Správné řešení
pro váš helpdesk

Zlepšete své služby zákazníkům pomocí správného helpdesk softwaru

Awards
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo

Helpdesk software, který si vaše zákazníky získá.

Získejte nejlepší nástroje pro vaše týmy zákaznické podpory a udělejte své zákazníky šťastnými. LiveAgent je jedním z nejlepších řešení helpdesku na trhu díky snadné správě tiketů. Využijte naši širokou škálu funkcí, integrací a vynikající multikanálovou podporu pro plynulé konverzace se zákazníky.

  • SoftwareAdvice Front Runner 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge
  • GetApp Category Leader 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge

Řešení helpdesku

Co je to help desk software?

Helpdesk software obvykle zachycuje veškerou příchozí komunikaci od zákazníků a transformuje ji do tiketů pro snadnější správu. Vaši zákazníci využívají nejrůznější způsoby kontaktování, jako je e-mail, telefon, messengery nebo live chat, takže uchovávání veškeré komunikace na jednom místě pomůže vašim pracovníkům zákaznického servisu lépe porozumět problému a rychleji na něj odpovědět.

  • Zlepšete svou efektivitu pomocí vícekanálového řešení

  • Spravujte veškerou komunikaci se zákazníky z jednoho místa
who-utilizes-help-desk

Využitelnost

Kdo používá helpdesk software?

Každá firma, která nabízí zákaznickou podporu nebo služby zákazníkům, může využít helpdesk software pro snadné vyřizování dotazů zákazníků. Odpovědnost nesou týmy zákaznické podpory, které jsou hlavními uživateli softwaru help desk. Systémy help desk však často obsahují pokročilé funkce, které rozšiřují jejich užitečnost i na další oddělení. Prodejní tým může využívat funkce call centra nebo chatu, zatímco IT servisní oddělení může využívat e-maily a zákaznický portál se znalostní databází.

Jaké jsou výhody help desk softwaru?

Helpdesk může pomoci vašim zástupcům zákaznické podpory řešit problémy rychleji, vyřizovat příchozí požadavky a získávat lepší zpětnou vazbu od zákazníků.

Zbavte se pozdních odpovědí svým zákazníkům.

Poskytujte konzistentní zákaznický servis napříč všemi kanály s rychlejšími reakčními časy. Používejte SLA k prioritizaci zákaznických e-mailů.

Organizujte svůj tým pomocí nástrojů pro spolupráci.

Týmy zákaznické podpory mohou využívat sdílenou schránku a další nástroje pro úzkou spolupráci mezi sebou.

Měřte výkon pomocí vlastních přehledů

Získejte důležitá data, využijte je ke zlepšení a poskytujte skvělý zákaznický servis díky analýzám z vlastních reportů.

Top 5 helpdesk softwarů srovnáno

Níže naleznete stručné srovnání 5 nejlepších možností help desk softwaru, které vám poskytnou rychlý přehled. Pro podrobnější pochopení každé z nich si určitě prohlédněte naše podrobné recenze dále v článku.

Help Desk softwareHodnocení CapterraWebové rozhraníZdarma verzeZkušební verzeCenové rozpětí
LiveAgent4.7/5✅Ano✅Ano✅Ano$15 agent/m
Zendesk4.4/5✅Ano❌Ne✅Ano$19/agent/m
Jira Service Management4.4/5✅Ano✅Ano✅Ano$20/agent/m
TeamSupport4.5/5✅Ano❌Ne❌Ne$49/agent/m
Salesforce Service Cloud4.4/5✅Ano❌Ne✅Ano$25/agent/m

Z čeho se helpdesk software
skládá?

Vynikající helpdesk software nabízí řadu nástrojů pro snadnější interakci se zákaznickou podporou.

Tiketingový systém

Systém ticketingu LiveAgent je důležitou součástí helpdesk softwaru. Shromažďuje zprávy od zákazníků a mění je na tikety podpory v univerzální schránce s podporou pokročilých funkcí.

  • Zefektivněte veškerou komunikaci se zákazníky na jednom místě
  • Získejte organizovaný přehled o všech dotazech zákazníků
Nahrazuje
LiveAgent's ticketing system explained
LiveAgent's live chat

Live chat

Poskytněte úžasný zákaznický servis pomocí našeho rychlého widgetu pro live chat. Naše funkce živého chatu je podpořena základními funkcemi, jako jsou kanelované odpovědi, zobrazení psaní v reálném čase a další.

  • Poskytněte rychlý zákaznický servis každému zákazníkovi
  • Snadné použití a implementace na jakékoli vaše webové stránky
Nahrazuje

Call centrum

Založte si call centrum a nabídněte osobní přístup k zákazníkům prostřednictvím telefonních hovorů. Náš software pro služby zákazníkům zvládá příchozí i odchozí hovory pro snadnou interakci se zákazníky nebo řešení příchozích tiketů.

  • Poskytujte podporu na osobnější úrovni pomocí hovorů

  • Zpracovávejte příchozí hovory a náhled dat o zákaznících na jednom místě.
Nahrazuje
LiveAgent's call center software
LiveAgent - social media help desk software

Sociální sítě

Naše integrace se sociálními sítěmi jsou oblíbenými funkcemi pro vytváření loajálních a spokojených zákazníků. Váš tým zákaznické podpory se může zapojit do komunikace s vašimi zákazníky na sociálních sítích z našeho ticketovacího systému.

  • Ukažte svým zákazníkům pohodlnou podporu na sociálních sítích

  • Šiřte informace o své značce a získejte více potenciálních zákazníků
Integruje

Báze znalostí

Poskytněte užitečné znalosti pomocí naší znalostní databáze pro snadnou podporu. Sdílejte nejlepší obchodní postupy, informační články, návody a další informace pomocí našeho výkonného nástroje báze znalostí.

  • Sdílejte všechny typy znalostí prostřednictvím článků pro vlastní podporu.

  • Vytvořte více znalostních bází a interní báze znalostí
Nahrazuje

Funkce, které potřebujete ve svém webovém helpdesk softwaru

Podívejte se na některé z nejvýznamnějších funkcí našeho nástroje helpdesku a získejte kompletní představu o uživatelském prostředí LiveAgent.

Správa úkolů

Automatizace pracovních postupů

Zbavte se všech všedních a opakujících se úkolů pomocí funkce Pravidla. Nastavte si jednoduché automatizace, které zautomatizují základní funkce helpdesku, a soustřeďte se na to, co je důležité. Pomocí pravidel můžete přenášet nebo řešit tikety, přidávat specifické značky a další. Automatizační funkce LiveAgent jsou ideální úsporou času – mohou pomoci agentům dělat smysluplnější práci a snížit náklady na správu helpdesku.

