Univerzální schránka je jednotná schránka, která umožňuje přístup ke všem vašim zprávám z jednoho místa. Schránka dokáže načíst a zefektivnit e-maily, telefonní hovory, zprávy ze sociálních sítí, tikety znalostní báze a zprávy živého chatu do jednoho panelu, což z ní činí nezbytný nástroj pro oddělení zákaznické podpory.
Univerzální schránka navíc umožňuje uživatelům odpovídat na všecny příchozí zprávy přímo ze schránky (aniž byste museli sledovat/přihlašovat se ke každému komunikačnímu kanálu a zařízení).
Proč je univerzální schránka nezbytnou funkcí pro vaši společnost?
Jednotná schránka je nezbytnost pro všechny firmy, živnostníky a podniky, protože:
- Zjednodušuje všechny zprávy z více účtů do jedné schránky.
- Udržuje všechny dotazy uspořádané podle důležitosti a data přijetí.
Poskytuje sdílený uživatelský přístup (více uživatelů může být přihlášeno současně prostřednictvím svých jedinečných přihlašovacích údajů).
- Zlepšuje účinnost agentů
- Je bezpečnější
Zlepšuje spokojenost a zkušenosti zákazníků (více souvislostí pro agenty, méně opakování pro zákazníky).
- Automatické přiřazování tiketů k oddělením a agentům
Lze použít pro podporu více značek
Jaké funkce má univerzální schránka LiveAgent?
Jednotná schránka LiveAgent má tuny užitečných funkcí, což z ní činí nezbytný produkt.
‘Automatické směrování tiketů
Každá zpráva přijatá do univerzální schránky bude automaticky přiřazena příslušnému agentovi podpory, čímž se odstraní zmatek nebo otálení mezi vašimi zaměstnanci. Každý agent bude přesně vědět, na které zprávy má odpovědět, což povede k vyšší úrovni produktivity a efektivitě.
Pravidla automatizace na základě času a spoštěčů
Univerzální schránka může vaše agenty osvobodit od všedních a opakujících se administrativních úkolů. Vytvořením specifických pravidel automatizace, založených na čase a spouštěčích, bude vaše schránka schopna provádět úkoly, jako je sledování e-mailů nebo označování tiketů jako spamu.
Stand out from your competitors with a strong customer service culture
Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a free 14-day trial today!
Značky a filtrování
Vyhledání tiketů v univerzální schránce může být hračka, pokud použijete správné značky. Ke každému tiketu lze přidat značky, které vám kromě přehledu o obsahu každého tiketu pomohou i s filtrováním.
Náhled na psaní v reálném čase a nativní chat widget
Univerzální schránka vám v reálném čase zobrazuje náhled toho, co vaši zákazníci píšou do live chat widgetu, umístěného na vašich stránkách. Náhled na zprávy vašich zákazníků předtím, než stisknou tlačítko odeslat, dává vašim agentům více času na vyhledání informací, které potřebují, aby na vaše zákazníky zapůsobili znalostmi, personalizovanou a včasnou podporou.
Vestavěné CRM
Mít důležité informace o zákaznících na dosah ruky je k nezaplacení. Univerzální schránka LiveAgent má vestavěný CRM, který vám dává možnost vytvořit vlastní CRM pole pro ukládání všech potřebných informací o vašich zákaznících, včetně předchozích nákupů, tiketů a dalších.
Možnosti call centra
Jak již bylo zmíněno, univerzální schránku lze použít i jako smíšené call centrum. Má všechny super vychytávky moderního řešení call centra, včetně IVR, ACD, přepojování hovorů, zpětného volání a dalších.
Interní chaty
Univerzální schránka by nebyla kompletní bez možnosti spolupráce v reálném čase. Stejně jako v Gmailu, tak i ve vaší LiveAgent schránce můžete přímo chatovat se svými online kolegy.
Detekce kolize agentů
Univerzální schránka je lepší než většina tradičních e-mailových klientů, jako je Outlook nebo Gmail, protože vás upozorní, když vstoupíte na území jiného agenta. Pokud se například chystáte začít odpovídat na tiket, na kterém pracuje jiný agent, systém vás automaticky upozorní.
Soukromé poznámky a upomínky
Soukromé poznámky jsou další skvělou funkcí univerzální schránky. Kdykoli se nacházíte uvnitř vlákna tiketu, můžete vytvořit soukromou poznámku, kterou uvidíte pouze vy a ostatní agenti. Může vám posloužit jako budoucí připomínka nebo pomoci uvést ostatní do obrazu.
