Pořiďte si ty nejlepší nástroje pro své týmy zákaznických služeb a udělejte svým zákazníkům radost. LiveAgent je díky snadné správě tiketů jedním z nejlepších řešení helpdesku na trhu. Využijte naši širokou škálu funkcí, integrací i vynikající vícekanálovou podporu pro bezproblémovou konverzaci se zákazníky.
Řešení helpdesku
Helpdesk software obvykle zachycuje veškerou příchozí komunikaci od zákazníků a transformuje ji do tiketů pro snadnější správu. Vaši zákazníci využívají nejrůznější způsoby kontaktování, jako je e-mail, telefon, messengery nebo live chat, takže uchovávání veškeré komunikace na jednom místě pomůže vašim pracovníkům zákaznického servisu lépe porozumět problému a rychleji na něj odpovědět.
Využitelnost
Každá firma, která nabízí zákaznickou podporu nebo služby zákazníkům, může využít helpdesk software pro snadné vyřizování dotazů zákazníků. Odpovědnost nesou týmy zákaznické podpory, které jsou hlavními uživateli softwaru help desk. Systémy help desk však často obsahují pokročilé funkce, které rozšiřují jejich užitečnost i na další oddělení. Prodejní tým může využívat funkce call centra nebo chatu, zatímco IT servisní oddělení může využívat e-maily a zákaznický portál se znalostní databází.
Vynikající helpdesk software nabízí řadu nástrojů pro snadnější interakci se zákaznickou podporou.
Systém ticketingu LiveAgent je důležitou součástí helpdesk softwaru. Shromažďuje zprávy od zákazníků a mění je na tikety podpory v univerzální schránce s podporou pokročilých funkcí.
Poskytněte úžasný zákaznický servis pomocí našeho rychlého widgetu pro live chat. Naše funkce živého chatu je podpořena základními funkcemi, jako jsou kanelované odpovědi, zobrazení psaní v reálném čase a další.
Založte si call centrum a nabídněte osobní přístup k zákazníkům prostřednictvím telefonních hovorů. Náš software pro služby zákazníkům zvládá příchozí i odchozí hovory pro snadnou interakci se zákazníky nebo řešení příchozích tiketů.
Naše integrace se sociálními sítěmi jsou oblíbenými funkcemi pro vytváření loajálních a spokojených zákazníků. Váš tým zákaznické podpory se může zapojit do komunikace s vašimi zákazníky na sociálních sítích z našeho ticketovacího systému.
Poskytněte užitečné znalosti pomocí naší znalostní databáze pro snadnou podporu. Sdílejte nejlepší obchodní postupy, informační články, návody a další informace pomocí našeho výkonného nástroje báze znalostí.
Podívejte se na některé z nejvýznamnějších funkcí našeho nástroje helpdesku a získejte kompletní představu o uživatelském prostředí LiveAgent.
Správa úkolů
Zbavte se všech všedních a opakujících se úkolů pomocí funkce Pravidla. Nastavte si jednoduché automatizace, které zautomatizují základní funkce helpdesku, a soustřeďte se na to, co je důležité. Pomocí pravidel můžete přenášet nebo řešit tikety, přidávat specifické značky a další. Automatizační funkce LiveAgent jsou ideální úsporou času – mohou pomoci agentům dělat smysluplnější práci a snížit náklady na správu helpdesku.
Vícejazyčná podpora
Náš software mluví vaším jazykem. Vyberte si požadovaný jazyk a přizpůsobte si LiveAgent svým preferencím. LiveAgent v současné době podporuje 43 jazyků a neustále pracujeme na pravidelném přidávání nových jazyků. Využijte výhody jazykově přizpůsobitelných widgetů a mluvte jazykem svých zákazníků. Jednoduše nastavte jazyk v nastavení jednotlivých widgetů a můžete začít.
Reporty
LiveAgent měří data v systému helpdesku a vytváří komplexní přehledy, které jsou snadno přístupné z ovládacího panelu. Měření individuálního nebo celkového výkonu agenta, výkonu kanálu, vyřešených tiketů, probíhajících chatů, hodnocení agentů a dalších údajů. Zvolte si, jak chcete data vizualizovat, a využijte je ke zlepšení výkonnosti svého helpdesku v každém aspektu.
Řízení vztahů
Společnost LiveAgent spolupracuje s mnoha partnery, aby zákazníkům umožnila začlenit platformu pro řízení vztahů se zákazníky. Díky integraci CRM budou mít vaši agenti rychlý a efektivní přístup k údajům o zákaznících. Efektivně vyřešíte každý zákaznický dotaz a zároveň vytvoříte dlouhodobé vztahy se zákazníky. LiveAgent nabízí také základní funkce CRM pro ty, kteří nepoužívají řešení CRM třetí strany.