  • Využijte výhody automatizace úloh pomocí pravidel

  • Automatizujte opakující se nebo všední úkoly
LiveAgent's automation feature

Vícejazyčná podpora

Vícejazyčný software

Náš software mluví vaším jazykem. Vyberte si požadovaný jazyk a přizpůsobte si LiveAgent svým preferencím. LiveAgent v současné době podporuje 43 jazyků a neustále pracujeme na pravidelném přidávání nových jazyků. Využijte výhody jazykově přizpůsobitelných widgetů a mluvte jazykem svých zákazníků. Jednoduše nastavte jazyk v nastavení jednotlivých widgetů a můžete začít.

Reporty

Komplexní analytika

LiveAgent měří data v systému helpdesku a vytváří komplexní přehledy, které jsou snadno přístupné z ovládacího panelu. Měření individuálního nebo celkového výkonu agenta, výkonu kanálu, vyřešených tiketů, probíhajících chatů, hodnocení agentů a dalších údajů. Zvolte si, jak chcete data vizualizovat, a využijte je ke zlepšení výkonnosti svého helpdesku v každém aspektu.

Comprehensive analytics in LiveAgent
LiveAgent CRM integrations

Řízení vztahů

Integrace CRM

Společnost LiveAgent spolupracuje s mnoha partnery, aby zákazníkům umožnila začlenit platformu pro řízení vztahů se zákazníky. Díky integraci CRM budou mít vaši agenti rychlý a efektivní přístup k údajům o zákaznících. Efektivně vyřešíte každý zákaznický dotaz a zároveň vytvoříte dlouhodobé vztahy se zákazníky. LiveAgent nabízí také základní funkce CRM pro ty, kteří nepoužívají řešení CRM třetí strany.

Aplikace pro chytré telefony

Mobilní aplikace helpdesku

Chcete poskytovat zákaznickou podporu a odpovídat na dotazy na cestách? LiveAgent má nativní aplikace pro Android a iOS, takže můžete odpovídat i mimo počítač. Obě aplikace umožňují vyřizovat jakýkoli druh požadavků – e-maily, hovory, živé chaty a požadavky na sociálních sítích. Aplikace jsou pro každého uživatele služby LiveAgent zdarma, takže si je můžete kdykoli stáhnout.

Mobile help desk software

Jak může helpdesk software pomoci vaší firmě?

Bezplatná podpora

Zákaznická podpora 24/7

Helpdesk software vám umožní pomáhat zákazníkům 24 hodin denně, 7 dní v týdnu. Jak? Jednoduše tím, že vytvoříte podrobnou znalostní bázi. Podle našeho průzkumu téměř 70 % zákazníků dává přednost samoobslužné možnosti. Samoobsluha je rychlá, pohodlná a může vaší firmě poskytnout náskok před konkurencí.

LiveAgent - customer portal benefits
LiveAgent’s multichannel support

Vícekanálové funkce

Vícekanálová podpora

Už neztrácejte čas přepínáním mezi platformami, abyste mohli reagovat na dotazy zákazníků. Sledujte, jak se vaše interakce se zákazníky okamžitě zlepšují, když v aplikaci LiveAgent propojíte mimo jiné e-mail, live chat, telefonní hovory a sociální média.

Analytické nástroje

Statistiky výkonu

Vždy se informujte o výkonnosti agentů, abyste se mohli denně zlepšovat. Údaje o výkonnosti týmu v aplikaci LiveAgent mohou vaší firmě poskytnout užitečné informace o službách zákazníkům. Díky tomu můžete zjistit, zda je potřeba další školení nebo jak zlepšit spokojenost zákazníků.

Performance insight in LiveAgent's help desk software

Správa služeb

Vylepšená CX (zákaznická zkušenost)

Jedním ze způsobů, jak zlepšit zákaznickou zkušenost, je oslovit zákazníky v průběhu jejich prohlížení. Software pro zákaznický servis umožňuje vašim zástupcům zákaznického servisu oslovovat zákazníky prostřednictvím proaktivních pozvánek na chat. Díky tomu mohou vaši agenti zabránit vysoké míře odchodů, zlepšit CX a v konečném důsledku zvýšit loajalitu zákazníků.

Vlastní pracovní postupy

Automatizace úkolů

Abyste vytvořili hvězdný zákaznický servis, musí být vaši agenti rychlí a efektivní. Řešení opakujících se úkolů však může zabrat spoustu jejich času. Automatizace úkolů a vytváření e-mailových šablon/předdefinovaných zpráv prostřednictvím ticketovacího systému umožňuje agentům vyčlenit svůj čas pro zákazníky v nouzi.

Task automation by LiveAgent's help desk software

Nástroje pro spolupráci

Bezproblémová týmová práce

Systém helpdesku umožňuje kolegům spolupracovat mnoha způsoby. Tým zákaznického servisu může komunikovat přímo v lístcích zákaznické podpory a velmi rychle řešit problémy zákazníků. Kromě toho může tým zákaznické podpory chatovat i mimo tikety helpdesku. Efektivní týmová práce pozvedne vaše služby zákazníkům na profesionální úroveň, což povede ke spokojeným zákazníkům.

Medal

Začněte používat LiveAgent hned teď!

Vyzkoušejte si vše, co nabízíme, s bezplatnou 30denní zkušební verzí

  • ✓ Žádný vstupní poplatek    
  • ✓ Zákaznická podpora 24/7    
  • ✓ Kreditní karta není vyžadována   
  • ✓ Zrušte kdykoliv

Nejlepší hodnota za vaše peníze

Pečlivě jsme vybrali funkce v našich cenových plánech, abyste si mohli vybrat nejdostupnější plán s nejlepší hodnotou. Plaťte pouze za to, co využijete, aniž byste překročili svůj rozpočet.

30denní bezplatná zkušební verze 
Bezplatná zkušební verze na 30 dní
Není potřeba kreditní karta
a mnoho dalších
$15 měsíc

Small business

  • Neomezená historie tiketů
  • 3 email addresses
  • 3 contact forms
  • 1 API key
$29 měsíc

Medium business

  • Everything in Small, plus
  • 10 email addresses
  • 3 live chat buttons
  • Departments management
$0 měsíc

Bezplatný

  • 7 denní historie tiketů
  • 1 emailová adresa
  • 1 tlačítko chatu
  • 1 contact form

Kompletní průvodce nejlepším softwarem pro help desk

Všichni víme, že poskytování úžasné zákaznické podpory je nutností. Digitální transformace však jde ruku v ruce s vyšší poptávkou po rychlé, efektivní a užitečné podpoře ze strany podniků. Dobrá zpráva je, že i v těchto hektických časech vám spolehlivá platforma softwaru pro zákaznický help desk umožní vytvořit nejlepší zážitek pro vaše zákazníky. Výzkum ukazuje, že 84 % společností, které se snaží zlepšit své zákaznické zkušenosti, zaznamenalo nárůst svých příjmů.