Co bude vkládáno do univerzální schránky?
- E-maily z více e-mailových adres
- Live chaty
- Telefonní hovory (lze zaregistrovat neomezený počet telefonních čísel VoIP)
- Zprávy a komentáře na Facebooku (lze propojit s více účty na Facebooku)
- Komentáře a zmínky na Instagramu (lze propojit s více účty Instagramu)
- Tweety a komentáře/zmínky na Twitteru (lze propojit s více účty Twitteru)
- Zprávy ve službě Viber
- Zprávy ve službě WhatsApp
Zpětná vazba a návrhy
Zprávy kontaktního formuláře
Jak to vypadá a funguje v praxi?
Co je univerzální schránka? Pokud vás zajímá, zda vaši zákazníci poznají, že univerzální schránku používáte pro odpovedi na jejich volání, chaty, Viber zprávy, tweety nebo e-maily, odpověď zní – ne. Podívejte se jak to funguje v tomto detailním video tutoriálu.
Příprava vaší univerzální schránky
Abyste zajistili že budete svoji univerzální schránku využívat naplno, měli byste ji propojit se všemi svými e-mailovými účty, profily na sociálních sítích a telefonními čísly. Na svůj web byste také měli umístit náš widget pro live chat a vytvořit portál podpory LiveAgent. Nejste si jisti jak? Podívejte se do této příručky pro začátečníky.
Existuje mnoho způsobů, jak může univerzální schránka důvěry zefektivnit vaše řešení ticketingu zákaznické podpory a pomoci zvýšit spokojenost vašich zákazníků.
Jak můžete z univerzální schránky těžit?
- Jednotná schránka LiveAgent vám ušetří čas i peníze, protože vaši agenti stráví méně času sledováním mnoha účtů a zařízení.
- Může vám pomoci poskytnout rychlejší podporu
- Může vám pomoci poskytovat personalizovanější odpovědi díky integrovanému systému CRM, který je po ruce, kdykoli odpovídáte na dotazy zákazníků.
- Odpovídání na dotazy zákazníků prostřednictvím univerzální schránky LiveAgent je bezpečnější, protože všechny tickety jsou uloženy ve sdílené univerzální schránce, ke které má přístup každý agent podpory. To znamená, že se nemusíte obávat:
- Sdílení přihlašovacích údajů k e-mailu/Facebooku/Instagramu/Twitteru s více zaměstnanci
- Zůstat přihlášený na veřejných zařízeních
- Ztráty zařízení, která jsou přihlášena k vašim e-mailovým účtům nebo účtům sociálních médií.
Konkurenční výhoda– LiveAgent je jednou z mála univerzálních schránek, ke které je možné integrovat Instagram, WhatsApp i Viber
Zdroje báze znalostí
Připraveni vyzkoušet univerzální schránku?
Zjistěte, jak snadné je poskytovat personalizovanou, včasnou a informovanou podporu díky univerzální schránce LiveAgent. Začněte bezplatnou 14 denní zkušební verzí ještě dnes. Nevyžadujeme kreditní karty.
Frequently Asked Questions
Co je univerzální schránka?
Univerzální schránka je jednotna schránka, který vám umožňuje přístup ke všem zprávám z jednoho místa. Schránka může načítat a sjednocovat e-maily, telefonní hovory, zprávy ze sociálních sítí, tikety z báze znalostí a zprávy z live chatu do jednoho řídícího panelu, což z ní dělá nezbytný nástroj pro oddělení zákaznické podpory.
Proč je univerzální schránka nezbytnou funkcí pro všechny společnosti?
Protože sjednocuje všechny zprávy z více účtů a zařízení do jedné schránky a udržuje všechny dotazy uspořádané podle důležitosti a data přijetí.
Jaké výhody pro mě plynou z používání univerzální schránky?
Univerzální schránka vám může šetřit čas i peníze, protože vaši agenti stráví méně času sledováním vícero účtů a zařízení.
Objevte všechny funkce LiveAgent, komplexního vícekanálového softwaru pro správu tiketů, který zvyšuje efektivitu vašeho týmu. Od detekce kolize agentů po automatickou distribuci tiketů a hodnocení agentů – vše, co potřebujete pro optimalizaci zákaznické podpory, naleznete na jednom místě. Vstupte do světa efektivní podpory s LiveAgent!
Přehled tiketů/zákazníků (CRM)
Ukládejte údaje o zákaznících a uchovávejte informace v tiketech pomocí aplikace Přehled Tiketů/Zákazníků (CRM). Můžete tak být vždy připraveni a informováni.