Aplikace pro chytré telefony
Chcete poskytovat zákaznickou podporu a odpovídat na dotazy na cestách? LiveAgent má nativní aplikace pro Android a iOS, takže můžete odpovídat i mimo počítač. Obě aplikace umožňují vyřizovat jakýkoli druh požadavků – e-maily, hovory, živé chaty a požadavky na sociálních sítích. Aplikace jsou pro každého uživatele služby LiveAgent zdarma, takže si je můžete kdykoli stáhnout.
Bezplatná podpora
Helpdesk software vám umožní pomáhat zákazníkům 24 hodin denně, 7 dní v týdnu. Jak? Jednoduše tím, že vytvoříte podrobnou znalostní bázi. Podle našeho průzkumu téměř 70 % zákazníků dává přednost samoobslužné možnosti. Samoobsluha je rychlá, pohodlná a může vaší firmě poskytnout náskok před konkurencí.
Vícekanálové funkce
Už neztrácejte čas přepínáním mezi platformami, abyste mohli reagovat na dotazy zákazníků. Sledujte, jak se vaše interakce se zákazníky okamžitě zlepšují, když v aplikaci LiveAgent propojíte mimo jiné e-mail, live chat, telefonní hovory a sociální média.
Analytické nástroje
Vždy se informujte o výkonnosti agentů, abyste se mohli denně zlepšovat. Údaje o výkonnosti týmu v aplikaci LiveAgent mohou vaší firmě poskytnout užitečné informace o službách zákazníkům. Díky tomu můžete zjistit, zda je potřeba další školení nebo jak zlepšit spokojenost zákazníků.
Správa služeb
Jedním ze způsobů, jak zlepšit zákaznickou zkušenost, je oslovit zákazníky v průběhu jejich prohlížení. Software pro zákaznický servis umožňuje vašim zástupcům zákaznického servisu oslovovat zákazníky prostřednictvím proaktivních pozvánek na chat. Díky tomu mohou vaši agenti zabránit vysoké míře odchodů, zlepšit CX a v konečném důsledku zvýšit loajalitu zákazníků.
Vlastní pracovní postupy
Abyste vytvořili hvězdný zákaznický servis, musí být vaši agenti rychlí a efektivní. Řešení opakujících se úkolů však může zabrat spoustu jejich času. Automatizace úkolů a vytváření e-mailových šablon/předdefinovaných zpráv prostřednictvím ticketovacího systému umožňuje agentům vyčlenit svůj čas pro zákazníky v nouzi.
Nástroje pro spolupráci
Systém helpdesku umožňuje kolegům spolupracovat mnoha způsoby. Tým zákaznického servisu může komunikovat přímo v lístcích zákaznické podpory a velmi rychle řešit problémy zákazníků. Kromě toho může tým zákaznické podpory chatovat i mimo tikety helpdesku. Efektivní týmová práce pozvedne vaše služby zákazníkům na profesionální úroveň, což povede ke spokojeným zákazníkům.
Vyzkoušejte si vše, co nabízíme, s bezplatnou 30denní zkušební verzí
Řešení helpdesku může pomoci zástupcům zákaznického servisu řešit problémy se zákaznickou podporou, rychleji vyřizovat příchozí požadavky a získávat lepší zpětnou vazbu od zákazníků.
Poskytování konzistentních služeb zákazníkům ve všech kanálech s rychlejší odezvou. Používejte smlouvy SLA pro stanovení priorit zákaznických e-mailů.
Týmy zákaznického servisu mohou využívat kolaborativní schránku a další nástroje pro úzkou vzájemnou integraci.
Získejte důležitá data, využijte je ke zlepšení a poskytněte skvělé služby zákazníkům díky analýze z vlastních sestav/reportů.
Univerzální řešení
LiveAgent se jako helpdesk software rychle přizpůsobuje potřebám různých obchodních modelů. Zjistěte, jak může vaší společnosti pomoci s podporou zákazníků.
Podívejte se na některé z nejpřínosnějších důvodů, proč společnosti přecházejí na helpdesk software.
Věrnost zákazníků
Věrnost značce se rovná stálému proudu věrných zákazníků ochotných podporovat vaši firmu. Téměř všichni zákazníci považují vynikající zákaznický servis za zásadní faktor při vytváření loajality vůči svým oblíbeným značkám.