Takže, bez zbytečného otálení, pojďme se podívat na to, jak jej můžete využít k úspěšnému podnikání.

Jak funguje software pro helpdesk?

Pokud jste někdy kontaktovali nějakou společnost, je pravděpodobné, že jste již interagovali se softwarem pro helpdesk. Jedním z nejužitečnějších nástrojů v každém helpdesk softwaru je funkce univerzální schránky, která konsoliduje veškerou komunikaci na jedno místo.

Ale jak přesně to funguje?

Ačkoli složité procesy probíhající na pozadí se mohou lišit u různých poskytovatelů helpdesk softwaru, jejich jádro zůstává stejné.

Když zákazník kontaktuje firmu prostřednictvím e-mailu, živého chatu, zprávy na sociálních sítích nebo jiných komunikačních kanálů, je vytvořen helpdesk tiket. Tento tiket často obsahuje informace, jako je kanál, ze kterého interakce pochází, zpráva od zákazníka, SLA, informace o zákazníkovi a další, v závislosti na používaném software pro helpdesk a jeho konfiguraci.

Jakmile je tiket vytvořen, je doručen do schránky. Odtud je přiřazen agentovi, který dále komunikuje se zákazníkem a snaží se problém co nejlépe vyřešit.

V případě, že první zástupce zákaznické podpory nedokáže problém vyřešit, může být tiket eskalován na jiného zástupce, oddělení nebo úroveň, která je lépe vybavena na řešení složitějších problémů. Tento proces se nazývá cesta eskalace.

Výzvy spojené se softwarem pro helpdesk

Ačkoli je software pro správu helpdesku úžasný nástroj, který vám umožňuje podporovat mnoho zákazníků po celém světě, také s sebou přináší určité výzvy. Podívejme se na některé z nich a diskutujme o možných řešeních.

Nízká míra vyřešení při prvním kontaktu

Ačkoli se to může zdát jako jednoduchá výkonnostní metrika, není tomu tak. V kontaktních centrech je míra vyřešení při prvním kontaktu důležitým ukazatelem spokojenosti zákazníků a toho, zda jsou jejich očekávání naplněna. Tento problém může nastat kvůli nedostatečnému školení agentů nebo přetížení žádostmi v helpdesku, mezi jinými faktory.

Řešení: Připravte svůj personál na řešení složitějších problémů zákazníků, analyzujte zprávy a data k určení nejlepšího postupu a vypracujte efektivní postup eskalace.

Chybějící možnosti samoobsluhy

I kontaktní centra s velkým počtem řádně vyškolených agentů mohou být zahlcena množstvím zbytečných otázek, které dostávají.

Řešení: Vytvořte a nabídněte zákazníkům spolehlivý a informativní samoobslužný portál s bázi znalostí. Zajistěte, aby vaše schránka nebyla zaplavena otázkami, na které si zákazníci mohou snadno odpovědět sami. Výzkum SupperOffice ukazuje, že až 91 % respondentů by použilo bázi znalostí, pokud by byla dostupná a přizpůsobená jejich potřebám.

Nepoužívání správných nástrojů

Každá firma je jiná. Proto potřebují různé řešení software pro helpdesk zahrnující různé funkce.

Řešení: Důkladně prozkoumejte systém tiketování, který chcete používat, a ujistěte se, že poskytuje vše, co vaše firma potřebuje k úspěchu. Prostudujte všechny dostupné zprávy a analýzy. Říká se, že znalost je síla, takže se ujistěte, že rozumíte všem aspektům a funkcím svého helpdesk softwaru.

Zastaralé systémy

Věděli jste, že až 42 % agentů nemůže vyřešit dotazy zákazníků kvůli zastaralým nebo nepropojeným systémům?

Řešení: Vždy se držte na špičce, pokud jde o aktualizace, opravy a inovace.

Časově náročné opakující se úkoly

Mnoho problémů může pramenit pouze z této výzvy. Pokud vaši agenti tráví hodiny prováděním opakujících se úkolů, jsou méně angažovaní a méně produktivní, a existuje vyšší pravděpodobnost vysoké fluktuace zaměstnanců ve vašem kontaktním centru.

Řešení: Používejte funkce umělé inteligence a automatizace. Mějte však na paměti, že s implementací těchto funkcí buďte opatrní. Nechcete ztratit ten „lidský dotek“, díky kterému je zákaznická podpora přátelská a příjemná zkušenost.

Typy softwaru pro helpdesk

Řešení aplikací pro helpdesk zahrnují různé funkce a možnosti přizpůsobené široké škále klientů.

Následující jsou nejčastější typy softwarových řešení pro helpdesk.

  • Interní helpdesk software – Umožňuje interním uživatelům rychle a efektivně sledovat a řešit interní tikety a problémy.
  • Externí helpdesk software – Platící zákazník je podporován týmy zákaznické podpory poskytovatele.
  • Webový helpdesk software – U softwaru pro helpdesk založeného na cloudu jsou všechny informace uloženy na serverech hostitele. Obvykle se platí formou předplatného a hostitel obvykle poskytuje technickou podporu.
  • On-premise helpdesk software – Veškerý hardware se nachází na místě a zákazník je zodpovědný za jeho bezproblémový provoz.
  • Open-source software – Jedná se o typ softwaru, kde kdokoli může přistupovat a měnit jeho kód bez nutnosti povolení od jeho výrobce. Obvykle jsou open-source řešení buď zdarma, nebo financována z darů.
  • Uzavřený software – To je opak open-source modelu. Je chráněn duševním vlastnictvím a není veřejně dostupný.

Funkce softwaru pro helpdesk

Když hledáte nejlepší software pro helpdesk pro svou společnost, narazíte na mnoho populárních funkcí, možností a integrací, které různé řešení nabízejí. Nicméně zde je 10 nejdůležitějších funkcí, které byste měli nejprve zvážit.

