Získejte nejlepší nástroje pro vaše týmy zákaznické podpory a udělejte své zákazníky šťastnými. LiveAgent je jedním z nejlepších řešení helpdesku na trhu díky snadné správě tiketů. Využijte naši širokou škálu funkcí, integrací a vynikající multikanálovou podporu pro plynulé konverzace se zákazníky.
Řešení helpdesku
Helpdesk software obvykle zachycuje veškerou příchozí komunikaci od zákazníků a transformuje ji do tiketů pro snadnější správu. Vaši zákazníci využívají nejrůznější způsoby kontaktování, jako je e-mail, telefon, messengery nebo live chat, takže uchovávání veškeré komunikace na jednom místě pomůže vašim pracovníkům zákaznického servisu lépe porozumět problému a rychleji na něj odpovědět.
Využitelnost
Každá firma, která nabízí zákaznickou podporu nebo služby zákazníkům, může využít helpdesk software pro snadné vyřizování dotazů zákazníků. Odpovědnost nesou týmy zákaznické podpory, které jsou hlavními uživateli softwaru help desk. Systémy help desk však často obsahují pokročilé funkce, které rozšiřují jejich užitečnost i na další oddělení. Prodejní tým může využívat funkce call centra nebo chatu, zatímco IT servisní oddělení může využívat e-maily a zákaznický portál se znalostní databází.
Helpdesk může pomoci vašim zástupcům zákaznické podpory řešit problémy rychleji, vyřizovat příchozí požadavky a získávat lepší zpětnou vazbu od zákazníků.
Poskytujte konzistentní zákaznický servis napříč všemi kanály s rychlejšími reakčními časy. Používejte SLA k prioritizaci zákaznických e-mailů.
Týmy zákaznické podpory mohou využívat sdílenou schránku a další nástroje pro úzkou spolupráci mezi sebou.
Získejte důležitá data, využijte je ke zlepšení a poskytujte skvělý zákaznický servis díky analýzám z vlastních reportů.
Níže naleznete stručné srovnání 5 nejlepších možností help desk softwaru, které vám poskytnou rychlý přehled. Pro podrobnější pochopení každé z nich si určitě prohlédněte naše podrobné recenze dále v článku.
Help Desk software | Hodnocení Capterra | Webové rozhraní | Zdarma verze | Zkušební verze | Cenové rozpětí |
---|---|---|---|---|---|
LiveAgent | 4.7/5 | ✅Ano | ✅Ano | ✅Ano | $15 agent/m |
Zendesk | 4.4/5 | ✅Ano | ❌Ne | ✅Ano | $19/agent/m |
Jira Service Management | 4.4/5 | ✅Ano | ✅Ano | ✅Ano | $20/agent/m |
TeamSupport | 4.5/5 | ✅Ano | ❌Ne | ❌Ne | $49/agent/m |
Salesforce Service Cloud | 4.4/5 | ✅Ano | ❌Ne | ✅Ano | $25/agent/m |
Vynikající helpdesk software nabízí řadu nástrojů pro snadnější interakci se zákaznickou podporou.
Systém ticketingu LiveAgent je důležitou součástí helpdesk softwaru. Shromažďuje zprávy od zákazníků a mění je na tikety podpory v univerzální schránce s podporou pokročilých funkcí.
Poskytněte úžasný zákaznický servis pomocí našeho rychlého widgetu pro live chat. Naše funkce živého chatu je podpořena základními funkcemi, jako jsou kanelované odpovědi, zobrazení psaní v reálném čase a další.
Založte si call centrum a nabídněte osobní přístup k zákazníkům prostřednictvím telefonních hovorů. Náš software pro služby zákazníkům zvládá příchozí i odchozí hovory pro snadnou interakci se zákazníky nebo řešení příchozích tiketů.
Naše integrace se sociálními sítěmi jsou oblíbenými funkcemi pro vytváření loajálních a spokojených zákazníků. Váš tým zákaznické podpory se může zapojit do komunikace s vašimi zákazníky na sociálních sítích z našeho ticketovacího systému.
Poskytněte užitečné znalosti pomocí naší znalostní databáze pro snadnou podporu. Sdílejte nejlepší obchodní postupy, informační články, návody a další informace pomocí našeho výkonného nástroje báze znalostí.
Podívejte se na některé z nejvýznamnějších funkcí našeho nástroje helpdesku a získejte kompletní představu o uživatelském prostředí LiveAgent.