96 %
zákazníků dává přednost dobrým službám
Správné řešení helpdesku vám může pomoci získat loajalitu většiny zákazníků tím, že jim poskytnete vynikající zákaznický servis.
Zvýšené příjmy
Drtivá většina zákazníků je ochotna utratit více peněz, pokud jim jejich oblíbená firma poskytne rychlý, spolehlivý a efektivní zákaznický servis. Lepší zákaznická zkušenost znamená větší výdělek.
86 %
zákazníků rádo platí za dobré služby
Získejte si respekt zákazníků a zvyšte své příjmy pomocí správného helpdesk softwaru.
Rychlá podpora
Téměř polovina zákazníků očekává rychlou odpověď na své dotazy. LiveAgent nabízí jeden z nejrychlejších widgetů live chatu na trhu, takže můžete každému návštěvníkovi webu poskytnout odpovědi s bezkonkurenční rychlostí.
46 %
zákazníků očekává rychlou odpověď
Mnoho zákazníků očekává, že společnost odpoví do čtyř hodin. Získejte si jejich důvěru a poskytněte velmi rychlé odpovědi pomocí služby LiveAgent.
Pečlivě jsme vybrali funkce v našich cenových plánech, abyste si mohli vybrat cenově nejvýhodnější plán s nejlepší hodnotou. Plaťte jen za to, co používáte, aniž byste narušili svůj budget.
Most Popular
Všichni víme, že poskytování úžasných služeb zákazníkům je nutností. Digitální transformace však jde ruku v ruce s vyššími nároky na rychlou, efektivní a vstřícnou podporu ze strany firem. Dobrou zprávou je, že i v této hektické době vám spolehlivá softwarová platforma helpdesku umožní vytvořit pro vaše zákazníky tu nejlepší zkušenost. Výzkumy ukazují, že 84 % společností, které se snaží zlepšit zákaznickou zkušenost, zaznamenává zvýšení svých příjmů.
Pojďme si tedy bez dalších okolků probrat, jak ji můžete využít k provozování úspěšného podniku.
Pokud jste se někdy obrátili na nějakou firmu, pravděpodobně jste již přišli do styku se softwarem helpdesku.
Jak přesně ale funguje?
Ačkoli se složité procesy, které probíhají v zákulisí, mohou u různých poskytovatelů softwaru help desk lišit, jejich jádro zůstává stejné.
Když se zákazník obrátí na firmu prostřednictvím e-mailu, chatu, zprávy na sociálních sítích nebo jiných komunikačních kanálů, je vytvořen ticket helpdesku. Tiket často obsahuje informace, jako je kanál, ze kterého interakce pochází, zpráva od zákazníka, SLA, informace o zákazníkovi a další, v závislosti na používaném softwaru service desk a způsobu jeho konfigurace.
Jakmile je tiket vytvořen, je doručen do schránky příchozích. Odtud je přiřazen agentovi, který se stará o další komunikaci se zákazníkem a snaží se problém vyřešit podle svých možností.
V případě, že první zástupce zákaznického servisu nedokáže daný problém vyřešit, může být tiket eskalován na jiného zástupce, oddělení nebo úroveň, která je lépe vybavena pro řešení složitějších problémů. Tento proces se označuje jako eskalační cesta.
Přestože je software pro správu helpdesku úžasným nástrojem, který umožňuje poskytovat podporu mnoha zákazníkům po celém světě, přináší s sebou i určité problémy. Podívejme se na některé z nich a proberme možná řešení.
Ačkoli se to může zdát jako jednoduchý výkonnostní ukazatel, není tomu tak. V kontaktních centrech je vyřešení prvního kontaktu důležitým ukazatelem spokojenosti zákazníků a toho, zda jsou naplněna jejich očekávání. S tímto problémem se můžete setkat mimo jiné kvůli nedostatečnému školení agentů nebo ohromnému množství požadavků na helpdesk.
Řešení: Připravte své zaměstnance na řešení ještě složitějších zákaznických problémů, analyzujte zprávy a data, abyste určili nejlepší postup, a vypracujte účinný postup eskalace.
I kontaktní centra s velkým počtem řádně vyškolených agentů mohou být zahlcena množstvím dotazů, kterým lze předejít.
Řešení: Vypracujte a následně nasměrujte zákazníky na spolehlivý a informativní samoobslužný portál se znalostní databází. Dbejte na to, aby vaše schránka nebyla zaplavena dotazy, na které si zákazníci mohou snadno odpovědět sami. Výzkumy ukazují, že až 91 % respondentů by využilo znalostní databázi, pokud by byla k dispozici a přizpůsobená jejich potřebám.
