Agile CRM integration
Co je Agile CRM?
Agile CRM je software pro řízení vztahů se zákazníky (CRM), který používá mnoho společností po celém světě. Používá se pro automatizaci, prodej, marketing a zároveň ukládá data o zákaznících, která lze využít pro různé kampaně. Agile CRM poskytuje obchodní informace a pomáhá obchodním zástupcům s procesy.
Jak je možné službu využít?
V této integraci je k dispozici mnoho akcí a spouštěčů. Získejte upozornění na ovládacím panelu, kdykoli je v Agile CRM vytvořen nový případ, obchod, tiket, událost, úkol, kontakt nebo zákazník. Můžete také sledovat značky a milníky transakcí. Kromě sledování těchto akcí je můžete provádět ručně v aplikaci LiveAgent. Můžete vytvářet nové kontakty, přidávat je do kampaní, přidávat poznámky, vytvářet společnosti, přidávat zákazníky do skupin, přidávat značky nebo vytvářet konverzace.
Výhody
- Získejte upozornění na Agile CRM na svém ovládacím panelu LiveAgent
- Plnění úkolů a práce bez nutnosti přepínání softwaru
- Zlepšete své pracovní postupy
Frequently Asked Questions
Co je Agile CRM?
Agile je platforma pro řízení vztahů se zákazníky, která umožňuje zákazníkům ukládat důležitá data a automatizovat veškeré prodejní a marketingové procesy.
Jaké jsou výhody integrace Agile CRM s LiveAgent?
- zlepšená efektivita zákaznického servisu - dostávejte upozornění od Agile CRM v LiveAgent - vytvářejte kontakty/skupiny kontaktů a přidávajte označení z jednoho rozhraní
Objevte vše, co potřebujete vědět o zákaznickém servisu na LiveAgent Akademii. Zdroj bezplatných školení a teoretických poznatků, který zlepší vaše dovednosti v oblasti komunikace, zpětné vazby a zákaznické zkušenosti. Navštivte nás a naučte se, jak poskytovat kvalitní zákaznický servis a získat spokojené zákazníky.
Maximalizujte výkon vašeho helpdesk softwaru s LiveAgent! Objevte širokou škálu integrací, pluginů a aplikací, které zvyšují spokojenost zákazníků. Snadno integrujte VoIP služby jako CallTo365, AstraQom, GDMS a další pro efektivnější obchodní operace. Navštivte naši stránku a zjistěte, jak zjednodušit procesy a inovovat pracovní postupy.
Podpořte zákazníky okamžitými odpověďmi
Vytvořte bázi znalostí s LiveAgent! Zlepšete zákaznickou podporu, nabídněte samoobslužná řešení a začněte s bezplatnou zkušební verzí."
Objevte všechny funkce LiveAgent, komplexního vícekanálového softwaru pro správu tiketů, který zvyšuje efektivitu vašeho týmu. Od detekce kolize agentů po automatickou distribuci tiketů a hodnocení agentů – vše, co potřebujete pro optimalizaci zákaznické podpory, naleznete na jednom místě. Vstupte do světa efektivní podpory s LiveAgent!