Správa úkolů
Zbavte se všech všedních a opakujících se úkolů pomocí funkce Pravidla. Nastavte si jednoduché automatizace, které zautomatizují základní funkce helpdesku, a soustřeďte se na to, co je důležité. Pomocí pravidel můžete přenášet nebo řešit tikety, přidávat specifické značky a další. Automatizační funkce LiveAgent jsou ideální úsporou času – mohou pomoci agentům dělat smysluplnější práci a snížit náklady na správu helpdesku.
Vícejazyčná podpora
Náš software mluví vaším jazykem. Vyberte si požadovaný jazyk a přizpůsobte si LiveAgent svým preferencím. LiveAgent v současné době podporuje 43 jazyků a neustále pracujeme na pravidelném přidávání nových jazyků. Využijte výhody jazykově přizpůsobitelných widgetů a mluvte jazykem svých zákazníků. Jednoduše nastavte jazyk v nastavení jednotlivých widgetů a můžete začít.
Reporty
LiveAgent měří data v systému helpdesku a vytváří komplexní přehledy, které jsou snadno přístupné z ovládacího panelu. Měření individuálního nebo celkového výkonu agenta, výkonu kanálu, vyřešených tiketů, probíhajících chatů, hodnocení agentů a dalších údajů. Zvolte si, jak chcete data vizualizovat, a využijte je ke zlepšení výkonnosti svého helpdesku v každém aspektu.
Řízení vztahů
Společnost LiveAgent spolupracuje s mnoha partnery, aby zákazníkům umožnila začlenit platformu pro řízení vztahů se zákazníky. Díky integraci CRM budou mít vaši agenti rychlý a efektivní přístup k údajům o zákaznících. Efektivně vyřešíte každý zákaznický dotaz a zároveň vytvoříte dlouhodobé vztahy se zákazníky. LiveAgent nabízí také základní funkce CRM pro ty, kteří nepoužívají řešení CRM třetí strany.
Aplikace pro chytré telefony
Chcete poskytovat zákaznickou podporu a odpovídat na dotazy na cestách? LiveAgent má nativní aplikace pro Android a iOS, takže můžete odpovídat i mimo počítač. Obě aplikace umožňují vyřizovat jakýkoli druh požadavků – e-maily, hovory, živé chaty a požadavky na sociálních sítích. Aplikace jsou pro každého uživatele služby LiveAgent zdarma, takže si je můžete kdykoli stáhnout.
Bezplatná podpora
Helpdesk software vám umožní pomáhat zákazníkům 24 hodin denně, 7 dní v týdnu. Jak? Jednoduše tím, že vytvoříte podrobnou znalostní bázi. Podle našeho průzkumu téměř 70 % zákazníků dává přednost samoobslužné možnosti. Samoobsluha je rychlá, pohodlná a může vaší firmě poskytnout náskok před konkurencí.
Vícekanálové funkce
Už neztrácejte čas přepínáním mezi platformami, abyste mohli reagovat na dotazy zákazníků. Sledujte, jak se vaše interakce se zákazníky okamžitě zlepšují, když v aplikaci LiveAgent propojíte mimo jiné e-mail, live chat, telefonní hovory a sociální média.
Analytické nástroje
Vždy se informujte o výkonnosti agentů, abyste se mohli denně zlepšovat. Údaje o výkonnosti týmu v aplikaci LiveAgent mohou vaší firmě poskytnout užitečné informace o službách zákazníkům. Díky tomu můžete zjistit, zda je potřeba další školení nebo jak zlepšit spokojenost zákazníků.
Správa služeb
Jedním ze způsobů, jak zlepšit zákaznickou zkušenost, je oslovit zákazníky v průběhu jejich prohlížení. Software pro zákaznický servis umožňuje vašim zástupcům zákaznického servisu oslovovat zákazníky prostřednictvím proaktivních pozvánek na chat. Díky tomu mohou vaši agenti zabránit vysoké míře odchodů, zlepšit CX a v konečném důsledku zvýšit loajalitu zákazníků.
Vlastní pracovní postupy
Abyste vytvořili hvězdný zákaznický servis, musí být vaši agenti rychlí a efektivní. Řešení opakujících se úkolů však může zabrat spoustu jejich času. Automatizace úkolů a vytváření e-mailových šablon/předdefinovaných zpráv prostřednictvím ticketovacího systému umožňuje agentům vyčlenit svůj čas pro zákazníky v nouzi.