Všechny podniky se liší. Proto potřebují různá softwarová řešení helpdesku, která zahrnují různé funkce.
Řešení: Důkladně prozkoumejte software, který chcete používat, a ujistěte se, že poskytuje vše, co vaše společnost potřebuje k úspěchu. Prostudujte všechny přehledy a analýzy, které se vám dostanou do rukou. Říká se, že ve znalostech je síla, proto se ujistěte, že rozumíte všem zákoutím fungování softwaru helpdesku.
Věděli jste, že až 42 % agentů nemůže vyřešit dotazy zákazníků kvůli zastaralým nebo nepropojeným systémům?
Řešení: Vždy mějte přehled o záplatách, aktualizacích a inovacích.
Mnoho problémů může pramenit jen z této výzvy. Pokud vaši agenti tráví hodiny prováděním opakujících se úkolů, jsou méně zaujatí a méně produktivní a existuje vyšší pravděpodobnost, že vaše kontaktní centrum zaznamená vysokou míru fluktuace agentů.
Řešení: Využijte umělou inteligenci a automatizační funkce. Po tom, co bylo řečeno, buďte opatrní při její implementaci. Nechcete přece ztratit onen “lidský dotek”, který dělá ze zákaznické podpory přátelskou a příjemnou zkušenost.
Aplikační řešení Service Desk zahrnují různé vlastnosti a funkce přizpůsobené pro širokou škálu klientů.
Níže jsou uvedeny nejběžnější typy softwarových řešení helpdesku.
Při hledání nejlepšího helpdesk softwaru pro vaši společnost narazíte na mnoho oblíbených funkcí, možností a integrací, které různá řešení nabízejí. Toto je však 10 nejdůležitějších, které byste si měli z každého seznamu funkcí odškrtnout jako první.
V první řadě doporučujeme sepsat seznam všech požadavků, které máte na nový online help desk software.
Pokud nejste schopni sami vymyslet všechny potřeby vašeho kontaktního centra, poraďte se se svými zaměstnanci. Ti mají přehled o každodenním provozu kontaktního centra, takže jsou nejlepším zdrojem informací, které můžete získat při výběru softwaru, s nímž nakonec budou pracovat.
Chcete-li vám a vašim zaměstnancům pomoci s výběrem nejlepšího podnikového softwaru, níže uvádíme několik strategií, které je třeba zahrnout do rozhodování.
Ačkoli nikdo nemá rád pomyšlení, že by se něco mohlo pokazit, je důležité mít na paměti, že pokud chcete, aby vše fungovalo bez problémů, je podpora snadno dostupná. Nikdo nerad čeká hodiny nebo dokonce dny na odpověď od týmů zákaznického servisu, proto se před konečným rozhodnutím ujistěte, že jste prozkoumali kvalitu zákaznické podpory dodavatele.
Většina majitelů firem má růst své společnosti na prvním místě seznamu priorit. Nezapomínejte však, že s nimi musí držet krok i vaše kontaktní centrum. Stejně tak i software helpdesku, který používáte, lze škálovat nahoru nebo dolů. Při výběru softwarového řešení helpdesku, které chcete zakoupit, si vždy ověřte, jak snadno lze škálovat oběma směry.
Bez ohledu na to, jak úžasný software používáte, vždy se na cestě objeví nějaké zádrhele a omezení. Věnujte čas prostudování možností softwaru, o jehož pořízení uvažujete, a rozhodněte se, bez kterých funkcí se obejdete a bez kterých ne.
V prostředí kontaktního centra je týmová spolupráce základem hry. Vyřizování více problémů najednou, poskytování chatové podpory během hovoru a získávání zmínek na sociálních sítích není práce pro osamělého vlka. Vyberte si helpdesk software, který vašemu týmu umožní bezproblémovou spolupráci. Usnadní jim to práci a také zvýší celkovou produktivitu firmy.
Zajistěte, aby se váš helpdesk software mohl propojit s různými weby a aplikacemi. Nejenže se tak vaše produkty a služby stanou dostupnějšími, ale také poskytnou vynikající jednotnou zákaznickou zkušenost ve všech oblastech.
LiveAgent
Nejlepší software helpdesku pro malé a středně velké firmy, které chtějí poskytovat nejlepší zákaznickou podporu klientům po celém světě.
LiveAgent je softwarové řešení helpdesku s více než 150 integracemi a mnoha pokročilými funkcemi. Na tento software se spoléhá více než 40 000 zákazníků, kteří poskytují svým klientům vynikající zákaznický servis.