  • Komunikační kanály – To je způsob, jakým vás zákazníci kontaktují. Tyto kontaktní body mohou zahrnovat e-mailovou podporu, živý chat, call centrum, sociální média, komunitní fóra a další.
  • Správa tiketů – Je to základní systém, který organizuje interakce zákaznické podpory a zaznamenává je jako tikety. Navíc umožňuje další sledování tiketů, což může pomoci vyšetřovat, řešit a předcházet jakýmkoli překážkám.
  • Samoobslužný portál – Mnoho zákazníků se snaží vyřešit své problémy samostatně ještě před kontaktováním týmu zákaznické podpory. Používání samoobslužného portálu umožňuje zákazníkům být více nezávislými. Tento přístup zlepšuje zákaznickou zkušenost a zvyšuje efektivitu podnikání díky snížení pracovního zatížení agentů zákaznické podpory.
  • Báze znalostí – Žádné efektivní kontaktní centrum se neobejde bez báze znalostí. Tato funkce umožňuje vašim zákazníkům řešit jejich problémy 24/7 bez nutnosti přítomnosti agenta. Navíc interní báze znalostí je klíčovou součástí každodenních činností vašich agentů, protože obsahuje veškeré informace o zákaznících, historii tiketů a mnoho dalšího.
  • Intuitivní uživatelské rozhraní – I ten nejrobustnější a nejbohatší software pro zákaznický helpdesk vám nebude k užitku, pokud je obtížné jej používat. Intuitivní uživatelské rozhraní je základem hladkého provozu kontaktního centra.
  • Zprávy a analýzy – Studium zpráv a analýz vám poskytuje hlubší vhled do fungování vašeho kontaktního centra a celého podnikání. Ujistěte se, že váš nástroj pro helpdesk vám může poskytnout dostatečné informace.
  • Správa SLA – Chytré řešení helpdesku vám umožňuje spravovat a dodržovat více dohod o úrovni služeb (SLA) současně.
  • Automatizace – Automatizace denních úkolů je nutností, zejména ve velkých firmách s mnoha klienty.
  • Dashboardy – Tato funkce umožňuje agentům rychlý přehled o nejdůležitějších datech při přihlášení do systému. Manažeři kontaktních center také využívají dashboardy k monitorování klíčových metrik.
  • Tagy – Označování tiketů a interakcí se zákazníky je nezbytné, pokud chcete, aby vaše kontaktní centrum fungovalo hladce a efektivně. Tagy nejen pomáhají kategorizovat tikety zákaznické podpory, ale také umožňují agentům rychle vyhledat informace o zákazníkovi a lépe se orientovat ve velkém objemu tiketů.

Jak vybrat nejlepší software pro helpdesk

Nejdříve doporučujeme napsat seznam všech požadavků, které máte na svůj nový online software pro helpdesk.

Pokud nemůžete sami přijít na všechny potřeby svého kontaktního centra, promluvte si se svým personálem. Oni mají vhled do každodenního fungování kontaktního centra, takže jsou nejlepším zdrojem informací, když vybíráte software, se kterým budou nakonec pracovat.

Abyste sobě i svému personálu pomohli vybrat nejlepší firemní software, níže uvádíme několik strategií, které zahrnout do rozhodovacího procesu.

Podpora

Ačkoli nikdo nechce myslet na to, že by se mohlo něco pokazit, je důležité mít na paměti, že mít podporu připravenou k dispozici je klíčové, pokud chcete, aby vše fungovalo hladce. Nikdo nechce čekat hodiny nebo dokonce dny na odpověď od týmů zákaznické podpory, takže se ujistěte, že si před konečným rozhodnutím provedete průzkum kvality zákaznické podpory poskytovatele.

Schopnost škálování

Většina vlastníků firem má růst firmy na vrcholu svých priorit. Nezapomeňte však, že i vaše kontaktní centrum musí držet krok. Stejně tak software pro zákaznický helpdesk, který používáte, může být škálován nahoru nebo dolů. Při výběru softwarového řešení pro helpdesk, které chcete zakoupit, vždy ověřte, jak snadné je škálování oběma směry.

Omezení softwaru

Bez ohledu na to, jak úžasný software používáte, vždy existují nějaké překážky a omezení. Věnujte čas prostudování schopností softwaru, který zvažujete, a rozhodněte se, bez kterých funkcí se neobejdete.

Možnosti spolupráce

V prostředí kontaktního centra je týmová práce alfou a omegou. Řešení více problémů najednou, poskytování podpory přes chat při telefonování nebo zmínky na sociálních sítích nejsou úkoly pro samotáře. Vyberte software pro helpdesk, který umožňuje vašemu týmu bezproblémovou spolupráci. Usnadní to jejich práci a zároveň zlepší celkovou produktivitu firmy.

Integrace

Ujistěte se, že váš helpdesk software se dokáže připojit k různým webům a aplikacím. Nejenže to zpřístupní vaše produkty a služby, ale také poskytne vynikající jednotnou zákaznickou zkušenost napříč všemi platformami.

Top 15 poskytovatelů softwaru pro helpdesk

LiveAgent

LiveAgent helpdesk software homepage

Nejlepší software pro helpdesk pro malé a střední podniky, které chtějí poskytovat nejlepší zákaznickou podporu klientům po celém světě.

LiveAgent je softwarové řešení pro helpdesk s více než 150 integracemi a mnoha pokročilými funkcemi. Více než 40 000 zákazníků spoléhá na tento software, aby poskytovali vynikající zákaznické služby svým klientům.

Klíčové funkce:

Klady:

  • Intuitivní rozhraní
  • Spolehlivá a nápomocná zákaznická podpora
  • Omnikanálový zážitek

Nevýhody:

  • Zastaralý design uživatelského rozhraní
  • Nelze se přihlásit do dvou prohlížečů současně s jedním účtem
  • Technická podpora je k dispozici 24/7, ale nachází se v EU

Zákazníci LiveAgent

Mezi nejznámější zákazníky tohoto softwaru patří průmysloví giganti jako Huawei, Nascar, BMW, Slido a Yamaha.

Cenové plány

LiveAgent můžete používat zcela zdarma. Pokud však chcete využívat jeho pokročilé funkce, můžete si vybrat z tří cenových možností, a to 15 $, 29 $ a 49 $ měsíčně.

Pokud si jej chcete vyzkoušet, zaregistrujte se na 30denní bezplatnou zkušební verzi a seznamte se se systémem.

Spiceworks

Spiceworks helpdesk software homepage

Nejlepší help desk software pro firmy všech velikostí, které berou své IT operace vážně.

Tento cloudový help desk software, založený v roce 2006, není žádným nováčkem v oblasti zákaznické podpory.

Klíčové funkce:

  • Správa ticketů
  • Reportování a analytika
  • Dashboard
  • Portál pro samoobsluhu
  • Správa incidentů

Klady:

  • Dostupné
  • Pokročilé možnosti správy incidentů
  • Mnoho možností konfigurace

Nevýhody:

  • Reklamy v aplikaci
  • Občasné zpoždění
  • Problémy s přesměrováním ticketů mezi odděleními

Ceny

Software pro help desk Spiceworks můžete používat zdarma.

Alternativní možnosti softwaru

Prozkoumejte alternativy k Spiceworks.

Help Scout

Úvodní stránka softwaru Help Scout helpdesk

Nejlepší software pro help desk pro malé a velké firmy, které usilují o poskytování úžasné zákaznické podpory.

Help Scout důvěřuje více než 12 000 společností napříč všemi odvětvími. Díky mnoha integracím vaši zákazníci nikdy nezmeškají příležitost kontaktovat vaši firmu.