Nástroje pro spolupráci
Systém helpdesku umožňuje kolegům spolupracovat mnoha způsoby. Tým zákaznického servisu může komunikovat přímo v lístcích zákaznické podpory a velmi rychle řešit problémy zákazníků. Kromě toho může tým zákaznické podpory chatovat i mimo tikety helpdesku. Efektivní týmová práce pozvedne vaše služby zákazníkům na profesionální úroveň, což povede ke spokojeným zákazníkům.
Vyzkoušejte si vše, co nabízíme, s bezplatnou 30denní zkušební verzí
Pečlivě jsme vybrali funkce v našich cenových plánech, abyste si mohli vybrat nejdostupnější plán s nejlepší hodnotou. Plaťte pouze za to, co využijete, aniž byste překročili svůj rozpočet.
Most Popular
Všichni víme, že poskytování úžasné zákaznické podpory je nutností. Digitální transformace však jde ruku v ruce s vyšší poptávkou po rychlé, efektivní a užitečné podpoře ze strany podniků. Dobrá zpráva je, že i v těchto hektických časech vám spolehlivá platforma softwaru pro zákaznický help desk umožní vytvořit nejlepší zážitek pro vaše zákazníky. Výzkum ukazuje, že 84 % společností, které se snaží zlepšit své zákaznické zkušenosti, zaznamenalo nárůst svých příjmů.
Takže, bez zbytečného otálení, pojďme se podívat na to, jak jej můžete využít k úspěšnému podnikání.
Pokud jste někdy kontaktovali nějakou společnost, je pravděpodobné, že jste již interagovali se softwarem pro helpdesk. Jedním z nejužitečnějších nástrojů v každém helpdesk softwaru je funkce univerzální schránky, která konsoliduje veškerou komunikaci na jedno místo.
Ale jak přesně to funguje?
Ačkoli složité procesy probíhající na pozadí se mohou lišit u různých poskytovatelů helpdesk softwaru, jejich jádro zůstává stejné.
Když zákazník kontaktuje firmu prostřednictvím e-mailu, živého chatu, zprávy na sociálních sítích nebo jiných komunikačních kanálů, je vytvořen helpdesk tiket. Tento tiket často obsahuje informace, jako je kanál, ze kterého interakce pochází, zpráva od zákazníka, SLA, informace o zákazníkovi a další, v závislosti na používaném software pro helpdesk a jeho konfiguraci.
Jakmile je tiket vytvořen, je doručen do schránky. Odtud je přiřazen agentovi, který dále komunikuje se zákazníkem a snaží se problém co nejlépe vyřešit.
V případě, že první zástupce zákaznické podpory nedokáže problém vyřešit, může být tiket eskalován na jiného zástupce, oddělení nebo úroveň, která je lépe vybavena na řešení složitějších problémů. Tento proces se nazývá cesta eskalace.
Ačkoli je software pro správu helpdesku úžasný nástroj, který vám umožňuje podporovat mnoho zákazníků po celém světě, také s sebou přináší určité výzvy. Podívejme se na některé z nich a diskutujme o možných řešeních.
Ačkoli se to může zdát jako jednoduchá výkonnostní metrika, není tomu tak. V kontaktních centrech je míra vyřešení při prvním kontaktu důležitým ukazatelem spokojenosti zákazníků a toho, zda jsou jejich očekávání naplněna. Tento problém může nastat kvůli nedostatečnému školení agentů nebo přetížení žádostmi v helpdesku, mezi jinými faktory.
Řešení: Připravte svůj personál na řešení složitějších problémů zákazníků, analyzujte zprávy a data k určení nejlepšího postupu a vypracujte efektivní postup eskalace.
I kontaktní centra s velkým počtem řádně vyškolených agentů mohou být zahlcena množstvím zbytečných otázek, které dostávají.
Řešení: Vytvořte a nabídněte zákazníkům spolehlivý a informativní samoobslužný portál s bázi znalostí. Zajistěte, aby vaše schránka nebyla zaplavena otázkami, na které si zákazníci mohou snadno odpovědět sami. Výzkum SupperOffice ukazuje, že až 91 % respondentů by použilo bázi znalostí, pokud by byla dostupná a přizpůsobená jejich potřebám.
Každá firma je jiná. Proto potřebují různé řešení software pro helpdesk zahrnující různé funkce.