Klíčové vlastnosti:
Výhody:
Nevýhody:
Zákazníci společnosti LiveAgent
Mezi nejznámější zákazníky tohoto softwaru patří průmysloví giganti jako Huawei, Nascar, BMW, Slido a Yamaha.
Ceny
LiveAgent můžete používat zcela zdarma. Pokud však chcete vyzkoušet jeho pokročilé funkce, můžete si vybrat ze tří cenových možností, včetně 15, 29 a 49 dolarů měsíčně.
Pokud si jej chcete vyzkoušet, zaregistrujte se do 14denní bezplatné zkušební verze a seznamte se se systémem.
Nejlepší helpdesk software pro firmy všech velikostí, které berou svůj provoz IT vážně.
Tento cloudový helpdesk software byl založen v roce 2006 a zdaleka není nováčkem na poli zákaznické podpory.
Klíčové funkce:
Výhody:
Nevýhody:
Ceník
Spiceworks můžete používat zcela zdarma.
Podrobné srovnání
Srovnání LiveAgent vs. Spiceworks
Nejlepší helpdesk software pro malé i velké firmy, které se snaží poskytovat úžasné služby zákazníkům.
Help Scoutu důvěřuje více než 12 000 společností ze všech odvětví. Díky mnoha integracím vaši zákazníci nikdy nezmeškají příležitost kontaktovat vaši firmu.
Klíčové funkce:
Výhody:
Nevýhody:
Zákazníci společnosti Help Scout
Mezi společnosti, které používají službu Help Scout, patří například OkCupid, Trello a Honey.
Ceny
Help Scout nabízí třístupňové předplatné svého softwaru, které zahrnuje 20, 35 a 60 dolarů za uživatele měsíčně a je účtováno ročně.
Chcete-li si vyzkoušet funkce softwaru Help Scout předtím, než se zavážete k placenému plánu, můžete se zaregistrovat k 15denní bezplatné zkušební verzi.
Podrobné srovnání
Srovnání produktů LiveAgent a Help Scout
Nejlepší helpdesk software pro středně velké a velké společnosti s vysokým počtem denních interakcí se zákazníky.
Více než 50 000 společností po celém světě používá platformu helpdesku Zoho Desk pro své každodenní činnosti kontaktního centra.
Klíčové funkce:
Výhody:
Nevýhody:
Zákazníci společnosti Zoho Desk
Mezi zákazníky společnosti Zoho Desk patří společnosti jako Daimler, Land Rover a Essilor.
Ceny
Můžete používat bezplatnou verzi aplikace Zoho Desk se základními funkcemi. Pokud však chcete využít plný potenciál tohoto podnikového softwaru, můžete si vybrat jeden z cenových plánů od 14, 23 nebo 40 EUR za agenta měsíčně.
Nejprve si jej můžete vyzkoušet přihlášením k 15denní bezplatné zkušební verzi.
Podrobné srovnání
Srovnání LiveAgent vs. Zoho Desk
Nejlepší software pro helpdesk pro větší firmy v oblasti IT, vývoje, provozu a další, které chtějí poskytovat tu nejlepší podporu.
Jira Service Management od společnosti Atlassian umožňuje vývojářům, IT Ops a dalším oddělením bezproblémově spolupracovat.
Klíčové funkce:
Výhody:
Nevýhody:
Zákazníci společnosti Jira Service Management
Jira Service Management je hojně využíván ve firmách jako Toast, Lucid Motors a Solarisbank.
Ceny
Základní funkce, které software Jira Service Management pro IT help desk nabízí, jsou k dispozici zdarma. Chcete-li získat přístup k pokročilejším možnostem, můžete si vybrat jejich plány Standard 20 USD nebo Premium 40 USD na agenta za měsíc, které se účtují ročně. Nabízejí také plán Enterprise pro společnosti s více než 201 agenty. Ten stojí 128 000 dolarů ročně.
Pokud si chcete službu vyzkoušet, než se zavážete k placenému plánu, můžete se přihlásit k 7denní bezplatné zkušební verzi.
Podrobné srovnání
Srovnání LiveAgent vs. Jira Service Management
Freshservice
Nejlepší helpdesk software pro společnosti v oblasti finančních služeb, vzdělávání a vládních organizací.
Freshservice je software service desk, který přibližuje inteligentní automatizaci jejich klientům a pomáhá jim poskytovat vynikající služby zákazníkům.
Klíčové funkce:
Výhody:
Nevýhody:
Zákazníci společnosti Freshservice
Mezi společnostmi, které využívají službu Freshservice, najdete například VICE Media, TaylorMade Golf a Chargebee.
