Jedním ze způsobů, jak urychlit chatovou konverzaci, je aktivovat funkci “zobrazení psaného textu v reálném čase”. Jinými slovy, jde o funkci, která umožňuje agentům nahlížet na text, který v daný moment zákazník píše.
Věděli jste, že;
Každý pátý zákazník je schopen přestat používat produkt či službu kvůli pomalým odpovědím na online chatu?
Tato funkce poskytne vašim agentům čas potřebný pro vyhodnocení dané situace a předložení fakticky přesné a rychlé odpovědi.
Spousta společností, jako Ikea nebo Paypal, používá k poskytování perfektní zákaznické služby funkci nahlížení do zpráv. Vaši agenti díky ní najdou rychlejší řešení pro danou situaci a rovněž jim umožní dělat víc věcí najednou. Jejich celková efektivita tedy poletí vzhůru.
Jak Zobrazení psaného textu v reálném čase funguje?
Díky této funkci máte možnost vidět v reálném čase, co daný zákazník píše, ještě předtím, než klikne na tlačítko “Odeslat zprávu”.
To znamená, že máte víc času připravit si odpověď nebo řešení zákazníkovo problému. Jestli totiž zákazník něco ocení, je to rychlá a precizní odpověď.
Příklad
Na obrázku výše můžete vidět Agenta, jak se ptá návštěvníka: “Dobrý den, jmenuji se Andrej, jak Vám mohu pomoci?”
Vy můžete v reálném čase vidět, co návštěvník píše: “Zdravím Andreji, potřeboval bych pomoct s…”
Agent si mezitím může připravit svou odpověď
Jak aktivovat funkci Zobrazení psaného textu v reálném čase?
K nahlížení na zprávy z Live chatu v reálném čase musíte udělat následující:
1. Přihlásit se do svého LiveAgent účtu
2. Přejít do sekce Konfigurace
3. Kliknout na Chat -> Nastavení chatu
4. Vyhledat funkci Zobrazit psaný text zákazníka
5. Zapnout
6. Uložit
Jedná se o volitelnou funkci. To znamená, že ji můžete kdykoliv zase stejným způsobem vypnout.
Výhody pro vaši firmu:
- Konkurenční výhoda
- Úspora času
- Lepší zákaznická zkušenost
- Zvýšení prodeje
Ready to increase your customer service effectiveness with LiveAgent?
Have your answers prepared before the customer submits a question with the Real-time Typing view feature in Live Chat. Try out our 14-day free trial and discover more help desk features.
Zdroje Znalostní báze
Chcete-li se dozvědět víc, přečtěte si Jak nastavit live chat – LiveAgent.
Bonus:
Chcete zlepšit rychlost psaní své zákaznické služby?
LiveAgent poskytuje bezplatný test psaní na live chatu, aby se vaši agenti mohli denně zlepšovat.
Objevte, jak LiveAgent podporuje zákaznický servis ve 43 jazycích, ideální pro nadnárodní společnosti. Získejte bezplatnou 14denní zkušební verzi a optimalizujte svou zákaznickou podporu s vícejazyčnými widgety a přizpůsobeným rozhraním. Nechte své agenty pracovat v jazyce, který preferují, a zlepšete jejich efektivitu ještě dnes!
Objevte výhody sledování času s LiveAgent! Získejte přehled o produktivitě a výkonu vašeho týmu pomocí automatizovaného nástroje pro sledování času. Ideální pro hodinově placené pracovníky, jako jsou agenti podpory. Začněte s bezplatnou 30denní zkušební verzí a zlepšete efektivitu vašeho týmu ještě dnes!
Objevte všechny funkce LiveAgent, komplexního vícekanálového softwaru pro správu tiketů, který zvyšuje efektivitu vašeho týmu. Od detekce kolize agentů po automatickou distribuci tiketů a hodnocení agentů – vše, co potřebujete pro optimalizaci zákaznické podpory, naleznete na jednom místě. Vstupte do světa efektivní podpory s LiveAgent!