Řešení: Důkladně prozkoumejte systém tiketování, který chcete používat, a ujistěte se, že poskytuje vše, co vaše firma potřebuje k úspěchu. Prostudujte všechny dostupné zprávy a analýzy. Říká se, že znalost je síla, takže se ujistěte, že rozumíte všem aspektům a funkcím svého helpdesk softwaru.
Věděli jste, že až 42 % agentů nemůže vyřešit dotazy zákazníků kvůli zastaralým nebo nepropojeným systémům?
Řešení: Vždy se držte na špičce, pokud jde o aktualizace, opravy a inovace.
Mnoho problémů může pramenit pouze z této výzvy. Pokud vaši agenti tráví hodiny prováděním opakujících se úkolů, jsou méně angažovaní a méně produktivní, a existuje vyšší pravděpodobnost vysoké fluktuace zaměstnanců ve vašem kontaktním centru.
Řešení: Používejte funkce umělé inteligence a automatizace. Mějte však na paměti, že s implementací těchto funkcí buďte opatrní. Nechcete ztratit ten „lidský dotek“, díky kterému je zákaznická podpora přátelská a příjemná zkušenost.
Řešení aplikací pro helpdesk zahrnují různé funkce a možnosti přizpůsobené široké škále klientů.
Následující jsou nejčastější typy softwarových řešení pro helpdesk.
Když hledáte nejlepší software pro helpdesk pro svou společnost, narazíte na mnoho populárních funkcí, možností a integrací, které různé řešení nabízejí. Nicméně zde je 10 nejdůležitějších funkcí, které byste měli nejprve zvážit.
Nejdříve doporučujeme napsat seznam všech požadavků, které máte na svůj nový online software pro helpdesk.
Pokud nemůžete sami přijít na všechny potřeby svého kontaktního centra, promluvte si se svým personálem. Oni mají vhled do každodenního fungování kontaktního centra, takže jsou nejlepším zdrojem informací, když vybíráte software, se kterým budou nakonec pracovat.
Abyste sobě i svému personálu pomohli vybrat nejlepší firemní software, níže uvádíme několik strategií, které zahrnout do rozhodovacího procesu.
Ačkoli nikdo nechce myslet na to, že by se mohlo něco pokazit, je důležité mít na paměti, že mít podporu připravenou k dispozici je klíčové, pokud chcete, aby vše fungovalo hladce. Nikdo nechce čekat hodiny nebo dokonce dny na odpověď od týmů zákaznické podpory, takže se ujistěte, že si před konečným rozhodnutím provedete průzkum kvality zákaznické podpory poskytovatele.
Většina vlastníků firem má růst firmy na vrcholu svých priorit. Nezapomeňte však, že i vaše kontaktní centrum musí držet krok. Stejně tak software pro zákaznický helpdesk, který používáte, může být škálován nahoru nebo dolů. Při výběru softwarového řešení pro helpdesk, které chcete zakoupit, vždy ověřte, jak snadné je škálování oběma směry.
Bez ohledu na to, jak úžasný software používáte, vždy existují nějaké překážky a omezení. Věnujte čas prostudování schopností softwaru, který zvažujete, a rozhodněte se, bez kterých funkcí se neobejdete.
V prostředí kontaktního centra je týmová práce alfou a omegou. Řešení více problémů najednou, poskytování podpory přes chat při telefonování nebo zmínky na sociálních sítích nejsou úkoly pro samotáře. Vyberte software pro helpdesk, který umožňuje vašemu týmu bezproblémovou spolupráci. Usnadní to jejich práci a zároveň zlepší celkovou produktivitu firmy.
Ujistěte se, že váš helpdesk software se dokáže připojit k různým webům a aplikacím. Nejenže to zpřístupní vaše produkty a služby, ale také poskytne vynikající jednotnou zákaznickou zkušenost napříč všemi platformami.
Nejlepší software pro helpdesk pro malé a střední podniky, které chtějí poskytovat nejlepší zákaznickou podporu klientům po celém světě.
LiveAgent je softwarové řešení pro helpdesk s více než 150 integracemi a mnoha pokročilými funkcemi. Více než 40 000 zákazníků spoléhá na tento software, aby poskytovali vynikající zákaznické služby svým klientům.
Mezi nejznámější zákazníky tohoto softwaru patří průmysloví giganti jako Huawei, Nascar, BMW, Slido a Yamaha.
LiveAgent můžete používat zcela zdarma. Pokud však chcete využívat jeho pokročilé funkce, můžete si vybrat z tří cenových možností, a to 15 $, 29 $ a 49 $ měsíčně.
