Viber je bezplatná multiplatformní aplikace pro volání a zasílání zpráv, která je k dispozici v systémech Android, iOS, Microsoft Windows, macOS a Linux. Viber je srovnatelný s jinými aplikacemi pro zasílání zpráv, jako jsou WhatsApp, Signal nebo Telegram. Základní funkce aplikací, jako je Viber, spočívají v okamžitém zasílání zpráv, volání, videohovorech a vysílání zpráv ostatním uživatelům.
Proč je zákaznická podpora pro Viber důležitá?
Zákazníci dnešní doby mají vysoká očekávání. Očekávají bezproblémovou podporu a chtějí využívat různé platformy pro komunikaci s podniky, včetně sociálních médií a aplikací pro textové zprávy, jako je Viber. Proč?
Pro mnoho zákazníků je značně jednodušší kontaktovat firmy prostřednictvím zprávy ve srovnání s vyhledáváním kontaktních informací na Googlu nebo jiném řešení na jejich stránkách. Každý zákazník má jiná očekávání a potřeby, a proto by se společnosti měly snažit vyhovět každému zákazníkovi.
Happy customers are the best customers
Nabízíme službu asistované migrace z většiny populárních helpdesk řešení.
Jak můžete poskytovat pohotový zákaznický servis pomocí služby Viber?
Poskytování rychlé, personalizované a kompetentní zákaznické podpory ve službě Viber může být se správnými nástroji velmi snadné. LiveAgent je jedním z mála helpdesků, který je v současné době integrován se službou Viber.
Díky naší integraci budete upozorněni pokaždé, když obdržíte novou textovou zprávu přes Viber. Kromě toho, integrace vždy automaticky převede každou zprávu na helpdeskový tiket. Pokud máte tento typ technologie ve svém arzenálu, zbavíte se neustálého sledování zařízení a zajistíte, že všechny zprávy z Viberu budou přehledně uspořádány a přístupné komukoli z vašich pracovníků (agentů) podpory.
Co vše je možné dělat pomocí integrace?
Sestavili jsme seznam hlavních funkcí integrace, abychom vám přiblížili, jak může používání služby Viber pro zákaznický servis zlepšit produktivitu vašeho týmu a zvýšit spokojenost zákazníků.
Integrace aplikace Viber helpdesk služby LiveAgent bude schopna:
Přijímání textových zpráv Viber a jejich konverze na tikety. Nemusíte sledovat, zda se ve vašem chytrém telefonu nebo v aplikaci na počítači objevily nové zprávy.
Odpovídání na textové zprávy Viber prostřednictvím ovládacího panelu LiveAgent. Jak bylo uvedeno výše, není třeba mít po ruce žádné další zařízení. Odpovězte zákazníkovi na jeho dotaz prostřednictvím ovládacího panelu LiveAgent a odpověď obdrží ve své aplikaci Viber. Je to tak jednoduché!
Archivace a uspořádání předchozích tiketů Viber. Díky službě LiveAgent můžete snadno prohlížet minulé konverzace a přiřazovat jim štítky, místo abyste museli bezradně hledat v telefonu.
Jak to vypadá a funguje v praxi?
Pokud si kladete otázku, zda vaši zákazníci poznají, že k odpovídání na zprávy, které jsou z Viberu používáte externí nástroj, odpověď zní ne. Podívejte se, jak to funguje, a to v následujícím videu s podrobným návodem.
Jak lze integrovat Viber se službou LiveAgent
1. Především je důležité vytvořit aktivního bota. Přejděte na následující webovou stránku a zadejte své telefonní číslo, které je propojeno s vaším účtem na Viberu.
2. Krátce poté obdržíte textovou zprávu od Viberu s číselným kódem. Zadejte tento kód na webové stránce a přihlaste se.
3. Klikněte na Vytvořit účet bota
4. Otevře se nové vyskakovací okno. Zadejte všechny vyžadované informace a klikněte na tlačítko uložit. Po kliknutí na tlačítko uložit systém automaticky vygeneruje token.
5. Zkopírujte token a přihlaste se do služby LiveAgent.
6. Přejděte na Konfigurace
7. Klikněte na Systém
8. Klikněte na Pluginy
9. Najděte Viber a povolte plugin pomocí stisknutí tlačítka (musí se přeměnit na zelené)
Po aktivaci Viber pluginu, přejděte zpět do části Konfigurace.