Klíčové funkce:

  • Ticketing
  • Integrace třetích stran
  • SLAs
  • Portál pro samoobsluhu
  • Komunikace prostřednictvím více kanálů

Klady:

  • Spolehlivá zákaznická podpora
  • Snadné nastavení a použití
  • Velmi rychlá odezva

Nevýhody:

  • Nedostatečná možnost přizpůsobení reportů
  • Nastavení automatizace pracovních postupů je obtížné
  • Uživatelské rozhraní je poněkud zastaralé

Zákazníci Help Scout

Některé společnosti, které používají Help Scout, zahrnují OkCupid, Trello a Honey.

Ceny

Help Scout nabízí tříúrovňové předplatné pro svůj software, které zahrnuje $20, $35 a $60 za uživatele měsíčně při roční fakturaci.

Abyste si mohli vyzkoušet funkce Help Scout před závazkem k placenému plánu, můžete se zaregistrovat na 15denní bezplatnou zkušební verzi.

Alternativní možnosti softwaru

Podívejte se na alternativy k Help Scout.

Zoho Desk

Domovská stránka helpdesk softwaru Zoho Desk

Nejlepší helpdesk software pro středně velké a velké společnosti s vysokým objemem každodenních interakcí se zákazníky.

Více než 50 000 společností po celém světě používá platformu Zoho Desk pro jejich každodenní aktivity v kontaktních centrech.

Klíčové funkce:

  • Ticketing
  • Nástroj pro řízení vztahů se zákazníky (CRM)
  • Sledování stížností zákazníků
  • Integrace třetích stran
  • SLA

Klady:

  • Snadná přizpůsobitelnost
  • Skvělý uživatelský portál
  • Snadná správa SLA

Nevýhody:

  • Chybí upozornění při přesunu tiketů mezi odděleními
  • Rozhraní může být občas pomalé
  • Škálování může být složité

Zákazníci Zoho Desk

Základna zákazníků Zoho Desk zahrnuje společnosti jako Daimler, Land Rover a Essilor.

Cenová politika

Zoho Desk můžete využívat ve verzi zdarma s jeho základními funkcemi. Pokud však chcete využít plný potenciál tohoto business softwaru, můžete si vybrat jeden z cenových plánů za €14, €23 nebo €40 na agenta měsíčně.

Nejprve si jej můžete vyzkoušet registrací na 15denní zkušební verzi zdarma.

Alternativní softwarové možnosti

Podívejte se na alternativy k Zoho Desk.

Jira Service Management

Domovská stránka softwaru Jira helpdesk

Nejlepší helpdesk software pro větší firmy v oblasti IT, vývoje, provozu a dalších, které chtějí poskytovat nejlepší podporu.

Jira Service Management od Atlassian umožňuje bezproblémovou spolupráci mezi vývojovým, IT provozním a dalšími odděleními.

Klíčové funkce:

  • Vytváření ticketů
  • Řízení incidentů
  • Nástroje pro spolupráci
  • Reportování v reálném čase
  • Správa workflow

Klady:

  • Snadná integrace s mnoha nástroji pro správu ITSM
  • Flexibilita
  • Skvělé možnosti sledování

Nevýhody:

  • Migrace změn z vývojového prostředí do produkčního může být obtížná
  • Složitá uživatelská rozhraní
  • Strmá křivka učení

Zákazníci Jira Service Management

Jira Service Management je široce využíván v podnicích jako Toast, Lucid Motors a Solarisbank.

Ceny

Základní funkce softwaru Jira Service Management IT help desk jsou k dispozici zdarma. Pro přístup k pokročilejším možnostem si můžete zvolit jejich standardní plán za 20 $ nebo prémiový plán za 40 $ na agenta měsíčně, které jsou účtovány ročně. Nabízejí také plán Enterprise pro společnosti s více než 201 agenty, který stojí 128 000 $ ročně.

Abyste si software mohli vyzkoušet před závazkem k placenému plánu, můžete se zaregistrovat k 7denní bezplatné zkušební verzi.

Alternativní softwarové možnosti

Přečtěte si alternativy k Jira.

Freshservice

Domovská stránka softwaru Freshservice helpdesk

Nejlepší help desk software pro společnosti v oblasti finančních služeb, vzdělávání a vládních organizací.

Freshservice je software pro servisní desku, který přináší chytrou automatizaci blíže svým klientům a pomáhá jim poskytovat vynikající zákaznický servis.

Klíčové funkce:

  • Automatizace tiketů
  • Správa incidentů
  • Nástroje pro spolupráci
  • Sledování problémů
  • Podpora více kanálů

Klady:

  • Uživatelsky přívětivé rozhraní
  • Pracovní postupy jsou snadno konfigurovatelné
  • Snadné nasazení a přizpůsobení

Nevýhody:

  • Nedostatečné reportování
  • Počáteční konfigurace může být poněkud náročná
  • Nedostatečný dashboard

Zákazníci Freshservice

Mezi společnosti, které využívají Freshservice, patří VICE Media, TaylorMade Golf a Chargebee.

Ceny

Pro přístup k funkcím Freshservice si můžete předplatit plány za $15, $40, $75 nebo $95 na agenta měsíčně, účtované ročně.

Než se rozhodnete pro nejlepší plán pro vaše podnikání, můžete si Freshservice vyzkoušet registrací na jejich 21denní bezplatný plán.

Freshdesk

Domovská stránka softwaru helpdesku Freshdesk

Nejlepší software pro helpdesk pro všechny firmy, které se snaží budovat dlouhodobé vztahy se svými zákazníky.

S více než 50 000 zákazníky po celém světě Freshdesk nezklame žádnou firmu zaměřenou na zákazníky.

Klíčové funkce:

  • Systém ticketů
  • Nástroj pro živý chat
  • Správa call centra
  • Nástroje pro spolupráci
  • Dashboard

Klady:

  • Dobře navržené uživatelské rozhraní
  • Možnosti automatizace
  • Spolehlivá funkce živého chatu

Nevýhody:

  • Vstupenky se mohou ztratit při převodu mezi týmy
  • Omezené nástroje pro úpravy
  • Nedostatečné možnosti reportování

Zákazníci Freshdesku

Mezi věrné zákazníky Freshdesku patří Decathlon, Aramex a Bridgestone.

Cenové plány

Pokud máte až 10 agentů, můžete tento software pro podporu servisní desky používat zdarma. Můžete si však také vybrat předplatitelské plány za €15, €49 nebo €79 na agenta měsíčně, přičemž fakturace probíhá ročně.

Pokud byste ho chtěli nejprve vyzkoušet, můžete využít jejich 21denní bezplatnou zkušební verzi.

Alternativní možnosti softwaru

Vyhodnoťte alternativy k Freshdesku.