Pokud si jej chcete vyzkoušet, zaregistrujte se na 30denní bezplatnou zkušební verzi a seznamte se se systémem.
Nejlepší help desk software pro firmy všech velikostí, které berou své IT operace vážně.
Tento cloudový help desk software, založený v roce 2006, není žádným nováčkem v oblasti zákaznické podpory.
Software pro help desk Spiceworks můžete používat zdarma.
Prozkoumejte alternativy k Spiceworks.
Nejlepší software pro help desk pro malé a velké firmy, které usilují o poskytování úžasné zákaznické podpory.
Help Scout důvěřuje více než 12 000 společností napříč všemi odvětvími. Díky mnoha integracím vaši zákazníci nikdy nezmeškají příležitost kontaktovat vaši firmu.
Některé společnosti, které používají Help Scout, zahrnují OkCupid, Trello a Honey.
Help Scout nabízí tříúrovňové předplatné pro svůj software, které zahrnuje $20, $35 a $60 za uživatele měsíčně při roční fakturaci.
Abyste si mohli vyzkoušet funkce Help Scout před závazkem k placenému plánu, můžete se zaregistrovat na 15denní bezplatnou zkušební verzi.
Podívejte se na alternativy k Help Scout.
Nejlepší helpdesk software pro středně velké a velké společnosti s vysokým objemem každodenních interakcí se zákazníky.
Více než 50 000 společností po celém světě používá platformu Zoho Desk pro jejich každodenní aktivity v kontaktních centrech.
Základna zákazníků Zoho Desk zahrnuje společnosti jako Daimler, Land Rover a Essilor.
Zoho Desk můžete využívat ve verzi zdarma s jeho základními funkcemi. Pokud však chcete využít plný potenciál tohoto business softwaru, můžete si vybrat jeden z cenových plánů za €14, €23 nebo €40 na agenta měsíčně.
Nejprve si jej můžete vyzkoušet registrací na 15denní zkušební verzi zdarma.
Podívejte se na alternativy k Zoho Desk.
Nejlepší helpdesk software pro větší firmy v oblasti IT, vývoje, provozu a dalších, které chtějí poskytovat nejlepší podporu.
Jira Service Management od Atlassian umožňuje bezproblémovou spolupráci mezi vývojovým, IT provozním a dalšími odděleními.
Jira Service Management je široce využíván v podnicích jako Toast, Lucid Motors a Solarisbank.
Základní funkce softwaru Jira Service Management IT help desk jsou k dispozici zdarma. Pro přístup k pokročilejším možnostem si můžete zvolit jejich standardní plán za 20 $ nebo prémiový plán za 40 $ na agenta měsíčně, které jsou účtovány ročně. Nabízejí také plán Enterprise pro společnosti s více než 201 agenty, který stojí 128 000 $ ročně.
Abyste si software mohli vyzkoušet před závazkem k placenému plánu, můžete se zaregistrovat k 7denní bezplatné zkušební verzi.
Přečtěte si alternativy k Jira.
Nejlepší help desk software pro společnosti v oblasti finančních služeb, vzdělávání a vládních organizací.
Freshservice je software pro servisní desku, který přináší chytrou automatizaci blíže svým klientům a pomáhá jim poskytovat vynikající zákaznický servis.
Mezi společnosti, které využívají Freshservice, patří VICE Media, TaylorMade Golf a Chargebee.
Pro přístup k funkcím Freshservice si můžete předplatit plány za $15, $40, $75 nebo $95 na agenta měsíčně, účtované ročně.
Než se rozhodnete pro nejlepší plán pro vaše podnikání, můžete si Freshservice vyzkoušet registrací na jejich 21denní bezplatný plán.
Nejlepší software pro helpdesk pro všechny firmy, které se snaží budovat dlouhodobé vztahy se svými zákazníky.
S více než 50 000 zákazníky po celém světě Freshdesk nezklame žádnou firmu zaměřenou na zákazníky.
Mezi věrné zákazníky Freshdesku patří Decathlon, Aramex a Bridgestone.
Pokud máte až 10 agentů, můžete tento software pro podporu servisní desky používat zdarma. Můžete si však také vybrat předplatitelské plány za €15, €49 nebo €79 na agenta měsíčně, přičemž fakturace probíhá ročně.