10. Klikněte na Účty Viber
11. Klikněte na tlačítko Připojit. Otevře se nové vyskakovací okno.
12. Vložte token do kolonky s názvem ”Token”.
13. Vyberte oddělení, na které chcete přesměrovat příchozí zprávy Viber.
14. Klikněte na Připojit a je hotovo! Váš účet Viber by měl být připraven.
BONUS: Pokud chcete svým zákazníkům usnadnit navázání kontaktu s vámi přes Viber, umístěte na své webové stránky QR kód, který naleznete v účtu aktivního bota Viberu (Viber Active Bot). Pokud se chcete dozvědět více o tom, jak zákazníci mohou využít QR kód k tomu, aby se s vámi spojili, přečtěte poslední stránky integrační příručky.
Jak může integrace prospět vaší společnosti?
Integrace Viberu ve službě LiveAgent vám ušetří čas i peníze, protože vaši agenti stráví méně času sledováním zařízení.
Může vám pomoci poskytovat rychlejší podporu prostřednictvím pokročilých nástrojů, jako jsou například předdefinované zprávy
Díky integrovanému systému CRM, který je k dispozici vždy, když odpovídáte na zprávy Viber prostřednictvím služby LiveAgent, vám může pomoci poskytovat personalizovanější odpovědi.
Může zlepšit vaši zákaznickou podporu a spokojenost tím, že poskytne skutečné informace o datech. Chcete-li například vědět, kolik dotazů Viber bylo vyřešeno při prvním kontaktu za poslední měsíc, jednoduše si vygenerujte report. Pomocí funkce reportování aplikace LiveAgent můžete snadno segmentovat data podle výkonnosti v čase, podle agentů, oddělení nebo kanálů.
Odpovídání na zprávy Viber prostřednictvím LiveAgent je bezpečnější. Proč? Tikety Viber jsou uloženy ve sdílené univerzální schránce, ke které má přístup každý agent podpory. To znamená, že se nemusíte obávat:
- Sdílení přihlašovacích údajů k Viberu s více zaměstnanci
- Zůstat přihlášený na veřejných zařízeních
- Ztráta zařízení přihlášených k účtu Viber
Konkurenční výhoda. LiveAgent je jedním z mála softwarů helpdesku, který nabízí integraci se službou Viber.
Learn from real data insights
Get an overview of how well you’re doing in terms of performance and customer satisfaction. Find out today with a free trial. No credit card required.
Jste připraveni vyzkoušet naši integraci?
Nechte nás postarat se o tu těžkou práci a logistiku, abyste se mohli plně soustředit na poskytování bezproblémové a spolehlivé podpory všem vašim zákazníkům. Začněte svou bezplatnou 14denní zkušební verzi ještě dnes. Kreditní karta není vyžadována.
Looking for a powerful messaging platform to connect with your customers?
With LiveAgent's Viber feature, you can easily connect with your customers on their preferred messaging platform.
Frequently Asked Questions
Co je to Viber?
Viber je bezplatná multiplatformní aplikace pro volání a zasílání zpráv, která je k dispozici v systémech Android, iOS, Microsoft Windows, macOS a Linux. Viber je srovnatelný s jinými aplikacemi pro zasílání zpráv, jako jsou WhatsApp, Signal nebo Telegram.
Jak můžete poskytovat rychlý zákaznický servis ve službě Viber?
Poskytování rychlého zákaznického servisu na Viberu je otázkou nástrojů ve vašem arzenálu. Používání nástrojů helpdesku, jako je LiveAgent, zajistí, že budete informováni o každé nové zprávě.
Jak může integrace Viberu prospět mé firmě?
Může zvýšit efektivitu agentů, ušetřit čas, snížit náklady, zvýšit spokojenost zákazníků a zajistit lepší zabezpečení dat.
Objevte všechny funkce LiveAgent, komplexního vícekanálového softwaru pro správu tiketů, který zvyšuje efektivitu vašeho týmu. Od detekce kolize agentů po automatickou distribuci tiketů a hodnocení agentů – vše, co potřebujete pro optimalizaci zákaznické podpory, naleznete na jednom místě. Vstupte do světa efektivní podpory s LiveAgent!