Zendesk

Zendesk helpdesk software homepage

Nejlepší software pro help desk pro rostoucí společnosti, které se snaží poskytovat úžasné zákaznické služby.

Více než 160 000 společností důvěřuje Zendesku, aby jim pomohl uzavírat obchody a starat se o své klienty.

Klíčové funkce:

  • Ticketing
  • Komunikace na více kanálech
  • CRM
  • Dashboard
  • Reportování

Klady:

  • Více než 100 integrací
  • Snadné sledování tiketů
  • Skvělá dostupnost

Nevýhody:

  • Obtížná komunikace se zákaznickou podporou
  • Náročné vytváření přehledových panelů
  • Nedostatečné analytické nástroje

Zákazníci Zendesk

Mezi spokojené zákazníky Zendesk patří například Polaris, Modsy a BoxyCharm.

Cenové plány

Jejich cenové plány začínají od 19 € za agenta měsíčně a pokračují variantami za 49 € a 99 €. Všechny ceny jsou účtovány ročně.

Před zakoupením si můžete zaregistrovat 30denní zkušební verzi zdarma a seznámit se s touto platformou helpdesku.

Alternativní software

Podívejte se na alternativy Zendesk.

Gorgias

Domovská stránka softwaru Gorgias helpdesk

Nejlepší software pro helpdesk pro firmy všech velikostí v e-commerce a mnoha dalších oblastech.

Gorgias pomáhá více než 9000 společnostem zvyšovat jejich příjmy a poskytovat skvělé zákaznické zkušenosti díky své aplikaci speciálně navržené pro Shopify.

Klíčové funkce:

  • Ticketing
  • Integrace třetích stran
  • Zákaznická databáze
  • Přehled aktivit
  • Multikanálová komunikace

Klady:

  • Integrace se sociálními médii
  • Snadné použití
  • Uživatelské rozhraní je snadno konfigurovatelné

Nevýhody:

  • Obtížné přizpůsobení
  • Zákaznickou podporu je někdy obtížné kontaktovat
  • Chybí vestavěná ochrana proti spamu

Zákazníci Gorgias

Některé značky, které spoléhají na Gorgias, zahrnují Steve Madden, Bokksu a Marine Layer.

Ceny

S používáním softwaru Gorgias pro helpdesk můžete začít tím, že si předplatíte jeden z následujících plánů: 50 $, 300 $ nebo 750 $ měsíčně. Pokud byste chtěli získat vlastní cenový plán, můžete kontaktovat tým Gorgias.

Předtím, než se zavážete k placené verzi, si můžete Gorgias vyzkoušet registrací na bezplatnou zkušební verzi.

Alternativní softwarové možnosti

Prohlédněte si alternativy Gorgias.

Salesforce Service Cloud

Úvodní stránka softwaru pro helpdesk Salesforce

Nejlepší software pro helpdesk pro firmy všech velikostí napříč různými obory.

Salesforce Service Cloud vám umožňuje poskytovat komplexní zákaznický servis pomocí AI a integrace oblíbených komunikačních kanálů podpory.

Klíčové funkce:

  • Ticketovací systém
  • AI
  • Portál pro samoobsluhu
  • Nástroje pro spolupráci
  • Multikanálová komunikace

Klady:

  • Možnosti automatizace
  • Snadné nastavení a použití
  • Mnoho možností přizpůsobení

Nevýhody:

  • Platforma může být občas pomalá
  • Občasné výpadky
  • Omezení úložiště

Zákazníci Salesforce Service Cloud

Mezi zákazníky Salesforce Service Cloud najdete IBM, Mercedes-Benz a NBCUniversal.

Ceny

Salesforce Service Cloud nabízí čtyři cenové možnosti včetně $25, $75, $150 a $300 za uživatele měsíčně, fakturováno ročně.

Pokud si to chcete nejprve vyzkoušet, můžete se zaregistrovat na jejich 14denní bezplatné zkušební období.

SysAid

SysAid helpdesk software homepage

Nejlepší help desk software pro společnosti všech velikostí napříč všemi odvětvími.

Díky mnoha automatizačním možnostem od SysAid mohou jejich klienti spravovat každý tiket a interakci se zákazníkem s náležitou pozorností.

Klíčové funkce:

  • Správa tiketů
  • Automatizace
  • Portál pro samoobsluhu
  • Konfigurace pracovního postupu
  • Reportování a analýzy

Klady:

  • Možnosti automatizace
  • Flexibilní design
  • Možnosti přizpůsobení

Nevýhody:

  • Vyžaduje základní znalosti HTML
  • Nedostatečná chatovací konzole
  • Strmá křivka učení

Zákazníci SysAid

SysAid důvěřují známé společnosti, jako jsou The Guardian, Bacardi a Fuji Xerox.

Cenové informace

Chcete-li se dozvědět více o cenách SysAid, kontaktujte jejich tým, aby vám připravil plán, který bude vyhovovat vašim potřebám.

Pokud si to chcete vyzkoušet bez jakýchkoliv závazků, můžete se zaregistrovat na 30denní bezplatnou zkušební verzi.

Alternativní možnosti softwaru

Prozkoumejte alternativy k SysAid.

Hiver

Hiver helpdesk software homepage

Nejlepší help desk software pro firmy, které používají Gmail nebo Google Apps pro zákaznickou podporu.

Hiver je výjimečná platforma servisního stolu vytvořená pro Google Workspace. Pomáhá více než 1500 společnostem efektivně provozovat jejich kontaktní centra přímo v Gmailu.

Klíčové vlastnosti:

  • Správa tiketů
  • Řízení pracovních postupů
  • Portál pro samoobsluhu
  • Výkonnostní metriky
  • Nástroje pro spolupráci

Klady:

  • Hladká integrace s G Suite
  • Jedna praktická sdílená schránka
  • Snadné používání

Nevýhody:

  • Nástroj pro analýzu není vždy přesný
  • Upozornění mohou být občas zpožděná
  • Filtrování tiketů může být složité

Zákazníci Hiveru

Hiveru důvěřuje mnoho podniků, jako jsou Course Hero, Upwork a AppsFlyer.

Cenové plány

Můžete začít používat funkce a možnosti Hiveru za $15, $39 nebo $59 na uživatele měsíčně.

Hiver také nabízí možnost vyzkoušet jejich help desk software zdarma, pokud se přihlásíte na 7denní zkušební verzi.

Alternativní možnosti softwaru

Podívejte se na alternativy k Hiveru.

Front

Úvodní stránka softwaru Front helpdesk

Nejlepší help desk software pro všechny firmy, které chtějí dosáhnout vyšší provozní efektivity.

Front používá více než 7500 společností napříč všemi odvětvími díky svým úžasným nástrojům pro spolupráci a možnostem optimalizace pracovních procesů.