Pokud byste ho chtěli nejprve vyzkoušet, můžete využít jejich 21denní bezplatnou zkušební verzi.
Vyhodnoťte alternativy k Freshdesku.
Nejlepší software pro help desk pro rostoucí společnosti, které se snaží poskytovat úžasné zákaznické služby.
Více než 160 000 společností důvěřuje Zendesku, aby jim pomohl uzavírat obchody a starat se o své klienty.
Mezi spokojené zákazníky Zendesk patří například Polaris, Modsy a BoxyCharm.
Jejich cenové plány začínají od 19 € za agenta měsíčně a pokračují variantami za 49 € a 99 €. Všechny ceny jsou účtovány ročně.
Před zakoupením si můžete zaregistrovat 30denní zkušební verzi zdarma a seznámit se s touto platformou helpdesku.
Podívejte se na alternativy Zendesk.
Nejlepší software pro helpdesk pro firmy všech velikostí v e-commerce a mnoha dalších oblastech.
Gorgias pomáhá více než 9000 společnostem zvyšovat jejich příjmy a poskytovat skvělé zákaznické zkušenosti díky své aplikaci speciálně navržené pro Shopify.
Některé značky, které spoléhají na Gorgias, zahrnují Steve Madden, Bokksu a Marine Layer.
S používáním softwaru Gorgias pro helpdesk můžete začít tím, že si předplatíte jeden z následujících plánů: 50 $, 300 $ nebo 750 $ měsíčně. Pokud byste chtěli získat vlastní cenový plán, můžete kontaktovat tým Gorgias.
Předtím, než se zavážete k placené verzi, si můžete Gorgias vyzkoušet registrací na bezplatnou zkušební verzi.
Prohlédněte si alternativy Gorgias.
Nejlepší software pro helpdesk pro firmy všech velikostí napříč různými obory.
Salesforce Service Cloud vám umožňuje poskytovat komplexní zákaznický servis pomocí AI a integrace oblíbených komunikačních kanálů podpory.
Mezi zákazníky Salesforce Service Cloud najdete IBM, Mercedes-Benz a NBCUniversal.
Salesforce Service Cloud nabízí čtyři cenové možnosti včetně $25, $75, $150 a $300 za uživatele měsíčně, fakturováno ročně.
Pokud si to chcete nejprve vyzkoušet, můžete se zaregistrovat na jejich 14denní bezplatné zkušební období.
Nejlepší help desk software pro společnosti všech velikostí napříč všemi odvětvími.
Díky mnoha automatizačním možnostem od SysAid mohou jejich klienti spravovat každý tiket a interakci se zákazníkem s náležitou pozorností.
SysAid důvěřují známé společnosti, jako jsou The Guardian, Bacardi a Fuji Xerox.
Chcete-li se dozvědět více o cenách SysAid, kontaktujte jejich tým, aby vám připravil plán, který bude vyhovovat vašim potřebám.
Pokud si to chcete vyzkoušet bez jakýchkoliv závazků, můžete se zaregistrovat na 30denní bezplatnou zkušební verzi.
Prozkoumejte alternativy k SysAid.
Nejlepší help desk software pro firmy, které používají Gmail nebo Google Apps pro zákaznickou podporu.
Hiver je výjimečná platforma servisního stolu vytvořená pro Google Workspace. Pomáhá více než 1500 společnostem efektivně provozovat jejich kontaktní centra přímo v Gmailu.
Hiveru důvěřuje mnoho podniků, jako jsou Course Hero, Upwork a AppsFlyer.
Můžete začít používat funkce a možnosti Hiveru za $15, $39 nebo $59 na uživatele měsíčně.
Hiver také nabízí možnost vyzkoušet jejich help desk software zdarma, pokud se přihlásíte na 7denní zkušební verzi.
Podívejte se na alternativy k Hiveru.
Nejlepší help desk software pro všechny firmy, které chtějí dosáhnout vyšší provozní efektivity.
Front používá více než 7500 společností napříč všemi odvětvími díky svým úžasným nástrojům pro spolupráci a možnostem optimalizace pracovních procesů.
Vysoce výkonné týmy v různých společnostech používají Front, včetně společností Instructure, Culture Amp a Morningside.
Můžete si vybrat ze tří cenových možností Front: $19, $49 nebo $99 za osobu za měsíc.
Je také možnost zaregistrovat se na 7denní zkušební verzi zdarma, abyste si mohli software vyzkoušet před nákupem.
Prozkoumejte alternativy Front.
