Nikdy nic nepromeškejte díky upozornění e-mailem od LiveAgent. Upozornění vás upozorní kdykoli dostanete e-mail. Už tu nebudou žádné promeškané odpovědi v konverzaci a vy můžete pokračovat v dělání toho, co potřebujete, bez toho, aniž byste museli neustále kontrolovat schránku.
E-mailová oznámení lze aktivovat pro automatické zasílání e-mailů agentům:
Když je tiket přiřazen agentovi
- Když zákazník odpoví na přidělená tiket
Při vytvoření nového tiketu v oddělení, jehož je agent součástí

Zabraňuje zahlcení vašeho softwaru pro ticketing zákaznických služeb nezodpovězenými tikety.
Say goodbye to abandoned tickets
Get email notifications about each new ticket, or ticket response. Try it today. No credit card required.
Zdroje databáze znalostí
Objevte vše, co potřebujete vědět o zákaznickém servisu na LiveAgent Akademii. Zdroj bezplatných školení a teoretických poznatků, který zlepší vaše dovednosti v oblasti komunikace, zpětné vazby a zákaznické zkušenosti. Navštivte nás a naučte se, jak poskytovat kvalitní zákaznický servis a získat spokojené zákazníky.
Maximalizujte výkon vašeho helpdesk softwaru s LiveAgent! Objevte širokou škálu integrací, pluginů a aplikací, které zvyšují spokojenost zákazníků. Snadno integrujte VoIP služby jako CallTo365, AstraQom, GDMS a další pro efektivnější obchodní operace. Navštivte naši stránku a zjistěte, jak zjednodušit procesy a inovovat pracovní postupy.
Podpořte zákazníky okamžitými odpověďmi
Vytvořte bázi znalostí s LiveAgent! Zlepšete zákaznickou podporu, nabídněte samoobslužná řešení a začněte s bezplatnou zkušební verzí."
Objevte všechny funkce LiveAgent, komplexního vícekanálového softwaru pro správu tiketů, který zvyšuje efektivitu vašeho týmu. Od detekce kolize agentů po automatickou distribuci tiketů a hodnocení agentů – vše, co potřebujete pro optimalizaci zákaznické podpory, naleznete na jednom místě. Vstupte do světa efektivní podpory s LiveAgent!