Zadejte v aplikaci LiveAgent IP adresy návštěvníků, které chcete zakázat, aby otravní návštěvníci již nemohli obtěžovat vaše agenty.
Zákaz se vztahuje na:
Chaty Návštěvník vidí tlačítko chatu, ale nemůže zahájit relaci chatu s dostupným agentem. Zakázaný návštěvník může pouze zanechat offline zprávu, která bude automaticky označena jako spam.
More secure than ever
LiveAgent ensures your customer’s data is always secure. Enjoy safe, carefree, communications starting today.
Kontaktní formuláře Zpráva přidaná zakázaným návštěvníkem prostřednictvím kontaktního formuláře bude automaticky označena jako spam.
Hovory Hovory přes widget kontaktů (tlačítko volání) budou přesměrovány do hlasové schránky (a označeny jako spam) nebo bude hovor prostě ukončen – podle nastavení IVR.
Návrhy/příspěvky ve fóru Zakázaní uživatelé se nemohou registrovat a přispívat do fóra/přidávat návrhy ze zakázané IP adresy.
Historie zákazů – Uložené informace
- Datum udělení zákazu (Vytvoření)
- Platnost (Platí do)
- Zakázané IP adresy
- Poznámka s důvodem
- Udělení zákazu (Jméno agenta)
- ID tiketu
Jak přidat zákaz IP adresy
- Při chatování s nepříjemným návštěvníkem
- Přidejte zákaz v sekci Nastavení/Zabezpečení v LiveAgent
Zdroje báze znalostí
Objevte výhody sledování času s LiveAgent! Získejte přehled o produktivitě a výkonu vašeho týmu pomocí automatizovaného nástroje pro sledování času. Ideální pro hodinově placené pracovníky, jako jsou agenti podpory. Začněte s bezplatnou 30denní zkušební verzí a zlepšete efektivitu vašeho týmu ještě dnes!
Objevte všechny funkce LiveAgent, komplexního vícekanálového softwaru pro správu tiketů, který zvyšuje efektivitu vašeho týmu. Od detekce kolize agentů po automatickou distribuci tiketů a hodnocení agentů – vše, co potřebujete pro optimalizaci zákaznické podpory, naleznete na jednom místě. Vstupte do světa efektivní podpory s LiveAgent!