Klíčové funkce:

  • Ticketing
  • Dashboard aktivit
  • Portál pro samoobsluhu
  • Reportování a analytika
  • Nástroje pro spolupráci

Klady:

  • Interní zprávy v rámci e-mailů
  • Skvělé nástroje pro spolupráci v chatu
  • Pokročilá funkce vyhledávání

Nevýhody:

  • Omezené jazykové možnosti
  • Oznámení mohou být občas zpožděná
  • Uživatelské rozhraní může být pomalé

Zákazníci Front

Vysoce výkonné týmy v různých společnostech používají Front, včetně společností Instructure, Culture Amp a Morningside.

Ceny

Můžete si vybrat ze tří cenových možností Front: $19, $49 nebo $99 za osobu za měsíc.

Je také možnost zaregistrovat se na 7denní zkušební verzi zdarma, abyste si mohli software vyzkoušet před nákupem.

Alternativní softwarové možnosti

Prozkoumejte alternativy Front.

HubSpot Service Hub

Domovská stránka softwaru HubSpot Service Hub

Nejlepší software pro helpdesk pro společnosti napříč všemi odvětvími, které se zaměřují na poskytování nejlepšího zákaznického zážitku.

HubSpot Service Hub působí ve více než 120 zemích a slouží více než 100 000 spokojeným a šťastným zákazníkům.

Klíčové funkce:

  • Sledování interakcí
  • Multikanálová komunikace
  • Samoobslužný portál
  • Přizpůsobitelné reporty
  • Nástroje pro spolupráci

Výhody:

  • Robustní možnosti reportování
  • Snadné nastavení a používání
  • Přizpůsobitelná znalostní databáze

Nevýhody:

  • Omezené možnosti rezervace vstupenek
  • Vyšší cenová hladina
  • Bezplatný plán neobsahuje přístup k technické podpoře

Zákazníci HubSpot Service Hub

Platforma help desku HubSpot Service Hub se může pochlubit širokou základnou zákazníků, mezi které patří společnosti jako SoundCloud, GoFundMe a ResellerRatings.

Ceny

Některé nástroje HubSpot Service Hub jsou dostupné zdarma. Nicméně, pro plné využití potenciálu tohoto softwaru si můžete vybrat z tří cenových plánů, které zahrnují €41, €414 nebo €1104 měsíčně.

Kromě těchto možností se můžete přihlásit na bezplatnou zkušební verzi, abyste zjistili, zda je to pro vás správná technologická investice.

Alternativní možnosti softwaru

Prohlédněte si alternativy k HubSpot Service Hub.

TeamSupport

Domovská stránka softwaru TeamSupport helpdesk

Nejlepší help desk software pro společnosti, které řeší menší objem, ale složitější požadavky.

Tato možnost help desku zaměřená na B2B pomáhá svým zákazníkům poskytovat co nejlepší péči o zákazníky.

Klíčové funkce:

  • Správa požadavků (ticketing)
  • SLA
  • Databáze znalostí
  • Výkonnostní metriky
  • Přizpůsobitelná značka

Klady:

  • Intuitivní uživatelské rozhraní
  • Přizpůsobení polí
  • Snadné nastavení

Nevýhody:

  • Neintuitivní funkce reportování
  • Občas může být pomalé
  • Obtížná správa velkých datových sad hromadně

Zákazníci TeamSupport

Mezi společnosti využívající platformu helpdesku TeamSupport patří Comcast, Teladoc Health a Fujifilm.

Ceny

Abyste mohli začít používat tento software, můžete si vybrat z následujících předplatitelských plánů: 49 $, 69 $ nebo 119 $ za agenta měsíčně.

Alternativní možnosti softwaru

Prozkoumejte alternativy k TeamSupport.

Jaký je nejlepší software pro helpdesk?

Shodneme se na tom, že existuje mnoho možností, ze kterých můžete vybírat, ale nebojte se, vybrali jsme pro vás 5 nejlepších, abyste je mohli porovnat.

  • LiveAgent – S hodnocením 4,7 na Capterra je to nejlepší volba pro všechny, kteří hledají cenově dostupné řešení helpdesku s širokým repertoárem funkcí. Dalším důvodem, proč je LiveAgent nejlepší software pro váš helpdesk, je to, že pomáhá zvyšovat konverze, podporovat prodej a vytvářet nejlepší komplexní zákaznickou zkušenost, bez ohledu na odvětví, ve kterém působíte.
  • TeamSupport – Pokud se snažíte poskytovat komplexní a zákaznicky orientované služby, TeamSupport by mohl být právě tím správným řešením pro vás. S hodnocením 4,5 na Capterra si můžete být jisti, že vás tato možnost helpdesku nezklame.
  • Salesforce Service Cloud – Přinést AI a automatizaci do vašich operací zákaznického servisu nikdy nebylo snazší. Salesforce Service Cloud se může pochlubit hodnocením 4,5 na Capterra, takže víte, že investujete do softwaru té nejvyšší kvality.
  • Zendesk – S klientskou základnou přesahující 160 000 firem a hodnocením 4,4 na Capterra je Zendesk skvělou příležitostí pro každou společnost, která se snaží budovat vztahy se svými zákazníky prostřednictvím zapojení a kvalitní zákaznické podpory.
  • Jira Service Management – Pyšnící se hodnocením 4,4 na Capterra, Jira Service Management usnadní implementaci agilní metodiky ve vaší firmě.

Chyby, kterým se vyhnout při nákupu softwaru pro help desk

  • Nedostatečné školení zaměstnanců – Můžete investovat do nejlepšího a nejspolehlivějšího softwaru pro help desk s bohatými funkcemi, ale pokud váš tým nebude schopen plně využít jeho potenciál, nebude vám to k ničemu. Ujistěte se, že agenti zákaznické podpory a ostatní zaměstnanci jsou řádně proškoleni a umí se softwarem pracovat. Můžete toho dosáhnout najmutím licencovaného trenéra, pořádáním seminářů nebo studiem a diskusí nad dostupnou dokumentací.
  • Chybějící potřebné funkce – Nepospíchejte při výběru softwaru, který chcete zakoupit. Prozkoumejte nabízené funkce. Poskytuje vše, co potřebujete? Existují nějaká omezení, která jsou pro vás nepřijatelná? Kladením otázek a kritickým přístupem před nákupem si zajistíte, že nebudete později litovat, že software pro help desk nenabízí dostatečné funkce pro váš úspěch.
  • Nevyužití zkušebního období naplno – Pokud poskytovatel, kterého si vyberete, nabízí zkušební období, využijte ho na maximum. Vyzkoušejte vše, co můžete, seznamte se se softwarem, dělejte chyby a poučte se z nich. To je smyslem zkušební doby zdarma. Zaznamenejte si všechny funkce i výkonné nástroje, stejně jako drobnosti, které software nevyhnutelně přináší. Neopomíjejte ani freeware pro help desk, může vám postačit na splnění vašich potřeb.
  • Vyjednávání o slevách – Přiznejme si to, všichni máme rádi, když můžeme získat dobrou cenu. U produktu, který je tak hluboce integrován do každodenních aktivit vašeho kontaktního centra, však musíte být opatrní a věnovat pozornost tomu, za co se vyplatí zaplatit vyšší cenu.
  • Nezohlednění budoucnosti – Provoz úspěšného kontaktního centra je maraton, nikoli sprint. Myslete do budoucnosti. Vyberte si online software pro help desk, který vám nebude sloužit jen nyní, ale stane se cennou součástí vašeho podnikání i v budoucnu na základě vašich plánů na další rozšíření.