Ceny
Chcete-li získat přístup k funkcím služby Freshservice, můžete si předplatit plány na 15, 40, 75 nebo 95 dolarů za agenta měsíčně, které se účtují ročně.
Než se rozhodnete pro nejlepší plán pro vaši firmu, můžete si službu Freshservice vyzkoušet přihlášením se k 21dennímu bezplatnému plánu.
Nejlepší helpdesk software pro všechny firmy, které se snaží budovat dlouhodobé vztahy se svými zákazníky.
S více než 50 000 zákazníky po celém světě nezklame Freshdesk žádnou firmu zaměřenou na zákazníky.
Klíčové funkce:
Výhody:
Nevýhody:
Zákazníci služby Freshdesk
Mezi věrné zákazníky společnosti Freshdesk patří například společnosti Decathlon, Aramex a Bridgestone.
Ceny
Pokud máte až 10 agentů, můžete tento software pro podporu servisních oddělení používat zdarma. Můžete se však také rozhodnout pro plány předplatného za 15, 49 nebo 79 EUR na agenta a měsíc, které se účtují ročně.
Pokud si jej chcete nejprve vyzkoušet, můžete využít jejich 21denní zkušební verzi zdarma.
Podrobné srovnání
Srovnání LiveAgent vs. Freshdesk
Nejlepší helpdesk software pro rostoucí společnosti, které se snaží poskytovat úžasné služby zákazníkům.
Více než 160 000 firem důvěřuje společnosti Zendesk, že jim pomůže uzavírat obchody a starat se o jejich klienty.
Klíčové funkce:
Výhody:
Nevýhody:
Zákazníci společnosti Zendesk
Mezi spokojenými zákazníky společnosti Zendesk najdete společnosti Polaris, Modsy a BoxyCharm.
Ceny
Jejich cenový plán začíná na 19 € za agenta měsíčně a pokračuje možnostmi za 49 € a 99 €. Všechny jsou účtovány ročně.
Před nákupem se můžete přihlásit k 30denní bezplatné zkušební verzi a seznámit se s touto platformou service desk.
Podrobné srovnání
Srovnání LiveAgent vs. Zendesk
Nejlepší software helpdesku pro firmy všech velikostí v oblasti elektronického obchodu a mnoha dalších oborech.
Gorgias pomáhá více než 9000 společnostem zvyšovat jejich příjmy a poskytovat skvělé služby zákazníkům díky své aplikaci speciálně navržené pro Shopify.
Klíčové funkce:
Výhody:
Nevýhody:
Zákazníci společnosti Gorgias
Mezi značky, které se spoléhají na Gorgias, patří Steve Madden, Bokksu a Marine Layer.
Ceny
Software Service Desk společnosti Gorgias můžete začít používat, pokud si předplatíte jeden z následujících plánů: 50, 300 nebo 750 dolarů měsíčně. Pokud byste chtěli získat vlastní cenový plán, můžete se obrátit na tým společnosti Gorgias.
Než se zavážete k placené verzi, můžete si Gorgias vyzkoušet přihlášením k bezplatné zkušební verzi.
Podrobné srovnání
Srovnání služeb LiveAgent a Gorgias
Nejlepší helpdesk software pro firmy všech velikostí v různých oblastech.
Salesforce Service Cloud umožňuje poskytovat komplexní služby zákazníkům pomocí umělé inteligence a integrace oblíbených kanálů podpory.
Klíčové funkce:
Výhody:
Nevýhody:
Zákazníci služby Salesforce Service Cloud
Mezi zákazníky služby Salesforce Service Cloud patří společnosti IBM, Mercedes-Benz a NBCUniversal.
Ceny
Služba Salesforce Service Cloud nabízí čtyři cenové možnosti, včetně 25, 75, 150 a 300 USD za uživatele měsíčně při ročním účtování.
Pokud si ji chcete nejprve vyzkoušet, můžete se přihlásit k jejich 14denní bezplatné zkušební verzi.
Nejlepší helpdesk software pro společnosti všech velikostí zahrnující všechna odvětví.
Díky mnoha možnostem automatizace softwaru SysAid mohou jeho klienti spravovat každý ticket a interakci se zákazníkem s péčí, kterou si zaslouží.
Klíčové funkce:
Výhody:
Nevýhody:
Zákazníci společnosti SysAid
Společnosti SysAid důvěřují známé společnosti, jako jsou The Guardian, Bacardi a Fuji Xerox.
Ceny
Chcete-li se dozvědět o cenách společnosti SysAid, kontaktujte její tým a získejte plán, který bude vyhovovat vašim potřebám.