Nejlepší software pro helpdesk pro společnosti napříč všemi odvětvími, které se zaměřují na poskytování nejlepšího zákaznického zážitku.
HubSpot Service Hub působí ve více než 120 zemích a slouží více než 100 000 spokojeným a šťastným zákazníkům.
Platforma help desku HubSpot Service Hub se může pochlubit širokou základnou zákazníků, mezi které patří společnosti jako SoundCloud, GoFundMe a ResellerRatings.
Některé nástroje HubSpot Service Hub jsou dostupné zdarma. Nicméně, pro plné využití potenciálu tohoto softwaru si můžete vybrat z tří cenových plánů, které zahrnují €41, €414 nebo €1104 měsíčně.
Kromě těchto možností se můžete přihlásit na bezplatnou zkušební verzi, abyste zjistili, zda je to pro vás správná technologická investice.
Prohlédněte si alternativy k HubSpot Service Hub.
Nejlepší help desk software pro společnosti, které řeší menší objem, ale složitější požadavky.
Tato možnost help desku zaměřená na B2B pomáhá svým zákazníkům poskytovat co nejlepší péči o zákazníky.
Mezi společnosti využívající platformu helpdesku TeamSupport patří Comcast, Teladoc Health a Fujifilm.
Abyste mohli začít používat tento software, můžete si vybrat z následujících předplatitelských plánů: 49 $, 69 $ nebo 119 $ za agenta měsíčně.
Prozkoumejte alternativy k TeamSupport.
Shodneme se na tom, že existuje mnoho možností, ze kterých můžete vybírat, ale nebojte se, vybrali jsme pro vás 5 nejlepších, abyste je mohli porovnat.
Mezi nejčastější otázky během demo hovorů o softwaru pro help desk patří:
Implementace softwaru pro help desk od LiveAgentu může být obecně provedena poměrně rychle.
Zde jsou kroky, které je třeba podniknout, aby vše fungovalo:
Ačkoli je určení nejlepšího všestranného softwaru pro zákaznickou podporu pro každou firmu trochu složité, nejspolehlivějším řešením je software pro help desk od LiveAgentu. Nabízí nejen velké množství základních i pokročilých funkcí, ale má také více než 150 integrací, takže víte, že můžete vytvořit jednotný zážitek pro své klienty a zvýšit jejich loajalitu.
LiveAgent je jasným vítězem v této kategorii. Nabízí skutečně omnikanálový zážitek díky svému integrovanému ticketingovému softwaru, nejrychlejšímu chatovacímu widgetu na trhu a výjimečnému řešení pro call centrum.
Různé firmy mají různé požadavky. Nicméně software pro online help desk od LiveAgentu je nejlepší jak z hlediska množství, tak kvality funkcí. Pomůže vám zvýšit produktivitu agentů a zároveň udržet zákazníka v centru vašich obchodních operací.
Opět zde LiveAgent září. Díky své bezplatné variantě je skutečně dostupný pro všechny, bez ohledu na to, zda provozujete malý startup nebo nadnárodní společnost. Můžete také snadno škálovat nahoru nebo dolů podle svých potřeb, takže si můžete být jisti, že vždy dostáváte přesně to, co potřebujete.
LiveAgent se neustále pyšní vysokým hodnocením na stránkách jako Capterra, TrustRadius a G2. Komunita si užívá jeho širokou škálu funkcí a integrací za dostupnou cenu.
Pokud hledáte software pro help desk, který je snadno nastavitelný, LiveAgent je tou správnou volbou. Nemusíte se obávat zapojení svého IT oddělení, ani nepotřebujete znát programování. Toto řešení pro help desk je snadno přístupné všem, včetně těch, kteří se nepovažují za příliš technicky zdatné.
Potřebujete zlepšit služby zákazníkům?
Zlepšete své služby zákazníkům pomocí pokročilých funkcí helpdesku, které vám pomohou přizpůsobit komunikaci a poskytovat rychlé odpovědi zákazníkům.
Helpdesk software pro vzdělávací a neziskové organizace
Objevte, jak může LiveAgent pomoci vaší vzdělávací nebo neziskové organizaci zefektivnit komunikaci a zvýšit efektivitu. Využijte nejlépe hodnocený helpdesk software k posílení vztahů s partnery a modernizaci zákaznické podpory. Začněte bezplatnou zkušební verzi a zažijte transformační změnu bez potřeby kreditní karty!
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.