Na co se ptát během demo hovoru o softwaru pro help desk a o společnosti

Mezi nejčastější otázky během demo hovorů o softwaru pro help desk patří:

  • Proč je vaše řešení lepší než u konkurence?
  • Jaký je rozdíl mezi vámi a ostatními?
  • Jak funguje vaše fakturace?
  • Kolik agentů mohu přiřadit k oddělení?
  • Mohu vytvořit vlastní roli agenta?
  • Je možné mít agenta na jiném plánu?
  • Jak mohu zabránit vybírání nejjednodušších úkolů (cherry-picking)?
  • Kde mohu vidět statistiky agenta?
  • Existuje nějaký limit na počet připojených e-mailových účtů?
  • Mohu sloučit tiket?
  • Mohu rozdělit tiket?
  • Je možné tiket odložit?
  • Jak dlouho jsou data uchovávána?

Implementace softwaru pro help desk

Implementace softwaru pro help desk od LiveAgentu může být obecně provedena poměrně rychle.

Zde jsou kroky, které je třeba podniknout, aby vše fungovalo:

  • Identifikujte všechny komunikační kanály, které chcete používat
  • Nastíněte, která oddělení, stavy a toky tiketů budete potřebovat
  • Naplánujte si demo hovor nebo konzultaci s poskytovatelem softwaru pro help desk, abyste pochopili, jak nástroj zapadne do vašeho případu použití
  • Vytvořte si bezplatný zkušební účet
  • Přidejte testovací agenty
  • Nastavte kanály: připojte e-maily, vytvořte chatovací tlačítka, připojte VoIP čísla atd.
  • Nastavte zákaznický portál
  • Nastavte automatizaci pro kategorizaci a směrování tiketů

Závěr

Nejlepší komplexní software pro help desk

Ačkoli je určení nejlepšího všestranného softwaru pro zákaznickou podporu pro každou firmu trochu složité, nejspolehlivějším řešením je software pro help desk od LiveAgentu. Nabízí nejen velké množství základních i pokročilých funkcí, ale má také více než 150 integrací, takže víte, že můžete vytvořit jednotný zážitek pro své klienty a zvýšit jejich loajalitu.

Nejlepší software pro help desk s integrovaným ticketingem, live chatem a call centrem

LiveAgent je jasným vítězem v této kategorii. Nabízí skutečně omnikanálový zážitek díky svému integrovanému ticketingovému softwaru, nejrychlejšímu chatovacímu widgetu na trhu a výjimečnému řešení pro call centrum.

Nejbohatší software pro help desk co do funkcí

Různé firmy mají různé požadavky. Nicméně software pro online help desk od LiveAgentu je nejlepší jak z hlediska množství, tak kvality funkcí. Pomůže vám zvýšit produktivitu agentů a zároveň udržet zákazníka v centru vašich obchodních operací.

Nejlepší software pro help desk z hlediska poměru ceny a výkonu

Opět zde LiveAgent září. Díky své bezplatné variantě je skutečně dostupný pro všechny, bez ohledu na to, zda provozujete malý startup nebo nadnárodní společnost. Můžete také snadno škálovat nahoru nebo dolů podle svých potřeb, takže si můžete být jisti, že vždy dostáváte přesně to, co potřebujete.

Nejlépe hodnocený software pro help desk

LiveAgent se neustále pyšní vysokým hodnocením na stránkách jako Capterra, TrustRadius a G2. Komunita si užívá jeho širokou škálu funkcí a integrací za dostupnou cenu.

Nejjednodušší software pro help desk na nastavení, použití a integraci

Pokud hledáte software pro help desk, který je snadno nastavitelný, LiveAgent je tou správnou volbou. Nemusíte se obávat zapojení svého IT oddělení, ani nepotřebujete znát programování. Toto řešení pro help desk je snadno přístupné všem, včetně těch, kteří se nepovažují za příliš technicky zdatné.

Related Articles to Helpdesk software
Tento kontrolní seznam helpdesku zajistí, že se vašim zákazníkům dostane vždy prvotřídního zacházení.

Kontrolní seznam helpdesku

Nastavte svůj helpdesk snadno pomocí našeho podrobného kontrolního seznamu. Zajistěte prvotřídní zákaznickou podporu s LiveAgent!

Zlepšete své služby zákazníkům pomocí pokročilých funkcí helpdesku, které vám pomohou přizpůsobit komunikaci a poskytovat rychlé odpovědi zákazníkům.

Potřebujete zlepšit služby zákazníkům?

Zlepšete své služby zákazníkům pomocí pokročilých funkcí helpdesku, které vám pomohou přizpůsobit komunikaci a poskytovat rychlé odpovědi zákazníkům.

Vzdělávací a nevládní / neziskové organizace si obvykle potrpí na budování silných osobních vztahů, protože právě v této oblasti působí. Je však pro ně dobré pokrýt své osobní aktivity pomocí LiveAgent, aby ušetřily své provozní časové zdroje.

Helpdesk software pro vzdělávací a neziskové organizace

Objevte, jak může LiveAgent pomoci vaší vzdělávací nebo neziskové organizaci zefektivnit komunikaci a zvýšit efektivitu. Využijte nejlépe hodnocený helpdesk software k posílení vztahů s partnery a modernizaci zákaznické podpory. Začněte bezplatnou zkušební verzi a zažijte transformační změnu bez potřeby kreditní karty!

Nástroje zákaznické služby mohou být skvělým způsobem, jak posílit postavení zákazníků. Firmy se spoléhají hned na několik nástrojů najednou, zjistěte proč.

Nástroje zákaznické služby

Objevte kompletní balíček nástrojů pro zlepšení zákaznického servisu s LiveAgent. Nabízíme vícekanálový helpdesk, live chat, integraci se sociálními sítěmi a další. Ideální pro B2B i B2C firmy, pomáhá zvýšit spokojenost zákazníků a generovat prodeje. Vyzkoušejte zdarma bez závazků!

Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.

Start Free Trial x