Agile CRM integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Co je Agile CRM?
Agile CRM je software pro řízení vztahů se zákazníky (CRM), který používá mnoho společností po celém světě. Používá se pro automatizaci, prodej, marketing a zároveň ukládá data o zákaznících, která lze využít pro různé kampaně. Agile CRM poskytuje obchodní informace a pomáhá obchodním zástupcům s procesy.
Jak je možné službu využít?
V této integraci je k dispozici mnoho akcí a spouštěčů. Získejte upozornění na ovládacím panelu, kdykoli je v Agile CRM vytvořen nový případ, obchod, tiket, událost, úkol, kontakt nebo zákazník. Můžete také sledovat značky a milníky transakcí. Kromě sledování těchto akcí je můžete provádět ručně v aplikaci LiveAgent. Můžete vytvářet nové kontakty, přidávat je do kampaní, přidávat poznámky, vytvářet společnosti, přidávat zákazníky do skupin, přidávat značky nebo vytvářet konverzace.
Výhody
- Získejte upozornění na Agile CRM na svém ovládacím panelu LiveAgent
- Plnění úkolů a práce bez nutnosti přepínání softwaru
- Zlepšete své pracovní postupy
Frequently Asked Questions
Co je Agile CRM?
Agile je platforma pro řízení vztahů se zákazníky, která umožňuje zákazníkům ukládat důležitá data a automatizovat veškeré prodejní a marketingové procesy.
Jaké jsou výhody integrace Agile CRM s LiveAgent?
- zlepšená efektivita zákaznického servisu - dostávejte upozornění od Agile CRM v LiveAgent - vytvářejte kontakty/skupiny kontaktů a přidávajte označení z jednoho rozhraní
Salesflare je CRM řešení pro malé B2B podniky, které zjednodušuje prodej pomocí automatizací a sledování interakcí. Integrujte Salesflare s LiveAgent pro lepší zákaznickou podporu tím, že extrahujete data z chatu a formulářů. Zlepšete pracovní postupy a poskytněte rychlou podporu pomocí našeho bleskového live chatu. Vyzkoušejte zdarma!
Integrace Intercomu do LiveAgentu zjednodušuje správu zákaznické komunikace a dat. Umožňuje efektivní sledování zpráv, správu tagů a zlepšení pracovních postupů. Využijte možnosti Intercomu pro cílené zprávy a zlepšení zákaznického servisu. Zjistěte více o bezplatné migraci z Intercomu na LiveAgent a objevte výhody zlepšeného helpdesku.
Maximalizujte výkon vašeho helpdesk softwaru s LiveAgent! Objevte širokou škálu integrací, pluginů a aplikací, které zvyšují spokojenost zákazníků. Snadno integrujte VoIP služby jako CallTo365, AstraQom, GDMS a další pro efektivnější obchodní operace. Navštivte naši stránku a zjistěte, jak zjednodušit procesy a inovovat pracovní postupy.
Přehled tiketů/zákazníků (CRM)
Ukládejte údaje o zákaznících a uchovávejte informace v tiketech pomocí aplikace Přehled Tiketů/Zákazníků (CRM). Můžete tak být vždy připraveni a informováni.