Uložit v dolní části okna.
Hotovo. LiveAgent nyní bude přebírat e-maily z Axigenu do vašeho ticketovacího systému. Podívejte se na video níže a zjistěte, co dalšího umí LiveAgent. Můžete si také prohlédnout stránku s funkcemi, kde najdete další možnosti, nebo se podívat na stránku Akademie, kde se dozvíte více o zákaznické podpoře.
Frequently Asked Questions
Co je to Axigen?
Společnost Axigen nabízí pro své plány e-mailové servery a groupware s mnoha funkcemi pro spolupráci. Uživatelé tohoto softwaru mohou sdílet kalendáře, soubory a kontakty spolu s kontrolou dostupnosti uživatelů a přístupem k softwaru z více zařízení. Zabezpečení je vícevrstvé a správa je u softwaru Axigen snadná, takže je ideální pro společnosti s malým oddělením IT.
Jak můžete Axigen používat?
Kromě toho, že slouží jako e-mailový server, lze Axigen používat jako řešení pro kancelářskou spolupráci. Protože je jednoduchý na údržbu, je ideální pro firmy, které hledají snadno použitelné, ale spolehlivé e-mailové řešení s funkcemi groupwaru. Navíc je mimořádně bezpečný pro ty, kteří hledají dodatečnou ochranu. Tým Axigen poskytuje každému klientovi nepřetržitou zákaznickou podporu, takže se nemusíte obávat řešení problémů. K dispozici je integrace se službou LiveAgent. Společnosti, které chtějí pro svůj help desk specializované řešení zákaznické podpory, najdou toto řešení jako ideální.
Jaké jsou výhody integrace Axigen?
Benefity jsou: Snadná údržba, zákaznická podpora 24/7, vysoce bezpečná, možnosti spolupráce.
Jak integrovat Axigen se službou LiveAgent?
Přejděte do aplikace LiveAgent a otevřete Konfigurace > E-mail > E-mailové účty. Vytvořte nový e-mail a vyberte možnost Jiné. Vyberte IMAP/POP3, zadejte své údaje a klikněte na tlačítko Uložit.
Maximalizujte výkon vašeho helpdesk softwaru s LiveAgent! Objevte širokou škálu integrací, pluginů a aplikací, které zvyšují spokojenost zákazníků. Snadno integrujte VoIP služby jako CallTo365, AstraQom, GDMS a další pro efektivnější obchodní operace. Navštivte naši stránku a zjistěte, jak zjednodušit procesy a inovovat pracovní postupy.