Pokud si jej chcete vyzkoušet bez jakýchkoli závazků, můžete se přihlásit k 30denní bezplatné zkušební verzi.
Podrobné srovnání
Srovnání služeb LiveAgent a SysAid
Nejlepší helpdesk software pro firmy, které používají pro zákaznickou podporu Gmail nebo Google Apps.
Hiver je výjimečná platforma service desk vytvořená pro Google Workspace. Pomáhá více než 1500 společnostem bezproblémově řídit jejich kontaktní centra z prostředí Gmailu.
Klíčové funkce:
Výhody:
Nevýhody:
Zákazníci společnosti Hiver
Společnosti Hiver důvěřuje mnoho firem, jako jsou Course Hero, Upwork a AppsFlyer.
Ceny
Funkce a vlastnosti Hiveru můžete začít používat za 15, 39 nebo 59 dolarů za uživatele měsíčně.
Hiver také nabízí možnost vyzkoušet si jejich software pro help desk zdarma, pokud se přihlásíte k 7denní bezplatné zkušební verzi.
Podrobné srovnání
Nejlepší helpdesk software pro všechny firmy, které chtějí mít vyšší provozní efektivitu.
Front používá více než 7500 společností ze všech odvětví díky úžasným nástrojům pro spolupráci a možnostem optimalizace pracovních postupů.
Klíčové funkce:
Výhody:
Nevýhody:
Zákazníci společnosti Front
Společnost Front využívají týmy s velkým vlivem v různých společnostech, včetně společností Instructure, Culture Amp a Morningside.
Ceny
Můžete si vybrat ze tří cenových možností služby Front včetně 19, 49 nebo 99 dolarů za osobu a měsíc.
K dispozici je také možnost zaregistrovat se na 7denní bezplatnou zkušební verzi, abyste si ji mohli před nákupem vyzkoušet.
Podrobné srovnání
Srovnání služeb LiveAgent a Front
Nejlepší helpdesk software pro společnosti ze všech odvětví, které jsou odhodlány poskytovat nejlepší služby zákazníkům.
HubSpot Service Hub působí ve více než 120 zemích a slouží více než 100 000 spokojených a šťastných zákazníků.
Klíčové funkce:
Výhody:
Nevýhody:
Zákazníci HubSpot Service Hub
Platforma helpdesku HubSpot Service Hub se může pochlubit velkou zákaznickou základnou, mezi kterou patří společnosti jako SoundCloud, GoFundMe a ResellerRatings.
Ceny
Některé nástroje HubSpot Service Hub jsou k dispozici zdarma. Chcete-li však plně využít potenciál tohoto softwaru, můžete si vybrat ze tří cenových plánů zahrnujících 41 €, 414 € nebo 1104 € měsíčně.
Kromě těchto možností se můžete přihlásit k bezplatné zkušební verzi, abyste se rozhodli, zda je to pro vás ta správná investice do technologií.
Podrobné srovnání
Srovnání LiveAgent vs. HubSpot Service Hub
Nejlepší helpdesk software pro firmy, které zpracovávají méně objemné, ale složitější tikety.
Tato možnost softwaru helpdesku zaměřená na B2B pomáhá svým zákazníkům poskytovat nejlepší možnou péči o zákazníky.
Klíčové funkce:
Výhody:
Nevýhody:
Zákazníci společnosti TeamSupport
Mezi společnostmi, které používají platformu Service Desk společnosti TeamSupport, jsou například Comcast, Teladoc Health a Fujifilm.
Ceny
Chcete-li začít používat tento software, můžete se rozhodnout pro jeden z následujících plánů předplatného: 49, 69 nebo 119 USD za agenta měsíčně.
Podrobné srovnání
Srovnání LiveAgent vs. TeamSupport
Lze souhlasit s tím, že na výběr je mnoho možností, ale nebojte se, vybrali jsme pro vás 5 nejlepších, které můžete porovnat.
Software Help Desk | LiveAgent
Vyzkoušejte si špičkový helpdesk software zdarma! Kreditní karta není vyžadována.
|
Zendesk | Jira Service Management | TeamSupport | Salesforce Service Cloud |
---|---|---|---|---|---|
Hodnocení na portálu Capterra
Celkové hodnocení softwaru od ověřených uživatelů na Capterra.
|
4.7
(cca 1 tisíc hodnocení)
|
4.4
(cca 2 tis.+ recenzí)
|
4.4
(cca 300+ recenzí)
|
4.5
(cca 800 hodnocení)
|
4.4
(cca 500 hodnocení)
|
Webové rozhraní |
|
|
|
|
|
Bezplatná verze |
LiveAgent nabízí bezplatnou verzi.
