Co jsou webové kontaktní karty?
Webová kontaktní karta je rozšíření prohlížeče, které zobrazuje kontaktní informace o osobách a firmách. Chcete-li zobrazit kontaktní kartu LiveAgent, najeďte na vložené e-maily a telefonní čísla na webu. Rozšíření LiveAgent help desk pro Chrome zobrazí všechny informace CRM, které jste o daném kontaktu uložili.
Co se zobrazuje na kontaktní kartě?
Rozšíření Helpdesk Chrome zobrazí:
- Avatar/profilový obrázek kontaktu
- E-mailovou adresu
- Telefonní čísla
- Pracovní pozice kontaktu
- Celkový počet tiketů LiveAgent přidružených ke kontaktu
- Počet otevřených tiketů spojených s kontaktem
Proč jsou webové kontaktní karty užitečné?
Použití webových kontaktních karet vám pomůže urychlit navázání kontaktu. Například místo kopírování údajů z webu a jejich zadávání do služby LiveAgent můžete jednoduše kliknout na vložený e-mail a vytvořit předvyplněný tiket. Navíc díky tomu, že ušetříte několik minut času na zadávání údajů, můžete vytvářet personalizovanější a poutavější e-maily.
Rozšíření je univerzální a lze jej použít i jako rozšíření pro call centrum Chrome. Kliknutím na telefonní číslo kontaktu můžete například zahájit odchozí hovor v prohlížeči.
Kdo může rozšíření prohlížeče helpdesku používat?
Rozšíření e-mailového prohlížeče LiveAgent je kompatibilní s prohlížeči Mozilla Firefox a Google Chrome. Chcete-li rozšíření používat, jednoduše si jej stáhněte z webového obchodu Google Chrome nebo ze seznamu doplňků prohlížeče Firefox.
Pokud nechcete stahovat rozšíření prohlížeče, ale chcete používat karty kontaktů, máte možnost umístit do svého interního CRM kus kódu JavaScript.
Jak funguje rozšíření?
Kdykoli najedete myší na odkazy mailto: a tel:, zobrazí rozšíření prohlížeče Help Desk malou vyskakovací kartu a načte do ní informace získané z aplikace LiveAgent. Kromě toho můžete rozšíření prohlížeče e-mailu nakonfigurovat tak, aby zobrazovalo kontaktní karty LiveAgent na celém webu nebo pouze na vybraných webových stránkách.
Kde si můžete rozšíření prohlížeče stáhnout?
Kliknutím sem si můžete stáhnout rozšíření helpdesku pro Chrome nebo zde si můžete stáhnout rozšíření pro Mozillu Firefox.
Communicate effectively with the right tools!
LiveAgent has a large number of features that can help you communicate easily and effectively. Try them out today!
Objevte všechny funkce LiveAgent, komplexního vícekanálového softwaru pro správu tiketů, který zvyšuje efektivitu vašeho týmu. Od detekce kolize agentů po automatickou distribuci tiketů a hodnocení agentů – vše, co potřebujete pro optimalizaci zákaznické podpory, naleznete na jednom místě. Vstupte do světa efektivní podpory s LiveAgent!