Abychom novým agentům usnadnili určování dovedností ostatních agentů a také zábavnému názvu, přidali jsme do názvů agentů „úrovně“. Nyní můžete snadno spatřit dosaženou Dragon Slayer zákaznické podpory!
Úrovně jsou součástí funkce gamifikace a mohou motivovat vaše agenty, aby udělali extra míli a navzájem si konkurovali.
K dispozici je 12 předdefinovaných úrovní, od nováčka přes učně po profesionála a průvodce, až po krále podpory zákazníků. Úrovně jsou vydělané a trvalé, nemůžete je ztratit kvůli nečinnosti.
Příklad
Pokud agenti odpoví na více než 500 tiketů, získají profesionální úroveň (ukazuje se v jejich statusu) s motivační zprávou: “Teď jsi profík.” Vaše odpovědi jsou přesné a věcné. Zákazníci se třesou očekáváním a čekají na vaše odpovědi. Odpovězte na 500 tiketů nebo proveďte 500 chatů, abyste dosáhli této úrovně. “
Úrovně může upravit správce, který může nastavit jejich parametry.
Seznam možných podmínek úrovně (můžete použít)
- matematičtí operátoři (+,-,/,*)
- logičtí operátoři (||,&&)
- závorka
a následující proměnné:
- $worktime (Pracovní doba)
- $answers (Odpovědi)
- $answers_ph (Odpovědi za hodinu)
- $chats (Chaty)
- $chats_ph (Chaty za hodinu)
- $missed_chats (Zmeškané hovory)
- $chat_answers (Zprávy)
- $chat_answers_ph (Zprávy za hodinu)
- $calls (Telefonní hovory)
- $calls_ph (Telefonní hovory za hodinu)
- $call_seconds (Minuty hovoru)
- $call_seconds_ph (Minuty hovoru za hodinu)
- $missed_calls (Zmeškané hovory)
- $rewards (Odměny)
- $rewards_p (Odměny %)
- $punishments (Výtky)
- $punishments_p (Výtky %)
- $not_ranked (Nezařazeno)
- $not_ranked_p (Nezařazeno %)
Create healthy competitions amongst teams
Create company-wide competitions and get all departments involved! See who’s the leader in the number of tickets resolved, and more. Try it today for free.
Seznam předdefinovaných úrovní
- Nováček (1) – Jste v systému noví a připraveni provést první kroky.
- Učeň (2) – Už jste odpověděli na pár tiketů, ale vaše učení právě začalo.
- Praktikant (3) – Učíte se dobře. Pokračujte v dobré práci a jednou budete skvělí.
- Začátečník (4) – Dokončili jste fázi učení. Nyní je čas ukázat, co umíte.
- Amatér (5) – Zdá se, že svou práci znáte. Neustále se zlepšujte.
- Profesionál (6) – Nyní jste profesionál. Vaše odpovědi jsou přesné a věcné. Zákazníci se třesou očekáváním a čekají na vaše odpovědi.
- Master (7) – Získali jste respekt. Vaši kolegové k vám vzhlížejí. Pomozte jim stát se tak dobrými, jako jste vy.
- Čaroděj (8) – Vaše schopnosti se pomalu dostávají mimo tento svět. Některé z vašich odpovědí jsou kouzelné.
- Mág (9) – Na tikety odpovídáte dotykem své mysli. Vaše magie se rozrostla na nejvyšší možnou úroveň.
- Bílý Mág (10) – Dokázali jste své magické schopnosti. Nyní můžete nosit bílý klobouk.
- Správce (11) – Tomuto systému vládnete. Tikety přicházejí a odcházejí pod vaším velením.
- Král (12) – Vy jste král. Nyní je na čase tuto pozici zastávat a chránit ji, aby vás nikdo nesesadil z trůnu.
Žebříček úrovní
Agenti mohou navzájem vidět své úrovně a soutěžit proti sobě.
Objevte všechny funkce LiveAgent, komplexního vícekanálového softwaru pro správu tiketů, který zvyšuje efektivitu vašeho týmu. Od detekce kolize agentů po automatickou distribuci tiketů a hodnocení agentů – vše, co potřebujete pro optimalizaci zákaznické podpory, naleznete na jednom místě. Vstupte do světa efektivní podpory s LiveAgent!