|
Zendesk nenabízí bezplatnou verzi.
|
Jira Service Management nabízí bezplatnou verzi.
|
TeamSupport nenabízí bezplatnou verzi.
|
Salesforce Service Cloud nenabízí bezplatnou verzi.
|
Zkušební verze zdarma |
LiveAgent nabízí zkušební verzi zdarma.
|
Zendesk nabízí zkušební verzi zdarma.
|
Jira Service Management nabízí bezplatnou zkušební verzi.
|
TeamSupport nenabízí zkušební verzi zdarma.
|
Salesforce Service Cloud nabízí bezplatnou zkušební verzi.
|
Počáteční cena |
15 USD/agent/měsíc
Ceny helpdesk softwaru LiveAgent začínají na 15 USD/agent/měsíc.
|
19 USD/agent/měsíc
Ceny helpdesk softwaru Zendesk začínají na 19 USD/agent/měsíc.
|
20 USD/agent/měsíc
Ceny helpdesk softwaru Jira Service Management začínají na 20 USD/agent/měsíc.
|
49 USD/agent/měsíc
Ceny helpdesk softwaru TeamSupport začínají na 49 USD/agent/měsíc.
|
25 USD/agent/měsíc
Ceny helpdesk softwaru Salesforce Service Cloud začínají na 25 USD/agent/měsíc.
|
Některé z nejčastějších otázek kladených na předváděcích hovorech v souvislosti se softwarem help desk jsou následující:
Implementaci helpdesk softwaru LiveAgent lze obecně provést poměrně rychle.
Zde jsou uvedeny kroky, které je třeba učinit, abyste vše uvedli do provozu.
Ačkoli určit nejlepší všestranný software pro zákaznický servis pro každou firmu je trochu složité, tím, na který se můžete nejvíce spolehnout, je software LiveAgent help desk. Nejenže nabízí velké množství základních i pokročilých funkcí, ale má také více než 150 integrací, takže víte, že můžete pro své klienty vytvořit jednotné prostředí a zvýšit retenci zákazníků.
LiveAgent je v této kategorii jasným vítězem. Díky vestavěnému softwaru pro ticketing, nejrychlejšímu chatovacímu widgetu na trhu a výjimečnému řešení call centra nabízí skutečně komplexní služby a zážitek.
Různé podniky mají různé požadavky. Online software pro help desk LiveAgent je však nejlepší na základě množství i kvality svých funkcí. Pomůže vám zvýšit produktivitu agentů a zároveň udržet zákazníka ve středu zájmu vašich obchodních operací.
Zde opět září software LiveAgent. Díky své bezplatné variantě je dostupný skutečně pro každého, bez ohledu na to, zda provozujete malý startup nebo nadnárodní společnost. Podle svých potřeb můžete dokonce škálovat nahoru nebo dolů, takže si můžete být jisti, že vždy dostanete přesně to, co potřebujete.
LiveAgent se trvale chlubí vysokým hodnocením na webech, jako jsou Capterra, TrustRadius a G2. Komunita se těší z jeho široké škály funkcí a integrací za přijatelnou cenu.
Pokud hledáte software pro help desk, který se snadno nastavuje, je pro vás LiveAgent tou správnou volbou. Nemusíte se starat o zapojení oddělení IT ani nemusíte umět programovat. Toto řešení helpdesku je snadno přístupné všem, včetně těch, kteří se nepovažují za technicky zvlášť zdatné.
Poskytujte skvělou zákaznickou podporu.
Skvělé služby zákazníkům začínají lepším helpdesk softwarem. Seznamte se s výhodami LiveAgent a začněte s ním pracovat během 5 minut.
Software pro zákaznický servis
Výběr softwaru pro zákaznický servis z nejpoužívanějších platforem na trhu. Vyberte si ten ideální a pozvedněte svůj zákaznický servis na měsíc.
Vylepšete své SaaS podnikání s LiveAgent! Snížte míru odchodu zákazníků a zvyšte jejich spokojenost pomocí špičkového helpdesk softwaru. Začněte s bezplatnou zkušební verzí na 14 až 30 dní bez nutnosti kreditní karty. Spojte všechny komunikační kanály do jednoho řešení a udržte zákazníky na uzdě s rychlou a přesnou pomocí v reálném čase.
Software pro helpdesk v oblasti účetnictví a práva
LiveAgent našel uplatnění v mnoha různých odvětvích. Účetnictví a právo jsou jedněmi z nich. Vyzkoušejte LiveAgent již dnes a ověřte si jeho výhody.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team